مبل سبز, وبلاگ

مبل راحتی سبز

Green sofa

امروزه در هر خانه‌ای مبل یکی از ملزومات زندگی به حساب می‌آید. همچنین مبلمان جزو دکوراسیون منزل بوده که نبود آن خانه را خلوت و بی روح می‌کند‌. در بازار انواع مختلفی از مبلمان وجود دارد. مانند مبل راحتی طوسی و سبز، مبل کلاسیک، مبل استیل و… که با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید آن را تهیه کنید. اما استفاده از مبل راحتی رنگ سبز یشمی بسیار رایج بوده و همواره مورد استقبال مردم است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با مبل راحتی سبز و همچنین رنگ‌بندی‌های دیگری همچون مبل راحتی سبز و طوسی و… بیش‌تر صحبت کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی

قبل از هر موضوع دیگری بهتر است ابتدا با مبل راحتی آشنا شویم. همان‌طور که از نامش مشخص است بسیار نرم و راحت است. برخلاف مبلمان سلطنتی و استیل که کمی نشیمن آن‌ها بالاتر و سخت‌تر است. حتی متریال اجناس بکار رفته در هر دو نیز بسیار متفاوت است. برای طراحی مبل راحتی سبز باید خلاقیت بالایی داشته باشید. البته با توجه به، استفاده‌ی زیاد از فوم و پارچه و اسفنج می‌توان هر مدلی را برای مبل راحتی طوسی و سبز طراحی کرد.

 

 

مبل راحتی رنگ سبز

در فرهنگ ایرانی رنگ سبز از محبوبیت بالایی برخوردار است. با دیدن این رنگ یاد باغ‌ها، طبیعت، بهشت و… می‌افتیم. اشخاصی که به رنگ سبز علاقه داشته باشند. قطعا بسیار آرام، مهربان و علاقه‌مند به طبیعت هستند. پس اگر دوست داشته باشید که دکوراسیون منزل شما برگرفته از طبیعت باشد. بهتر است از این رنگ در دکور منزل خود استفاده کنید. از بهترین انتخاب‌ها نیز مبل راحتی سبز می‌باشد.

 

مبل راحتی رنگ سبز

 

انواع مبل راحتی رنگ سبز

مبل راحتی را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کرد. هر شخصی با توجه به سلیقه‌ی خود می‌تواند مبل راحتی رنگ سبز خود را سفارش دهد. با توجه به اینکه نام‌های مختلفی برای مبل راحتی سبز وجود دارد. اما می‌توان انواع مبل راحتی طوسی سبز را به سه دسته اصلی تقسیم کرد:

  •  کلاسیک
  •  چستر
  • مبل ال

دیگر مبل‌ها تنها نام‌ آن‌ها متفاوت است. برای مبل چستر ترکیب رنگ مبل راحتی سبز بسیار جذاب است. معمولا مبل راحتی طوسی سبز به صورت ۸ نفره طراحی می‌شود که دارای دو کاناپه سه نفره و دو کاناپه ۱ نفره می‌باشد. در برخی مدل‌ها نیز می‌توان مبل راحتی سبز ۷ نفره نیز پیدا کرد. آن صورت شامل یک کاناپه ۲ نفره، یک کاناپه ۳ نفره و ۲ مبل تکی خواهد بود. در مبل راحتی رنگ سبز ال همین تعداد کاناپه وجود دارد و تنها به صورت پیوسته در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. برای مبل راحتی سبز آبی نیز همین منوال تولید می‌شود.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

بهترین نوع مبل راحتی سبز

قطعا اولین مورد مهم در انتخاب مبل راحتی طوسی سبز علاقه‌ی خود شخص است. با در نظر گرفتن میزان سلیقه‌ی شما به یک مدل از مبل راحتی، سپس باید با توجه به متراژ منزل خود آن را خریداری کنید. برای خانه‌های کوچک انتخاب مبل راحتی رنگ سبز که مدل ال دارند بسیار گزینه‌ی مناسبی است. زیرا ترکیب سبز تنها یک گوشه از منزل را اشغال می‌کند. اما عکس همین موضوع انتخاب مبل استیل برای خانه‌های کوچک است که بدترین گزینه می‌باشد. اگر قصد خرید مبل چستر را دارید باید بدانید که این مدل مبل راحتی سبز بسیار شیک و جذاب است و منزل شما را خاص می‌کند‌.

 

 

انتخاب رنگ برای مبل راحتی

ترکیب سبز را باید با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب کرد. اما داشتن اطلاعات درباره‌ی روانشناسی رنگ‌ها به ما در این زمینه کمک خواهد کرد. معمولا از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و یا طوسی برای مبل راحتی استفاده می‌شود. این رنگ‌های نام برده شده در بیش‌تر سبک‌ها کاربردی است. اینکه تناژ آن تیره یا روشن باشد به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. استفاده از مبل راحتی طوسی سبز گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. زیرا استفاده تنها یک رنگ برای مبل راحتی جالب نمی‌باشد. در این مقاله که موضوع ما مبل راحتی سبز می‌باشد نیز ترکیب رنگ مبل راحتی سبز با دیگر رنگ‌ها جذاب می‌باشد. مانند مبل راحتی کرم سبز یا مبل راحتی زرد و سبز که می‌تواند دکوراسیون منزل شما را بسیار شاد و زیبا کند.

اما از رنگ های روشن مانند مبل راحتی زرد و سبز بیش‌تر برای سبک‌های مدرن استفاده می‌شود. اما از رنگ‌های تیره مانند مبل راحتی مشکی سبز برای سبک‌های کلاسیک استفاده می‌شود. همچنین اگر قصد دارید مبل راحتی خود زود عوض کنید می‌توانید از مبل روشن مانند مبل راحتی کرم سبز یا مبل راحتی زرد و سبز استفاده کنید. اگر می‌خواهید مدت طولانی از مبل خود استفاده کنید بهتر است از رنگ‌های ملایم و تناژ گرم و تیره بهره بگیرید.</p>

 

نقش مبل راحتی رنگ سبز یشمی در دکوراسیون

در روزگار امروز باید در هرچیزی خلاقیت داشته باشید و جسارت به خرج دهید. همچنین به روحیات و خلقیات اعضای خانواده برای چیدن دکور و خرید مبل راحتی رنگ سبز یشمی توجه کنید. قبل از مهمانان این خود شما هستید که از مبل خود استفاده می‌کنید و باید برای شما حس راحتی و آرامش را به ارمغان بیاورد. این حس خوب تنها زمانی شکل می‌گیرد انتخاب مناسب و چیدمان درستی برای مبل راحتی رنگ سبز یشمی خود داشته باشید. در مبل راحتی تنوع بالایی وجود دارد و گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست. اما استفاده از مبل راحتی رنگ سبز یشمی قطعا حس خوبی را به همه‌ی اعضای خانواده انتقال خواهد داد. همچنین سبز به زودی کثیف نمی‌شود.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با مبل راحتی مشکی سبز و همچنین رنگ‌های دیگر توضیحاتی خدمت شما عرض کنیم. همچنین به توضیحاتی در رابطه با نحوه‌ی انتخاب رنگ برای مبل راحتی طوسی و سبز پرداختیم تا بتوانید به راحتی برای مبل راحتی خود پارچه انتخاب کنید. مبل راحتی رنگ سبز یشمی که دارای رنگ تیره‌ای می‌باشد مناسب هر خانه‌ای بوده و چرک‌تاب است. اما مبل راحتی کرم سبز بسیار روشن بوده و باید از مواظبت زیادی شود. همچنین مبل راحتی زرد و سبز نیز بسیار روشن است. گرچه باعث بالا بردن روحیه‌ی اعضای خانواده می‌شود. اما نگهداری از آن کمی مشکل است. امیدواریم از این مطلب که در رابطه با مبل راحتی و انواع رنگ‌های آن مانند: ، مبل راحتی کرم سبز، مبل راحتی زرد و سبز، مبل راحتی مشکی سبز و… بود  بهره‌ی کافی برده باشید. از همراهی شما بینهایت سپاس‌گزاریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *