وبلاگ

مبل راحتی فیروزه ای

مبل راحتی فیروزه ای 2

مبل راحتی فیروزه ای از جمله انتخاب هایی است که در نگاه اول شاید کمی چیدمان و ست کردن آن سخت و دشوار باشد اما پس از کمی بررسی متوجه خواهید شد که مبل راحتی رنگ فیروزه ای با ترکیب و ست کردنش با برخی از رنگ ها، چهره ای زیبا و چشمگیر به منزل شما خواهد داد. در انتخاب مبل راحتی رنگ آبی  فقط کمی به هارمونی رنگ ها دقت و توجه داشته باشید و پس از آن از انتخاب چنین رنگی برای تهیه مبل راحتی لذت ببرید. در ادامه مطالب بیشتری را درباره انتخاب این رنگ مبل و ست کردن ان با رنگ های دیگر را برای شما بیان می کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی رنگ آبی فیروزه‌ای را با چه رنگی می توان ست کرد؟

اگر انتخاب شما برای خرید مبلمان، خرید مبل راحتی فیروزه‌ای می باشد قطعا یکی از سوالاتی که برای شما بوجود آمده است، این است که مبل راحتی رنگ آبی فیروزه ای را با چه رنگی می توان ست کرد؟. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مبل فیروزه ای به راحتی با بیشتر طیف های رنگی ست می شود و فقط لازم است کمی دقت در این مورد به خرج داد. ترکیب رنگ مبل فیروزه ‌ای با رنگ هایی همچون خردلی و کرم نیز بی نظیر و محشر می شود.

در طراحی های دکوراسیون های داخلی، طراحان پیشنهاد می کنند که این رنگ مبل راحتی را با رنگ های گرمی همچون رنگ زرد، رنگ قرمز، رنگ نارنجی، رنگ طلایی و رنگ لیمویی ترکیب کنید تا به تنهایی رنگ فیروزه ای چشم را آزار ندهد و همچنین چیدمان شما را شیک تر نشان بدهد. استفاده کردن از طیف های مختلف رنگ آبی با مبل راحتی رنگ فیروزه ای نیز ترکیب زیبا و چشم نوازی است و می تواند انتخاب خوبی برای چیدمان منزل باشد.

 

 

ترکیب رنگ مبل راحتی فیروزه‌ای و سفید

اگر شما تازه عروس هستید و دوست دارید که فضای منزل شما روشن و دلباز به نظر برسد بهترین رنگی که می توانید با مبل راحتی فیروزه‌ای ست کنید، رنگ سفید است. ترکیب رنگ مبل راحتی فیروزه‌ای و سفید از جمله ترکیب های رنگی چشمگیر است که در عین شادابی، طراوت خاصی دارد و آرامش زیادی را در فضای خانه بوجود می آورد و یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می آید. مبل راحتی فیروزه‌ای و سفید از آن دسته از ترکیب رنگی ها است که نظیر ندارد و می تواند تمامی مواردی که شما مد نظر دارید را برای شما مهیا کند. البته این را مد نظر داشته باشید که رنگ سفید در مبل راحتی فیروزه‌ای و سفید نیازمند مراقبت های خودش است و باید برای اینکه رنگ آن کدر و تیره نشود، در زمان هایی کوتاه نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

ست کردن مبل راحتی رنگ فیروزه‌ای با پرده

یکی از گزینه هایی که می توانید در منزل با مبل فیروزه‌‌ای ست کنید، پرده می باشد. ست کردن مبل راحتی فیروزه‌ای با پرده نیز می تواند رنگ و لعابی تازه به خانه شما ببخشد و رنگ آن را از یکنواختی در بیاورد. با توجه به این مورد که رنگ فیروزه ای در دسته رنگ های سرد قرار دارد، بهتر است که برای پرده از رنگ های طیف گرم استفاده کنید تا تعادل رنگی در خانه حفظ شود. اما اگر به دنبال این هستید که با ست کردن مبل راحتی و پرده فضای خانه را روشن و دلباز کنید، انتخاب پرده به رنگ کرم و سفید جزو بهترین انتخاب ها برای شما می تواند باشد.

اگر در خانه کنترل کردن نور برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید مبل راحتی فیروزه‌ای را با پرده ای به رنگ قهوه ای ست کنید و از این ویژگی ترکیب این دو رنگ بهره ببرید. اما اگر به دنبال این هستید که مبل فیروزه ای خود را با رنگ های خنثی ست کنید و سبک خانه خود را مدرن نشان بدهید، می توانید مبل راحتی رنگ فیروزه‌ای را با رنگ های طوسی و بژ و… ست کنید.

 

 

 

ست کردن مبل راحتی رنگ آبی فیروزه ای با فرش

گزینه بعدی برای ست کردن با مبل راحتی فیروزه‌ای، فرش می باشد. ست کردن مبل راحتی رنگ آبی فیروزه ای با فرش از جمله مواردی است که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می گیرد و جزو گزینه های مهم به شمار می آید. با توجه به این مورد که پیشنهاد ما برای تازه عروس ها خرید مبل راحتی فیروزه‌ای و سفید بود یکی از بهترین رنگ فرش هایی که می توانند انتخاب کنند، فرش های روشنی که زمینه آن ها کرم بسیار روشن یا سفید است می باشد.

چنین فرش هایی رنگ و روح خانه را تازه و روشن می کنند و از کسل بودن طیف رنگی خانه جلوگیری می کنند و به مبل راحتی رنگ فیروزه ای نیز بسیار می آید. پیشنهاد پرطرفدار بعدی برای ست کردن مبل راحتی فیروزه‌ای با فرش، خرید فرش هایی با زمینه سرمه ای است. این رنگ جلوه ی خیلی خوبی به خانه شما می دهد و مزیت های زیادی را به همراه دارد. نکته ای که در انتخاب رنگ سرمه ای برای فرش و ست کردن آن با مبل راحتی رنگ فیروزه ای وجود دارد، این است که طرح زمینه فرش شلوغ نباشد.

 

 

قیمت مبل راحتی رنگ فیروزه‌ای

قیمت مبل راحتی فیروزه‌ای بستگی به عواملی دارد و بیان قیمت ثابتی برای مدل های مختلف این رنگ مبل راحتی امکان پذیر نیست. مدل های مختلف مبل فیروزه ای و متریال های به کار برده شده در ساخت مبل راحتی رنگ آبی فیروزه ای از جمله دلایلی هستند که در قیمت مبل موثر و تاثیر گذارند و باعث تفاوت قیمت این مبل ها می شوند.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم درباره مبل فیروزه‌‌ای برای شما صحبت کنیم. همچنین در رابطه با ست کردن مبل راحتی فیروزه‌ای و سفید برای شما توضیحاتی را بیان کردیم و در خصوص موارد و گزینه هایی که می توانید با این مبل راحتی ست کنید، نکاتی را بازگو کردیم. در صورتی که سوالی در خصوص مبل راحتی رنگ آبی فیروزه ای دارید، آن را در قسمتی که برای یادداشت نظرات در نظر گرفته شده بنویسید تا کارشناسان و طراحان ما به سوالات شما در خصوص مبل فیروزه ای پاسخ دهند. از همراهی شما تا پایان مطلب بسیار سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *