وبلاگ

مبل راحتی نسکافه‌ای

moca sofa 2

طراحی دکوراسیون داخلی از سخت‌ترین کار‌هاست. برای یک طراحی داخلی جذاب باید رنگ‌ها را شناخت و از آنها استفاده کرد. یکی از بهترین رنگ‌ها رنگ نسکافه‌ای است، رنگ‌های نسکافه‌ای همیشه مد بودند و در واقع مبل‌های رنگ نسکافه‌ای از پرفروش‌ترین و پرطرفداران مبل‌ها به شمار می‌رود. مبل نسکافه‌ای برای محیط و چیدمان دکوراسیون داخلی بسیار مناسب و کاربردی است، این رنگ در کنار رنگ‌های قهوه‌ای، شکلاتی، زرشکی جلوه‌ی زیبایی را پیدا می‌کند و البته این رنگ طیف گسترده‌ای دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه‌تان آن را با رنگ‌های متنوع ست کنید. رنگ نسکافه‌ای کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی دارد و به خصوص در رنگ مبل نیزاستفاده می‌شود. اما شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که این رنگ مبل با چه رنگی ست می‌شوند و چه کاربردی دارد. در این مقاله سعی داریم مبل راحتی نسکافه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

مبل نسکافه‌ای با چه رنگی ست می‌شود؟

در این بخش می‌خواهیم بگوییم رنگ‌ نسکافه‌ای با چه رنگ‌هایی ست می‌شود و مبل نسکافه‌ای خود را با چه رنگی ست کنیم؟ رنگ‌ها روی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارند. همچنین انتخاب رنگ به سلیقه شما بستگی دارد اما در انتخاب یک رنگ مناسب برای ست کردن با مبل نسکافه‌ای می‌توانید از رنگ های روشن‌تر و شاد‌تر استفاده کنید، رنگ‌های نسکافه‌ای و زرشکی ترکیب جذابی دارند و البته رنگ صورتی و نسکافه‌ای نیز جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی شما می‌دهد. چه رنگی برای کوسن مبل نسکافه ای مناسب است؟ اگر مبل نسکافه‌ای را انتخاب کردید بهتر است به دنبال یک رنگ مناسب برای کوسن آن نیز باشید. اگر مبل راحتی نسکافه‌ای شما به سبک کلاسیک است بهتر است از همان رنگ برای رنگ کوسن‌ها استفاده کنید، پس در انتخاب کوسن در این نوع مبل انتخاب‌های محدودی دارید. اما اگر مبل راحتی نسکافه‌ای را انتخاب کردید دست‌تان در انتخاب رنگ کوسن باز است. پس می‌توانید از رنگ‌های متضاد مانند: شکلاتی، قهوه‌ای، کرم، آبی و طوسی و نارنجی استفاده کنید. این رنگ‌ها در کنار مبل راحتی بسیار جذاب و زیبا هستند.

 

 

 

تناسب رنگ چوب و کوسن با مبل نسکافه‌ای

رنگ سفید یکی از بهترین انتخاب‌ها است. مبل نسکافه‌ای با چوب سفید عالی به نظر می‌رسد و ترکیب این رنگ با چوب سفید برای مبل‌های راحتی مناسب‌تر است. مبل راحتی نسکافه‌ای با رنگ طلایی نیز عالی می‌شود. بهتر است در انتخاب کوسن تضاد رنگی بیشتری به خرج دهید. در انتخاب کوسن از رنگ‌های شاد‌تر استفاده کنید و دقت کنید انتخاب یک رنگ متضاد برای مبل‌های سلطنتی و کلاسیک انتخاب نامناسبی است.

مبل نسکافه ای با چه فرشی ست می شود؟

وقتی رنگ نسکافه‌ای را برای مبل انتخاب می‌کنید، باید در انتخاب فرش نیز دقت کنید. برای ست کردن فرش و مبل راحتی نسکافه‌ای به نکات زیر توجه کنید:

اولین حالتی که باید در نظر گرفت، طراحی مبل است. اگر مبل راحتی را انتخاب می‌کنید بهتر است یک فرش مدرن و بدون نقش را در نظر بگیرید. و اگر دوست دارید فرش تک‌رنگ انتخاب کنید بهتر است فرشی را در نظر بگیرید که نه خیلی متضاد باشد و نه خیلی یک رنگ. معمولا به همراه مبل راحتی نسکافه‌ای یک فرش ساده و روشن گزینه مناسبی است.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

سِت کردن رنگ دیوار، پرده و کف با مبل نسکافه ای تیره یا روشن

  • رنگ پرده: ست کردن رنگ دیوار و پرده با رنگ مبل باعث زیبا شدن فضای داخلی می‌شود و البته بهتر است برای مبل راحتی نسکافه‌ای از یک پرده ساده و رنگ روشن و با پرده‌های آبی روشن و مبل‌های نسکافه‌ای استفاده کنید.
  • رنگ دیوار: اگر دیوار سفید است باید دکوری‌های استفاده شده روی آن و قاب عکس‌ها با رنگ مبل همخوانی داشته باشند. مبل‌ نسکافه‌ای با رنگ دیوار آجری و رنگ کرم ترکیب جذابی را می‌سازد.
  • می‌توان گفت رنگ نسکافه‌ای به خصوص از نوع روشن با هر رنگی ست می‌شود، اما اگر از مبل رنگ تیره استفاده می‌کنید در انتخاب سایر رنگ‌ها باید دقت کنید.

ایده پردازی برای داشتن خانه‌ای با مبل راحتی نسکافه ای

  •  هنگام چیدن مبل راحتی نسکافه‌ای سعی کنید جایی برای رفت و آمد قرار دهید. بهتر است مبلمان را دور شومینه، تلویزیون و در نقطه مرکزی خانه قرار دهید. اضافه کردن صندلی با توجه به رنگ مبل هم انتخاب خوبی است.
  • سعی کنید مبلمان را روبه‌روی هم بچینید تا در هنگام مکالمه به هم نزدیک‌تر باشید.
  • نورپردازی یک عامل مهم در دکوراسیون داخلی است، باید مبلمان را در مکانی قرار دهید که نور کافی داشته باشد.

 

 

 

مزایای مبل نسکافه ای

  • مبل راحتی نسکافه‌ای یکی از رنگ‌های گرم و جذاب است که بهتر است با رنگ‌های سفید، کرم، قهوه‌ای و آبی و…ترکیب شود.
  • رنگ‌های نسکافه‌ای یک فضای مجلل و لوکس را در منزل شما ایجاد می‌کند و این رنگ یکی از رنگ‌هایی است که معمولا طراحان خوش سلیقه و سخت پسند از این رنگ استفاده می‌کنند.

چرا مبل نسکافه ای همیشه مد است؟

اگر به ۵۰ سال اخیر دقت کنید می‌فهمید که همیشه رنگ‌های نسکافه‌ای چه روشن و چه تیره در دکوراسیون‌ها مد بوده است. رنگ‌های نسکافه‌ای به دلیل خنثی بودن به راحتی فضایی زیبا  و دلنشین را به وجود می آورد.

انواع پارچه مبلی مناسب

به طور کلی می‌توان پارچه‌های مبلی را ۳ دسته تقسیم کرد:

  •  پارچه‌های طبیعی که شامل پنبه‌ای، نخی، کتان و ابریشم هستند.
  •  پارچه‌های مصنوعی که شامل نایلون،پلی استر و ویسکوز هستند. و پارچه‌های ترکیبی

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

نکات مهم انتخاب مبل نسکافه ای

  •  در انتخاب پارچه به کار رفته در مبل راحتی نسکافه‌ای دقت کنید. بهتر است پارچه‌ای را انتخاب کنید که وقتی روی آن می‌نشینید نرمی و لطافت آن را حس کنید. پارچه‌های زبر ماندگاری کمی دارند و وقتی روی آن دراز می‌کشید بدن شما اذیت می‌شود.
  •  در انتخاب مبل نسکافه‌ای باید دکوراسیون‌ ترکیب‌هایی از رنگ قهوه‌ای است چون این نوع رنگ‌ها به زیباتر شدن خانه خیلی کمک می‌کند و محیطی گرم و پرانرژی را می‌توانید داشته باشید.
  •  در انتخاب مبل باید به رنگ کوسن، طرح مبل و رنگ دیوار و پرده توجه ویژه‌ای داشت. پیشنهاد ما این است که از کوسن‌های رنگ ساده و بدون طرح و بدون شلوغی استفاده کنید، باید طراحی پارچه‌های کوسن طوری باشد که مبل شلوغ به نظر نرسد.

 

 

 

سخن آخر

در نهایت مبل راحتی نسکافه‌ای می‌توانید در منزل شما جلوه خاصی را پیدا کند، مبل‌های راحتی بهترین گزینه برای اتاق‌کار و اتاق‌های خواب‌ها است. البته مبل‌های راحتی مناسب مکان‌های رسمی نیست و بهتر است از مبل‌های سلطنتی استفاده کرد.امیدواریم مقاله بالا مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *