وبلاگ

مبل راحتی بنفش

مبل بنفش

مبل راحتی بنفش، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین اجزای یک دکوراسیون عالی و بی‌نظیر است. بنفش یک رنگ شناخته شده است که در گذشته برای به دست آوردن رنگ بنفش از ترکیبات چربی بدن حیوانات با آب استفاده می‌کردند. از این رنگ برای نقاشی غار و از رنگ تمشک سیاه برای زغال استفاده می‌کردند. در گذشته رنگ‌ دانه‌های بنفش خیلی گران و تقریبا برابر با طلا بود و یک رنگ محبوب بین پادشاه و اروپاییان محسوب می‌شد. بنفش از دو رنگ آبی و قرمز تهیه می‌شود و از دسته رنگ‌های سرد و معتدل محسوب می‌شود.

بنفش در مبلمان می‌تواند با رنگ‌های طوسی و سفید ست شود و این قابلیت را دارد که توجه مهمان را موقع ورود به منزل شما جلب کند. اگر به دنبال یک فضای آرامش بخش و زیبا در منزل خود هستید انتخاب مبل بنفش انتخاب مناسبی است. در این مقاله سعی داریم مبل راحتی بنفش، مبل راحتی بنفش و سفید، مبل راحتی بنفش و طوسی و سایر ست‌های زیبا به همراه مبل راحتی رنگ بنفش بررسی کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

چرا رنگ بنفش رنگ محبوب و کاربردی است؟

رنگ بنفش بیشتر مورد علاقه خانم‌ها است. این رنگ دارای شخصیت‌های قدرتمند و سلطنی است. افرادی که این رنگ را در دکوراسیون خانه، لباس و جواهرات به کار می‌برند، معمولا افرادی قدرتمند، جذاب و مستقل هستند و شاید هم کمی مغرور باشند.

دکوراسیون خانه با مبل بنفش

هنگام خرید یک مبل مناسب به رنگ بنفش می‌توانید از رنگ‌های تیره برای کف مبل استفاده کنید، زیرا اگر لکه و کثیفی پیش آمد کمتر به چشم بخورد و برای انتخاب پشت مبل، بنفش روشن انتخابی مناسب‌تری است. رنگ بنفش را باید با کوسن‌های رنگ روشن ست کرد و برای زیباتر‌ شدن مبل از دکمه‌های کرمی استفاده کرد. رنگ بنفش رنگی است که هم می‌تواند با بنفش تیره و روشن ست شود و هم می‌تواند با رنگ سفید و طوسی ست شود. رنگ نقش ترکیبات سحرآمیز و خاصی نسبت به رنگ‌های مختلف دیگر دارد و هم در دکوراسیون‌های معمولی و هم در دکوراسیون‌های سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

مبل بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

ترکیب مبل بنفش با رنگ‌های سفید و طوسی جلوه بی‌نظیری را ایجاد می‌کند. معمولا این دو رنگ بیشتر از سایر رنگ‌ها با رنگ بنفش به خصوص بنفش روشن ست می‌شود. علاوه بر سفید و طوسی رنگ نارنجی نیز فضلی چشمگیری را ایجاد می‌کند که با رنگ بنفش روشن جلوه‌ی بهتری دارد. البته بهتر است از رنگ نارنجی برای رنگ کوسن‌ها استفاده کنید. اگر دوست دارید مبل دو رنگ داشته باشید و رنگ کوسن با رنگ مبل رنگ بنفش همخوانی بهتری داشته باشد از رنگ‌های سفید و طوسی غافل نشوید. در ادامه مقاله سعی داریم درباره ست‌های مبل راحتی بنفش و سفید و مبل راحتی بنفش و طوسی صحبت کنیم.

مبل راحتی بنفش و سفید

مبل بنفش یکی از پرطرفدارترین مبلمان به شمار می‌رود. مبل راحتی بنفش می‌تواند با رنگ‌های سفید، طوسی، نارنجی، بادمجانی، نیلی و سایر رنگ‌ها ست شود، اما به جرات می‌توان گفت پرطرفدارین ست با مبل رنگ بنفش رنگ سفید است. ترکیب رنگ سفید و بنفش یک ترکیب آرامش‌دهنده است و می‌تواند یک محیط جذاب و هنری را خلق کند.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

ست کردن مبل راحتی بنفش و سفید

می‌توان گفت رنگ بنفش و سفید برای هم ساخته شده‌اند. توصیه می‌شود ازدو رنگ در اتاق پذیرایی و نشیمن استفاده کنید. در این ترکیب بهتر است از رنگ خاکستری در دیوار‌ها، برای گرما بخشیدن و دلپذیر شدن فضا استفاده کنید. جلوه فضای پذیرایی را می‌توانید با قرار دادن چند کوسن سفید بر روی مبل راحتی به رنگ بنفش لطیف‌تر و دلنشین‌تر کنید.

در صورتی که به دکوراسیون اشرافی و سلطنتی با مبل راحتی بنفش و سفید علاقه داشته باشید ست کردن مبلمان بنفش و سفید با شومینه و یک تابلوی نقاشی درست، کمک زیادی به زیبا شدن فضا می‌کند.اگر مبل بنفش و سفید را انتخاب کردید، بهتر است چند دکوری و یا وسایل کوچک به این ترکیب اضافه کنید. علاوه بر رنگ ست کردن این دو رنگ در مبلمان می‌توانید به جای ترکیب از مبلمان تک رنگ بنفش به همراه پس زمینه و دیوار سفید استفاده کنید و یا وسایل و تابلویی به رنگ سفید اطراف آن قرار دهید.

بهترین دکوراسیون برای مبل راحتی بنفش و سفید

برای داشتن بهترین دکوراسیون با مبل راحتی رنگ بنفش را  باید به سایر موارد از جمله کوسن، رنگ دیوار، پرده و سایر موارد مربوط توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه سعی کردیم بهترین موارد را بیان کنیم.

رنگ کوسن برای ست بنفش و سفید

بدیهی است که بهترین انتخاب برای کوسن مبل رنگ بنفش و ست ‌های بنفش و سفید یکی از این دو رنگ است. اگر مبل بنفش را انتخاب کردید ، کوسن سفید مناسب است و اگر مبل سفی را دوست دارید، کوسن رنگ بنفش مناسب‌تر است. و یا اگر کوسن‌های طرح دار را دوست دارید، کوسنی که ترکیبی از دو رنگ سفید و بنفش است، انتخاب خوبی است.

رنگ دیوار برای ست بنفش و سفید

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در دکوراسیون رنگ دیوار است. برای رنگ دیوار می‌توانید آن را سفید نگه دارید و مبلمان بنفش را بچینید. البته استفاده از کاغذ دیواری نیز انتخاب خوبی است. برای مثال می‌توانید یکی از دیوارها را سفید و دیوار مجاور آن را بنفش روشن کنید و یا از بعضی از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار با زمینه‌ی سفید یا بنفش استفاده کنید.

نورپردازی برای ست بنفش و سفید

هنگامی که پنجره‌های نورگیر در خانه‌تان دارید، اجازه دهید نور به خانه‌تان بخورد. نور خورشید می‌تواند رنگ بنفش و سفید را پرجلوه‌تر کند. رنگ بنفش زیر نور خورشید بیشتر می‌درخشد. همچنین در شب نیز استفاده از نور‌های مصنوعی و آباژور‌ دکوراسیون خانه را پرنورتر کنید.

 رنگ کفپوش و سفید برای ست بنفش و سفید

برای کفپوش و فرش نیز، رنگ خاکستری انتخاب مناسبی است. معمولا پارکت‌های به رنگ روشن و به رنگ چوب گزینه خوبی هستند. برای انتخاب فرش نیز استفاده از فرش‌های مدرن با ترکیب‌های بنفش بهترین گزینه برای تکمیل دکوراسیون بنفش و سفید است.

مبل راحتی بنفش و طوسی

زمانی که مبل راحتی بنفش و طوسی را برای منزل خود انتخاب کردید، می‌توانید از یکی از دو رنگ و یا ترکیبی از آنها برای رنگ کوسن استفاده کنید. در مبل‌راحتی، مبل ال، کاناپه ، مبل‌های چستر و به صورت کلی در تهیه مبل‌های سبک می‌توانید از ترکیب‌های این رنگ استفاده کنید. برای مثال تمامی مبل‌ها طوسی و بنفش باشد و یا کاناپه به رنگ بنفش و مبل‌های تک به رنگ طوسی و یا کاناپه به رنگ طوسی و مبل‌های تک به رنگ بنفش.

بهترین دکوراسیون برای مبل راحتی بنفش و طوسی

بهتر است در انتخاب کوسن و سایر لوازم در کنار مبل راحتی بنفش و طوسی از رنگ‌های نیلی گرفته تا آبی و بادمجانی استفاده کرد.مبل بنفش و طوسی در کنار کوسن‌های رنگ بنفش و طوسی زیبا خواهد بود.

 

 

رنگ کوسن در ست بنفش و طوسی

بهترین رنگ برای کوسن ترکیبی از همین دو رنگ بنفش و طوسی است. کوسن بنفش برای مبل طوسی و کوسن طوسی برای مبل راحتی رنگ بنفش. ایده دیگر در انتخاب کوسن انتخاب انواع کوسن طرح‌دار دارای رنگ‌های طوسی روشن و طوسی تیره و سفید است. دقت داشته باشید تمامی کوسن‌ها را طرح‌دار انتخاب نکنید، و فقط چندتا از آن‌ها طرح‌دار باشند.

 رنگ دیوار در ست بنفش و طوسی

اگر مبل بنفش و طوسی را انتخاب کردید، باید به سایر لوازم نیز‌ دقت داشته باشید. برای ایجاد تصویری زیبا می‌توانید از رنگ دیوار بنفش و سفید به صورت تک رنگ یا طرح‌دار استفاده کنید.

 انتخاب پرده در ست بنفش و طوسی

انتخاب پرده نیز از حریر‌های سفید و طوسی و یا رنگ بنفش روشن استفاده کنید. پارچه طرح دار بنفش و ترکیب‌های آن نیز انتخاب مناسبی است.

 انتخاب فرش در ست بنفش و طوسی

برای فرش نیز از فرش‌های مدرن و ساده و هم به صورت تک رنگ و طرح دار می‌توانید بهره ببرید. انتخاب فرش با زمینه طوسی و بنفش به همراه وسایل تزئینی سفید و بنفش روشن جلوه زیبایی را به دکوراسیون شما می‌دهد.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

جمع بندی

در مقاله بالا سعی کردیم مبل راحتی بنفش و ست‌های مبل بنفش و سفید و مبل راحتی بنفش و طوسی و سایر ست‌های مبل رنگ بنفش را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم مطالب بالا مفید واقع شده باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *