مبل مشکی, وبلاگ

مبل راحتی مشکی طلایی

الین 26

مقدمه

یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون هر خانه نوع مبلمانی است که آن را برای راحتی نشیمن انتخاب می‌کنیم. در هر حال هر فرد با توجه به مدل دکوراسیون خانه و سلیقه شخصی، نوع و مدل مبلمان مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. در میان انواع مبلمان‌های خانگی و غیره، مبلمان‌های راحتی بهترين انتخاب برای نشیمن هر خانه می‌باشند. ما در این مقاله قصد معرفی مبل راحتی مشکی طلایی را برای شما عزیزان داریم.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

دکوراسیون مشکی طلایی

هنگامی که صحبت از دکوراسیون مشکی طلایی می‌شود، منظور این است که در تمام وسایل خانه غیر از رنگ مشکی و طلایی رنگ دیگری استفاده نشود. رنگ غالب فضا می‌تواند سفید باشد و شما با یک مبل راحتی مشکی طلایی و همچنین استفاده از رنگ مشکی طلایی در بعضی از عناصر خانه زیبایی منحصر به فردی به زندگی خود ببخشید. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و ساده است باید در انتخاب میزان طلایی مبل خود بیش‌تر دقت کنید.

 

 

زیرا رنگ طلایی بسیار سریع بر فضای خانه غلبه کرده و باعث شلوغ دیده شدن فضا می‌شود. مشکی و طلایی ترکیبی با کنتراست و تضاد بالاست. به همین دلیل زیبایی آن مخصوص زمان خاصی نیست. اگر شما این رنگ مبل را برای چیدمان منزل و دکوراسیون انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که هیچ وقت تازگی و کلاس آن پایین نخواهد آمد. امروزه از این ترکیب رنگ در استایل‌ها و سبک‌های متنوعی چه امروزی و چه مدرن و یا حتی کلاسیک و قدیمی استفاده می‌شود. هر شخص با توجه به سلیقه‌ی خود می‌تواند سبک مورد علاقه‌اش را انتخاب و پیاده‌سازی کند. اگر مبلمان شما با این ترکیب رنگ باشد، باید به نورپردازی منزل خود نیز توجه کنید.

مبل راحتی مشکی طلایی

محصولی بسیار لوکس و جدید برای سلیقه‌های امروزی است که از کاناپه و مبل تک نفره با طرح و مدل‌های مختلف ساخته شده است، پایه‌های این مبلمان از فلز بوده که این محصول را از نظر خاص و زیبا بودن متمایز کرده است.
در دسته‌ی نشیمن این مدل مبل از دوخت‌های متنوعی به کار گرفته شده و سبب زیبایی دوچندان آن شده است. از آنجایی که مبلمان جز وسیله‌ی اصلی در چیدمان و دکور یک منزل به حساب می‌آید، برای افرادی که علاقه‌مند به ترکیب رنگی هستند، انتخاب رنگ مبل راحتی مشکی طلایی می‌تواند تمام دکور و فضای یک منزل را تحت الشعاع خود قرار دهد و افراد را به خواسته‌ی مورد نظرشان برساند.
استفاده از ترکیب رنگی مشکی طلایی در قسمت مبلمان ناهارخوری نیز در نوع خود می‌تواند بسیار زیبا و جالب توجه باشد. بسیاری از طراحان دکوراسیون‌های داخلی بر این باور هستند که اگر در دکور منزل از مبلمان راحتی طلایی مشکی استفاده کنید باید برای قسمت ناهارخوری نیز از این نوع ترکیب رنگی استفاده شود چرا که در زیبایی و دکوراسیون خانه تاثیر مثبت و زیبایی خواهد داشت.
این مدل رنگ مبل راحتی بسیار ترند بوده و در بازار فروش بالایی دارد چرا که به دلیل رنگ خاص و مدل راحت آن، بیشتر اشخاص آن را انتخاب می‌کنند. ساختار منحصر به فرد و رنگ خاص و شیک این مدل مبل محبوبیت بسیاری در دیگر کشورها داشته است. از این محصول در اداره‌ها و دیزاین منزل و غیره، استفاده می‌شود.

 

 

 

انواع مدل‌ مبل راحتی مشکی طلایی

مدل چستر

مبل چستر مشکی طلایی از جمله مبل‌های راحتی است که در جنس رویه های متفاوت و رنگ‌های متنوع تولید شده و به فروش می‌رسد. این مدل مبل، در دو سبک مدرن و کلاسیک تولید و طراحی می‌شود اما بیشتر افراد این مدل مبل را به دلیل طرح ساده‌ای که دارد، جز مبلمان‌های مدرن می‌دانند. مبل‌ها یکی از ملزومات مهم مورد استفاده در اداره‌جات یا خانه می‌باشند که در شکل و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند، مبل‌ها بیش از چند قرن است که مورد استفاده همگان هستند. امروزه شرکت‌های مختلف با بهره‌مندی از برترین تکنولوژی‌های دنیا و با الهام گیری از طراحان، اقدام به ساخت و ساز مبل کرده‌اند که در این میان طرح مورد پسند و محبوب برای بیشتر افراد، مبل چستر راحتی مشکی طلایی است.
مشخصات مبل راحتی مشکی طلایی مدل چستر آشنایی با راهنمای کامل خرید این مدل چستر، نقش مهم و کمک کننده‌ای در انتخاب مناسب‌ و با کیفیت‌ترین این مبل برای افراد ایفا خواهد کرد. مبل راحتی مشکی طلایی مدل چستر با جنس رویه‌ی مختلف تولید می‌شوند، اگر مبل با طول عمر بالا و رنگ خاص می‌خواهید داشته باشید، بهتر است که مبل با جنس پارچه نانو و رنگ مشکی طلایی را در اولویت خرید خود قرار دهید که ضد لک و ضد چروک و محبوب می‌باشد. اما در هنگام خرید مبل راحتی مشکی طلایی مدل چستر به سبک کلاسیک و مدرن بودن آن و همچنین به رنگ آن توجه کنید، چرا که اگر منزل شما دارای دکور و تم کلاسیک است از مبل راحتی کلاسیک استفاده کنید که بهترین انتخاب در خرید مبلمان کلاسیک مبل راحتی مشکی طلایی خواهد بود

مدل پرنیا

مدل پرنیا با پایه‌های استیل و رنگ مشکی طلایی به همراه اسفنج ۳۰ کیلویی که قابلیت بازگشت پذیری ویژه‌ای دارد تولید شده و به فروش می‌رسد، لمسه‌های زیبای این مبل با دوخت بسیار منظم و دقیقی که توسط استادکاران در کل ساختار مبلمان استفاده شده است، تاثیر زیبایی در مدل این مبل گذاشته همچنین رنگ مشکی طلایی این مبل و ساختار آن این مبل را لاکچری و گران قیمت نمایش داده که باعث محبوبیت و نگاه خاص همه به این مدل مبل و رنگ آن شده است.
مشخصات مبل راحتی طلایی مشکی مدل پرنیا مبل راحتی مشکی طلایی مدل پرنیا با پایه‌های استیل طلایی به صورت ۸ نفره تولید شده و شامل ۲ عدد کاناپه ۳ نفره محکم با قابلیت تخت شو و ۲ عدد مبل ۱ نفره است. کلاف داخل این مبل راحتی از چوب روس استفاده شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. در تمام این مبلمان از پارچه مخمل با کیفیت استفاده می‌شود.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

مدل سلنا

مدل سلنا محصولی است که نسبت به استاندارد‌های روز ساخته شده و با متریال درجه ۱ می‌باشد، این محصول بسیار لوکس و جدید، مخصوص سلیقه‌های امروزی است که از ۲ کاناپه با طرح‌های مختلفی ساخته شده است، این مدل دارای ۲عدد مبل تک نفره و پایه‌های عصایی فلزی است که این محصول را منحصر به فرد کرده است. مشخصات مبل راحتی مشکی طلایی مدل سلنا این مدل مبل دارای کاناپه‌های ثابت است و اسفنج استفاده شده در نشیمن آن ۳۰ کیلو می‌باشد. همچنین چوب استفاده شده در نشیمن آن از چوب روس است و پارچه به کار رفته در رویه‌ی آن مخمل است. رنگ پایه‌های این مبل طلایی فورتیک است که قابلیت تبدیل به رنگ نقره‌ای را دارد.

نکات مهم در انتخاب بهترین مبل راحتی مشکی طلایی

اکثر افراد خانواده تایم زیادی از وقت خود را در پذیرایی و یا در اصطلاح در هال می‌گذارند. به همین دلیل مبل راحتی مناسب، می‌تواند از فاکتورهای ضروری دکوراسیون منزل شما باشد. همچنین مبلمان منزل از اولین اجزایی است که توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند. پس باید هم ظاهری شیک و دلنشین و همچنین راحت و مناسب باشد. مبلمان راحتی در اشکال و انواع متنوعی در بازار موجود هستند، مانند ال، راحتی کلاسیک و… که توسط تولیدکنندگان مختلفی در کارخانه یا کارگاه عرضه می‌شوند.

شمایل ظاهری و مدل مبل راحتی

در هنگام خرید مبل راحتی حتما توجه داشته باشید که باید در نگاه اول توجه شما را جلب کند. رنگ مبلمان قابل تغییر است.ذهنتان را درگیر رنگ آن نکنید.

 

 

اندازه و ابعاد هر یک از مبل‌های راحتی

قبل از رفتن به مرکز خرید مبلمان راحتی، قبلا توجه داشته باشید که برای چه مکانی قصد خرید مبل دارید. اندازه گیری‌های لازم را انجام دهید سپس با توجه به محل مورد نظر مبل راحتی خود را انتخاب کنید. زیرا مقیاس بزرگ فروشگاه‌ها و باز بودن فضا، مقیاس ذهنی که را بهم می‌زند. در رابطه با تعداد نشیمن‌ها نیز دقت داشته باشید که برای بعضی خانه‌ها ترکیب‌ استاندارد 5 نفره مناسب است و برای بعضی دیگر 6 نفره، 7 نفره، 8 نفره و یا 9 نفره مناسب خواهد بود.

قیمت مبل راحتی مشکی طلایی

قیمت یک مبل راحتی، می‌تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد. از جمله موارد آن هزینه چوب به کار رفته در اسکلت مبل راحتی مشکی طلایی است. توجه داشته باشید بهترین چوب برای مبل راحتی چوب روس است. همچنین درباره‌ی اسفنج و فوم به کار رفته در مبل راحتی بهترین انتخاب اسفنج و فوم شرکتی مرغوب با تراکم بالا می‌باشد. زیرا استفاده از مواد با کیفیت باعث دوام بیش‌تر مبل شما و همچنین ثابت ماندن فرم و شکل مناسب مبل می‌شود. از موارد دیگری که توجه به آن اهمیت بسیاری دارد و بر روی قیمت مبل راحتی تاثیرگذار است،نوع پارچه و تراکم بافت آن است. این مورد هم در دوام و میزان ماندگاری مبل شما موثر خواهد بود. زیرا بخشی از مبل محسوب می‌شود که تماس مستقیم و دائمی دارد‌. با توجه به مواردی که بیان شد نمی‌توان یک قیمت ثابت تعیین کرد زیرا فاکتورهای زیادی روی موثر هستند.

 

مبل راحتی پاتریس مشکی پایه نقره ای

کلام آخر

برای اینکه شما به هنگام خرید انتخاب رنگ مبل و مدل خوبی را داشته باشید، ما به شما خرید مبل راحتی مشکی طلایی هالیدی را پیشنهاد می‌کنیم که امروزه‌ رنگ محبوب و کلاسیکی است. چه چیزی بهتر از اینکه رنگ و مدل مبل دکور منزل شما، مبل راحتی مشکی طلایی باشد. انتخاب مبل و رنگ آن بسیار مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون خانه است بهتر است این مسئله را جدی گرفته و با دقت بالایی آن را انتخاب و خریداری کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *