مبل زرشکی, وبلاگ

مبل راحتی زرشکی

Crimson sofa

مبل راحتی جدید زرشکی نیز همچون سایر مبل های راحتی قسمت نشیمن و دسته های راحت و نرمی دارند. و نسبت به سایر مبل ها از راحتی بیشتری برخوردار هستند. مبل راحتی زرشکی از ارتفاع پایین تری نسبت به مبل های سلطنتی برخوردار هستند. و معمولا جنس آنها تماما پارچه می باشد. ما سعی داریم در بخش های بعدی در مورد جنس، قیمت و انواع مبل ها بیشتر بحث کنیم‌. بهتر است بدانید طبقه بندی مبل ها در ایران به سه دسته: راحتی، سلطنتی و کلاسیک تقسیم می شوند که ما در این مقاله سعی داریم در مورد مبل های راحتی و رنگبندی آن صحبت کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی زرشکی

مبل راحتی زرشکی از تناژ رنگی بسیار زیبایی برخوردار است. شما می توانید با خرید مبل هایی به این رنگ، شادابی را به خونه خود ببخشید. و هارمونی منحصر به فردی در منزل خود ایجاد کنید. بهتر است بدانید دسته های مبل جدید راحتی زرشکی معمولا بالشتی و نرم هستند. جنس آن ها نیز همانند جنس بدنه و نشیمن مبل می باشد. مبل راحتی زرشکی در مدل های مختلفی که در ادامه ذکر می کنیم وجود دارند و شما می توانید خیلی راحت مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس این محصول را خریداری نمایید.

 

انواع مبل راحتی

همانطور که گفتیم مبل ها در ایران به سه دسته کلی تقسیم می شوند: راحتی، سلطنتی، کلاسیک. اما مبل جدید راحتی زرشکی نیز خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود که در ادامه چندی از آنها را برای شما همراهان نام خواهیم برد.

  • مبل راحتی چستر
  • مبل راحتی ال
  • مبل راحتی بوهو
  • مبل راحتی مرداک
  • مبل راحتی آرون
  • مبل راحتی اسپیناس
  • مبل راحتی تانیا
  • مبل راحتی لاسیلیا
  • مبل راحتی لورنزو
  • مبل راحتی مکانیزم لستر

و ده ها مدل مبل دیگر که در مقاله های بعدی آنها را بررسی خواهیم کرد. پیشنهاد ما به شما برای خرید مبل راحتی زرشکی از سایت مبل هالیدی این است که ابتدا مدل های مختلف را بررسی کنید و طبق نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهتر است برای اینکار ابتدا مدل خانه، چیدمان و تناژ رنگی مد نظر خود را انتخاب کنید و در این باره با کارشناسان ما نیز مشورت کنید.

 

 

 

جنس مبل راحتی

به طور معمول جنس پارچه مبل راحتی از نوع پنبه ای، رمانتیک، لارا، لارسن، کتان، میکروفیبر، پشمی، چرمی، نانو، ریون، مخمل، پلی استر و… می باشد. از آنجایی که این نوع مبل ها بیشتر برای نشیمن و استراحت خریداری می شوند  پس نوع پارچه نیز باید راحت و نرم باشد.

به همین دلیل است که مردم معمولا از خرید مبل راحتی با جنس چرم یا پلاستیکی پرهیز می کنند و بیشتر از جنس هایی که در بالا نیز نام بردیم استفاده می کنند. اما جنس پایه ی مبل نیز شرط مهمی در خرید مبل راحتی زرشکی محسوب می شود. به طور معمول پایه های مبل های راحتی از جنس چوب و یا فولاد ساخته می شوند که بهترین نوع پایه، پایه ی چوبی می باشد که مقاومت و زیبایی منحصر به فردی نیز دارد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

تفاوت مبل راحتی زرشکی با سلطنتی

در این بخش از مقاله سعی داریم تا تفاوت میان مبل راحتی زرشکی را با انواع سلطنتی بررسی کنیم. تفاوت ظاهری مبل سلطنتی با مبل راحتی زرشکی بسیار زیاد است. به طور معمول مبل های سلطنتی برای خانه هایی با محیط مجلل و باشکوه استفاده می شوند و باید هنگام دکوراسیون کردن منزل توجه زیادی به هارمونی رنگ ها و فضای مبل ها با دیگر المان های منزل را در نظر داشته باشید. اما به طور کلی شما  با استفاده کردن از مبل های راحتی کار خود را راحت تر می کنید و به نوعی دست شما در ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل و دیگر المان های خانه باز است.

 

 

خرید مبل راحتی

برای خرید انواع مبل های راحتی گزینه های بسیاری وجود دارند، اما قبل از خرید شما باید ابتدا نوع مبل، مدل، رنگ و حتی سقف قیمت خود را تعیین کنید تا خریدی راحت ولذت بخش را تجربه کنید. برای این کار شما می توانید به صورت حضوری به انواع شعب مبلمان راحتی که در محل زندگی شما هستند سر بزنید و انواع مبلمان راحتی را از نزدیک مشاهده کنید و سپس با دیگر انواع مبل ها مقایسه نمایید. شما می توانید با اینکار زیبایی رنگ مبل راحتی زرشکی را از دیگر تناژ رنگ ها متوجه شوید و بدون شک دست به انتخاب آن مبل بزنید. البته خرید آنلاین نیز راه دیگری برای خرید انواع مبلمان راحتی می باشد که در ادامه در این مورد بحث خواهیم کرد.

خرید آنلاین مبل راحتی

یکی دیگر از راه های خرید مبل راحتی زرشکی خرید آنلاین از سایت ها و صفحات معتبر این حوزه می باشد. برای اینکار فقط کافیست کمی در این باره جستجو کنید و مورد اعتبار ترین صفحه ای را که می شناسید بررسی و سپس از آن خرید کنید. لازم به ذکر است که بگوییم سایت ما یعنی مبل هالیدی نیز در حوزه فروش مبل مشغول به فعالیت است، اگر قصد خرید یا حتی گرفتن اطلاعاتی در مورد انواع مبلمان راحتی دارید، کافی است تا با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی ما به صورت آنلاین و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد انواع مبلمان راحتی و سلطنتی می باشد.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

قیمت مبل راحتی

از آنجایی که تنوع مبلمان راحتی بسیار بالاست، ما قادر به دادن قیمتی دقیق در این باره به مشتریان خود نیستیم. شما می توانید برای کسب اطلاعاتی در مورد قیمت مبل راحتی زرشکی با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و قیمت دقیق آن را مطلع شوید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های حضوری محل زندگی تان نیز از قیمت مبل مورد نظر خویش مطلع شوید. لازم به ذکر است که این نکته را برای شما بازگو کنیم که به علت تفاوت نوع پارچه، نوع چوب و استیل، متریال و ابعاد و تعداد مبل های انتخابی تان تفاوت قیمت بسیار بالایی نیز در آن مشاهده می شود. البته تفاوتی که میان مبل راحتی و سلطنتی وجود دارد  یعنی نوع نشیمن و ارتفاع آن نیز باعث تفاوت قیمت می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *