وبلاگ

مبل راحتی تیره

مبل راحتی تیره

امروزه برای اینکه دکوراسیون زیبا و جذابی را داشته باشیم، رنگ ها حرف اول را می زنند. مبل راحتی تیره نسبت به سایر رنگ های روشن مزایای بیشتری دارد. برای مثال اینکه کمتر کثیف می‌شوند و همچنین حس و حال خاصی را به دکوراسیون داخلی خانه شما می‌دهند. البته باید توجه داشته باشید که این مبلمان باید با سایر وسایل منزل هماهنگی داشته باشد. امروزه مبل‌های راحتی نیز در بین مردم طرفداران زیادی دارند و می‌توان گفت: بیشتر از مبل‌های سلطنتی و سایر مبل‌ها خریداری می‌شوند. اما به نظر شما ترکیب رنگ تیره و مبل راحتی چطور می‌شود؟ ما در این مقاله سعی داریم به بررسی مبل راحتی تیره و موارد مربوط به آن بپردازیم. امیدواریم از مطالب زیر استفاده کنید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

دکوراسیون مبل راحتی تیره:

اخیراً تمایل افراد در استفاده از رنگ‌های تیره در چیدمان خانه افزایش پیدا کرده است. البته برخی از افراد تصور می‌کنند که استفاده از وسایل و مبلمان رنگ تیره اتاق را تاریک می کند. اگر برای دیوارهای منزل یا محل کار رنگ مشکی در نظر گرفته‌اید. باید گفت: تا حد زیادی فضا را تیره کرده اید، اما برای اینکه از این مشکل پیشگیری کنید، می‌توانید در وسایل و به ویژه مبلمان از رنگ‌های تیره سلیقه خود استفاده کنید.

 

 

 

چگونه از مبل راحتی تیره در نشیمن استفاده کنیم؟

  • در مرحله اول طرح‌های کلی مبلمانی که می‌خواهید در اتاق نشیمن خود مورد استفاده قرار دهید را انتخاب کنید. قبل از دست‌زدن به کاری، دست به جابجایی بزنید و مبل‌ها را از این طرف به آن طرف بکشید، ببینید می‌خواهید هر وسیله را در چه محلی قرار دهید. درنتیجه انرژی کمتری از شما گرفته می شود.
  • زمانی‌که از مبلمان تیره استفاده می‌کنید، رنگ دیوارها نیز باید یک رنگ کمرنگ یا خنثی باشد تا مبلمان تیره و به یا مشکی خود را بهتر نشان دهند. رنگ و جنس بافت مبل در این زمان از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین برای کف هم بهتر است از رنگ‌های طبیعی و روشن‌تر، و ملایم استفاده کنید. از نظر جنس هم می‌توانید از انواع پارکت‌ها، فرش‌ها و سرامیک استفاده کنید.
  • نورپردازی در این بخش مهم است. تا جایی که امکان دارد اجازه دهید نور به داخل اتاق راه پیدا کند. اگر اتاق از نور روز بی‌بهره است می‌توانید این کمبود نور را با قرار دادن لامپ‌های مختلفی در اتاق جبران کنید.
  • همچنین از پرده‌های روشن استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن‌ها را کنار بزنید. در وسایل جانبی و تزئینی از رنگ‌های جیغ و روشن استفاده کنید تا یکنواختی در فضای نشیمن شکسته شود. استفاده از گل‌هاو گیاهان تازه نیز در این محیط نیز به زیبایی آن کمک می‌کند.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

موارد مهم در انتخاب مبل راحتی‌ تیره:

  1. در مرحله‌ اول بهتر است اندازه‌های اتاق نشیمن را بگیرید. یک طراحی ساده از اتاق نشیمن خود روی کاغذ بکشید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید کدام قسمت‌ها را با مبلمان پر کنید. همچنین باید اندازۀ دقیق هر دیوار، پنجره، کنج و… را یادداشت کنید که موقع انتخاب مبلمان دربارۀ فضایی که در اختیار دارید دچار شک و تردید نشوید.
  2. روی پلانی را که آماده کرده‌اید، چند نوع چیدمان مختلف طراحی و اجرا کنید. می‌‌توانید چند کپی از پلان بگیرید و روی هر کدام دکوراسیون و طرح‌های فرضی متفاوتی را طراحی کنید. به طور مثال یکی از پلان‌ها را با مبل‌های مدل ال L شکل پر کنید. و یا برای پلان دیگر دو نیم‌ست قرار دهید. تصور کنید تلویزیون کجا خواهد بود و مبل‌ها روبروی تلویزیون قرار می‌گیرند یا نه؟ تمام این طرح‌ها را با مداد و به صورت دستی روی پلان طراحی کنید.
  3. در انتخاب رنگ مبل راحتی تیره به احتمال کثیف شدن آن توجه کنید . اگر فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارید بهتر است مبل راحتی تیره را از رنگ‌های تیره مانند قهوه ای و خاکستری تیره انتخاب کنید که احتمال کثیفی ‌آن را کمتر کند.
  4. هنگام انتخاب رنگ مبل راحتی اندازه فضای منزل خود را نیز در نظر بگیرید. اما در خانه‌های بزرگ و ویلایی دستتان باز است و می‌توانید از رنگ‌های مختلف روشن و تیره استفاده کنید. اما برای فضاهای محدود از رنگ‌های روشن و پارچه هایی با طرح‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید تا فضا خیلی شلوغ نشود .

اگر دکوراسیون منزل شما ساده و خلوت است برای ایجاد تعادل از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. چراکه تضاد در رنگ‌‌هامبلمان را بیشتر به چشم می‌آورد و دکوراسیون منزل شما را چشمگیرتر و جذاب‌تر می‌کند. همچنین مبلمان با پارچه روکش طرح‌دار و طرح‌های برجسته و زیبا برای این فضاها مناسب می باشند . به این ترتیب می‌توانید راحت‌تر درباره خرید مبلمان تصمیم بگیرید. قبل از انتخاب مبلمان ابعاد در ورودی، راه‌پله‌های عمومی و تمام گذر‌ها را از خیابان تا داخل نشیمن اندازه‌گیری کنید. امروزه مبلمان ابعاد متفاوتی دارند. باید به این موضوع توجه کنید که کاناپه‌ای که دوست دارید از در ساختمان داخل می‌آید یا نمی‌آید؟

 

 

 

مدل‌های مبل‌ راحتی تیره

به نظر شما انتخاب یک رنگ خوب برای مبلمان چقدر در دکوراسیون شما اهمیت دارد؟ امروزه برای داشتن یک دکوراسیون شیک و لوکس باید در انتخاب مبل و سایر وسایل هوشمندانه عمل کنید چرا‌که هر انتخاب اشتباه ممکن است ضرر زیادی را به همراه داشته باشد.

  • اگر متراژ فضای منزل شما کوچک است. اما دوست دارید از رنگ‌های‌ تیره بهره استفاده کنید. می توانید از یک دست مبلمان با رنگ چوب تیره ولی طرح پارچه‌های به رنگ روشن تر استفاده کنید. برای این منظور دستتان باز است رنگ چوب و اسکلت مبل را زیبا و جذاب‌تر انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر رنگ چوب مبل لوکس، مشکی با رگه‌های طلایی باشد بسیار جذاب‌تر و مجلل‌تر به نظر می‌رسد.
  • رنگ های تیره همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است و افرادی هستند که مبل راحتی تیره رنگ را به رنگ روشن ترجیح می‌دهند ، این افراد باید به رنگ کفپوش و دیوارها دقت داشته زیادی باشند . اگر رنگ کفپوش هم تیره رنگ باشد زیبایی مبل‌ها دیده نمی‌شود. به همین دلیل است که باید کفپوش و دیوارها از رنگ‌های روشن‌ باشند و رنگ چوب مبل را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا کمی تعادل در فضا برقرار شود. مبل راحتی پایه فلزی نیز می تواند بین مبل و کف یک فضا ایجاد کند تا مبل‌های تیره بیشتر دیده شوند . مبل‌های تیره برای فضاهای کوچک اصلا مناسب نیستند چون باعث می شوند فضا کوچکتر و تاریک‌تر به چشم بیاید .

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

سخن آخر:

در موارد بالا سعی داشتیم به بررسی مبل راحتی به خصوص مبل راحتی تیره بپردازیم. امیدواریم از مطالب بالا استفاده کنید. با‌تشکر از توجه شما عزیزان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *