مبل زرشکی, مبل طوسی, وبلاگ

مبل راحتی زرشکی طوسی

Gray crimson sofa

با توجه به اینکه امروزه استفاده از مبل راحتی بسیار رایج شده است‌. اغلب افراد دغدغه رنگ مبل راحتی خود را دارند. مبل راحتی معمولا به صورت دو رنگ ساخته می‌شود. البته بستگی به سلیقه‌ی شخص نیز دارد. زیرا به هنگام سفارش مبل پارچه‌ی آن را خود شخص انتخاب می‌کند. پیشنهاد ما برای مبل، مبل راحتی زرشکی طوسی است که جلوه‌ی زیبایی به منزل شما خواهد داد. در ادامه‌ی مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با مبل راحتی طوسی زرشکی مطالبی را خدمت شما عرض کنیم. همچنین به توضیحاتی در رابطه با رنگ طوسی خواهیم پرداخت.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

مبل چیست

مبل در تعریف به معنای وسیله‌ای است که از آن برای نشستن استفاده می‌شود. این محصول انواع مختلفی دارد‌‌. ازجمله مبل سلطنتی یا استیل و کلاسیک و راحتی که در این مقاله صحبت در رابطه با مبل راحتی طوسی زرشکی است. امروزه از مبل راحتی به دلیل راحت بودن نشیمن آن بسیار استقبال می‌شود‌.

 

 

انتخاب رنگ مبل

رنگ مبل راحتی دارای اهمیت زیادی است‌. زیرا بیش‌تر جذابیت مبل مربوط به رنگ آن می‌شود. همچنین با توجه به قیمت بالای مبل راحتی سعی رنگی را انتخاب کنید که زود از مد نیفتد یا به عبارتی زود دل شما را نزند. از این رو انتخاب مدل مبل راحتی طوسی زرشکی بهترین گزینه است. همچنین مبل راحتی طوسی خردلی نیز پیشنهاد مناسبی است.

 

 

 

روانشناسی رنگ طوسی و زرشکی

با توجه به اینکه رنگ طوسی طبعا خنثی است. اغلب افراد تمایل دارند تا آن‌ را در دکور خود به کار ببرند و به راحتی بقیه‌ی اثاثیه را با آن ست کنند. اما استفاده از رنگ طوسی به تنهایی کمی منزل را بی‌روح می‌کند و جلوه‌ی زیبایی ندارد‌. بهتر است رنگ طوسی با رنگ دیگری ترکیب شود. انتخاب مبل راحتی زرشکی طوسی شاید بهترین گزینه باشد. این ترکیب رنگ معمولا مختص فصل پاییز است. همچنین ترکیب این دو رنگ کلاسیک است. این دو رنگ کنار یکدیگر بسیار جذاب می‌باشند. رنگ قرمز در واقع به رنگ عشق و اشتیاق معروف است. زمانی که این رنگ در کنار طوسی یا خاکستری به کار می‌رود اشتیاق آن بیش‌تر نیز می‌شود. همچنین مبل راحتی خاکستری هم به تنهایی مبل مناسبی است.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

انتخاب مبل راحتی متناسب با دکور منزل

در این بخش به راهنمایی شما جهت انتخاب مبل هماهنگ با دکور منزل شما می‌پردازیم. اگر سبک خانه‌ی شما سنتی است و قصد دارید مبل راحتی طوسی زرشکی تهیه کنید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای دسته‌های گردی باشند. همچنین باید پشتی آن برجسته و دارای تشک گره‌دار باشد. علاوه بر این حتما ابعاد منزل خود را در نظر بگیرید. از خرید مبل بزرگ‌تر از منزل خود اجتناب کنید. زیرا زیبایی منزل شما را کم خواهد کرد.

امروزه در مبل راحتی از خطوط نازک و رنگ‌های کم‌رنگ استفاده می‌شود. حتما توجه کنید تا آن رنگ با باقی وسایل منزل شما ست باشد‌.

پیشنهاد میکنیم رنگ های دیگر مثل مبل راحتی طوسی قرمز نیز دیدن فرمایید.

مبل راحتی زرشکی طوسی

 

خرید مدل مبل راحتی طوسی زرشکی

با توجه به گران بودن مبل راحتی بهتر است هنگام خرید آن به جنس پارچه بسیار دقت کنید. همچنین به جنس چوب به کار رفته در آن نیز باید توجه شود تا دارای مقاومت بالایی باشد. از مواردی که می‌توانید از فروشنده سوال کنید مانند جنس چوب که آیا از چوب درخت بلوط است یا درخت توسکا و یا افرا است، می‌باشد. همچنین نوع فوم به‌کار رفته بسیار مهم است. در مبل‌هایی که قیمت پایین‌تری دارند معمولا از فوم سبک استفاده می‌شود که به مرور زمان آن فوم می‌خوابد و مدل مبل راحتی طوسی زرشکی حالت خود را از دست می‌دهد. استفاده از فوم سنگین و استفاده از فنر در بین آن کیفیت را بالا می‌برد.

 

 

 

ظرفیت مدل مبل راحتی زرشکی طوسی

امروزه مبل راحتی در بازار از تنوع بالایی برخوردار است. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه، بودجه و متراژ منزل خود هر مدل مبل راحتی‌ای را انتخاب کنند. اما توجه به ظرفیت مبل‌ها نیز حائز اهمیت است. زمانی که نسبت به تهیه‌ی یک کاناپه که دارای دو تشک است اقدام می‌کنید‌. نباید بیش از ۲ نفر بر روی آن بنشیند. بهتر است در این صورت کاناپه‌ای که سه تشک دارد تهیه‌ کنید. مبل راحتی زرشکی نیز به همین شکل است و هنگام خرید آن باید به تعداد ظرفیت آن توجه کنید. همچنین مبل راحتی سبز و طوسی نیز در ظرفیت های مختلف موجود است.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با مبل راحتی زرشکی طوسی مطالبی زا بیان کردیم تا به هنگام مراجعه برای خرید این کالا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. توجه به جنس پارچه، چوب به کار رفته و رنگ آن بسیار حائز اهمیت است‌. سعی کنید جنس باکیفیتی تهیه کنید تا سالیان سال از آن استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما سودمند بوده باشد و بهره‌ی کافی را برده باشید. سپاس از همراهی شما عزیزان و بزرگواران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *