مبل آبی, مبل سبز, وبلاگ

مبل راحتی سبز آبی

Blue green sofa

رنگ سبز آبی ترکیبی از رنگ سبز و آبی می باشد. به طور کلی رنگ سبز آبی یک رنگ رمز آلود و بسیار زیبا می باشد که نتوان آن را رنگ فیروزه ای نامید. در اصل رنگ سبز آبی یک رنگ آرامش بخش، سرزنده و شاد می باشد که به کار گیری این رنگ در مبل راحتی باعث جذابیت دوچندان آن می شود که طرفداران منحصر به خود را دارد. هنگامی که می خواهید فیلم تماشا کنید یا یک کتاب بخوانید و یا با یک دوست صحبت کنید یا با خانواده استراحت کنید. مبل راحتی رنگ سبز آبی می تواند آرامش بیشتری را برای شما فراهم کند.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

همچنین طراحی زیبا، ساده و قابلیت استفاده در انواع فضاهای کلاسیک و مدرن و به کار گیری چوب طبیعی و تخته های سه لایه با دوام و با کیفیت در ساخت انواع مبل های راحتی، طول عمر آن ها را دو چندان کرده است. یکی از عوامل مهم در طراحی خانه، رنگ این وسیله می باشد که انتخاب رنگ مناسب مبل راحتی می تواند تاثیر به سزایی در آرامش و رضایت روانی افراد داشته باشد.

 

 

رنگ ها تاثیر به سزایی در دکوراسیون خانه دارند. امروزه رنگ های زیادی در مبل ها به کار گرفته می شود که یکی از این رنگ ها رنگ سبز و آبی می باشد که امروز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین اگر طرفدار مبل تک رنگ می باشید می توانید مبل راحتی سبز را انتخاب کنید. فروشگاه مبل هالیدی دارای مبل و همچنین مبل راحتی رنگ سبز آبی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مبل و سایر مبل ها مثل مبل راحتی سبز و طوسی به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید. فروشگاه مبل هالیدی با کادری مجرب و همچنین سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش مبل، همه روزه آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشد.

مزایا مبل راحتی سبز آبی

ترکیب رنگ های سبز و آبی به ببیننده خود احساس تازگی و آرامش و همچنین انرژی مثبت می دهد. ترکیب رنگ سبز آبی در مبل باعث جذابیت بیشتر اتاق نشیمن و همچنین جلب توجه بیشتر مشتریان خود می شود.

زمانی که مبل مناسب با فضای مد نظر انتخاب می شود می تواند به محیط رنگ تازه ای ببخشد و همچنین فضای که برای مبل در خانه در نظر گرفته می شود می تواند به خانه روح و انرژی مضاعفی بدهد.

 

مبل راحتی سبز آبی

معایب مبل راحتی سبز آبی

رنگ سبز آبی امکان دارد در برخی افراد بی تابی به وجود بیاورد. به خاطر اینکه رنگ های تیره تر حالت بی تابی را بیشتر می کنند. اگر شما از این دسته افراد هستید می توانید مبل راحتی کرم طلایی را انتخاب کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که ترکیب رنگ بسیار مهم است چرا که از تداخل رنگ ها جلوگیری می کند. همان طور که عده ی زیادی از افراد رنگ سبز آبی را برای مبل و دکوراسیون خانه خود انتخاب می کنند، برخی دیگر از افراد این ترکیب رنگ را برای مبل و دکوراسیون خانه خود نمی پسندند.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

عوامل موثر در انتخاب مبل راحتی سبز آبی

عوامل مختلفی می تواند در انتخاب این وسیله تاثیر بگذارد. ازجمله مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس پارچه مبل راحتی رنگ سبز آبی:

جنس پارچه ای که در مبل به کار گرفته می شود. می تواند بر طول عمر پارچه مبل، دوام بیشتر آن نیز تاثیر بگذارد و همچنین وجود رنگ سبز آبی در پارچه مبل می تواند زیبایی خاصی به مبل راحتی بدهد.

  • جنس کلاف مبل راحتی رنگ سبز آبی:

کلاف، یکی از اجزای مهم مبل می باشد که باید قبل از خرید مبل به آن توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که برای ساخت کلاف مبل باید از مواد مرغوب در آن استفاده شده باشد. از جمله ویژگی های کلاف مرغوب می توان به سبک بودن آن، استحکام بالا در برابر فشار، پوسیدگی، تحمل وزن بالا، مقاوم در برابر هوا و همچنین عوامل محیطی نام برد.

  • جنس لایه مبل راحتی رنگ سبز آبی:

جنس لایه به کار رفته باید از بهترین نوع فوم باشد تا از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد و با گذشت زمان به راحتی دچار تغییر شکل نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبل راحتی سبز آبی و مبل راحتی طوسی آبی می تواند با همکاران ما در سایت مبل هالیدی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

توصیه های برای نگهداری مبل

شما کاربران عزیز می توانید برای نگهداری و دوام بیشتر مبل راحتی سبز آبی خود به نکات زیر عمل کنید.

  • به طور منظم آن را تمیز کنید. برای این کار حداقل ماهی یک بار آن را با محلول مخصوص شستشو پاک کنید. همچنین می توانید برای از بین بردن لکه های کوچک آن را با پارچه مرطوب و جارو برقی فورا پاک کنید.
  • آن را در محلی از خانه قرار دهید که نور خورشید به آن برخورد نکند. برای این کار کافی است از پرده یا پارچه های رو مبلی استفاده کنید.
  • از روکش مبل برای مبل راحتی رنگ سبز آبی خود استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از روکش های مخصوص، به راحتی از آسیب به مبل و لکه های کوچک و بزرگ جلوگیری کنید و همچنین روکش های متناسب با دگوراسیون منزل شما می توانند زیبایی و جذابیت بیشتری به فضای داخلی منزل شما بدهند.

  • تعمیرات

در هنگامی که مبل شما دچار آسیب یا خرابی جزی شود، بهتر است به سرعت آن را تعمیر کنید تا از خرابی کامل آن جلوگیری کنید.

 

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

 

شما کاربران عزیز با رعایت نکات گفته شده و همچنین استفاده از طرح و رنگ مناسب می توانید زیبایی خاصی برای خانه خود بدهید و آرامش و حس خوبی برای عزیزانتان در خانه ایجاد کنید و آرامش و انرژی مثبت را به خود و خانواده عزیزتان هدیه دهید. شاید به این نتیجه رسیدید که مبل راحتی خاکستری برای شما انتخاب مناسب تری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید.

قیمت مبل راحتی

عوامل گوناگونی در قیمت این وسیله تاثیر دارد. از جمله عوامل که می تواند بر قیمت مبل راحتی رنگ سبز آبی تاثیر داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کیفیت بالا
  • استفاده از استاندارد های جهانی
  • مبل راحتی سبز آبی تولید داخلی یا خارجی باشد.
  • ساده یا سلطنتی بودن و… باشد. میتواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. مبل راحتی رنگ سبز آبی ایرانی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. که برای منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. امروز مبل های راحتی ایرانی به سراسر جهان صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اصلی و کیفیت این کالا به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید. همکاران ما در سایت هالیدی آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز در هر ساعتی از شبانه روز می باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *