مبل آبی, وبلاگ

مبل راحتی آبی

مبل راحتی آبی 3

امروزه افراد توجه زیادی به طراحی دکوراسیون و چیدمان وسایل منزلشان می‌کنند و می‌خواهند همه آيتم‌ها با یکدیگر ست شده و به بهترین نحو ممکن در کنار هم قرار بگیرند. یکی از ایتم‌هایی که در تمامی خانه‌ها وجود دارد و تکمیل کننده دکوراسیون هر خانه ای است، مبل‌ها می‌باشند. طراحی و تولید مبل‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف باعث شده تا افراد بتوانند متناسب با سلیقه خود نسبت به خرید آن اقدام کنند. اما یکی از پرطرفدارترین مبل‌ها در چند سال گذشته، مبل راحتی آبی می‌باشد. استفاده از این رنگ در منزل می‌تواند به خانه روح و شادابی ببخشد و آرامشی را در فضای خانه به وجود آورد. در ادامه بیشتر در رابطه با مبل راحتی رنگ آبی صحبت می‌کنیم و نکاتی را درباره این موضوع برای شما بیان می‌کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی آبی کمرنگ

یکی از رنگ‌های پرطرفدار در میان رنگ‌های مختلف طیف آبی، رنگ آبی کمرنگ است. افراد زیادی این رنگ را برای استفاده در مبلمان راحتی خود استفاده می‌کنند و با آن جلوه ای زیبا به خانه‌ی خود می‌بخشند. مبل راحتی آبی کم‌ رنگ، رنگ ملیح و زیبایی دارد و به همین خاطر امکان ست کردن آن با آیتم‌هایی تیره‌تر وجود دارد‌. این تضاد رنگی در خانه می‌تواند جلوه ای بی نظیر به خانه شما ببخشد. همچنین ترکیب رنگی مبل راحتی آبی کمرنگ با کوسن‌هایی به رنگ خردلی یا لیمویی می‌تواند ترکیب رنگی بسیار شیکی باشد.

این ترکیب رنگ می‌تواند به خانه‌ی شما روح تازه‌ای داده و باعث نشاط بیشتر در فضای خانه بشود. از دیگر رنگ‌هایی که می‌توانید با مبل راحتی آبی کم‌ رنگ استفاده کنید و از تضاد زیبایی بین رنگ‌های آن لذت ببرید، رنگ سرخابی است. انتخاب این رنگ در کنار رنگ یکی از بزرگ‌ترین ریسک‌ها برای انتخاب است اما پس از انتخاب و استفاده از آن در برخی از آیتم‌ها متوجه می‌شوید که خانه شما رنگ و لعابی جدید و جذاب به خود گرفته است. هر کسی بعد از ورود به خانه شما قطعا از زیبایی چیدمان و ترکیب رنگی به کار رفته در خانه شما تعریف می‌کند و انتخاب شما را از بابت انتخاب مبل راحتی آبی و ترکیب آن با رنگ سرخابی تحسین می‌کند.

 

 

 

مبل راحتی رنگ آبی و ست کردن آن با وسایل منزل

مبل راحتی رنگ آبی از جمله رنگ‌های محبوب در میان مبل‌های راحتی است که در زمان استفاده از آن در خانه باید حتما به تناسب رنگ‌ها و همچنین ست کردن آن با دیگر قسمت‌های خانه توجه شود. استفاده از رنگ آبی در تمام چیدمان منزل حال و هوای خانه را دلگیر و تکراری می‌کند و پس ازمدتی برای صاحب خانه خسته کننده می‌شود. به همین خاطر توصیه می‌‌شود که مبل راحتی رنگ آبی را با طیف‌های مختلف رنگی ترکیب کنید و از زیبایی فضای خانه‌ی خود لذت ببرید. در ادامه به چند مورد از وسایلی که می‌توانید در خانه با مبل راحتی آبی نفتی خود ست کنید، اشاره می‌کنیم.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

ست کردن مبل راحتی رنگ آبی نفتی با فرش

یکی از آیتم‌هایی که در خانه‌ی خود می‌توانید با مبل راحتی آبی نفتی ست کنید، فرش خانه‌ی شما است. شما برای زیباتر دیده شدن خانه‌ی خود و ایجاد تضادی در فضای خانه می‌توانید از فرشی به رنگ شیری یا کرم استفاده کنید و از زیبایی بی نظیری که به خانه‌ی شما می‌بخشد، لذت برده و کیف کنید. همچنین استفاده از یک فرش به رنگ آبی روشن می‌تواند فضا را دلنشین کرده و انتخاب خوبی برای ست کردن با مبل راحتی رنگ آبی نفتی به حساب بیاید.

 

 

 

ست کردن مبل راحتی رنگ آبی نفتی با پرده

یکی دیگر از آیتم‌های جذابی که شما با ست کردن آن با مبلمان راحتی خود می‌توانید فضای خانه‌ی خود دلنشین و جذاب کنید، پرده است. با انتخاب یک رنگ مناسب برای پرده‌های خانه‌ی خود می‌توانید خانه خود را از حالتی یکنواخت به خانه ای شاد و سرزنده تبدیل کنید. برای ست کردن مبل راحتی رنگ آبی نفتی با پرده تنها در نظر داشته باشید که از پرده ای به همین رنگ نباید استفاده کنید. استفاده از پرده ای به رنگ آبی نفتی خانه شما را دلگیر و کوچک نمایش می‌دهد و باعث یکنواختی رنگ‌ در فضای خانه می‌شود. استفاده از یک رنگ مکمل یا متضاد بهترین گزینه‌ای است که شما می‌توانید انتخاب کنید. این دو مورد از مهم‌ترین مواردی هستند که شما می‌توانید با انتخاب یک رنگ درست برای آن‌ها، فضای یکنواخت خانه‌ی خود را به فضایی جذاب و دلنشین تبدیل کنید.

خرید مبل راحتی آبی روشن

همانطور که بیان کردیم رنگ آبی یکی از رنگ‌های محبوب در میان افراد است که آن را برای مبلمان خود پسندیده و انتخاب می‌کنند. هر کس با توجه به سلیقه‌ی خود از طیفی از این رنگ جذاب در خانه‌ی خود استفاده می‌کند. از محبوب ترین طیف‌های رنگ آبی، رنگ آبی روشن است که بیشتر زوج‌های جوان آن را انتخاب می‌کنند. خرید مبل راحتی آبی روشن فضای خانه‌ را بزرگ‌تر و دلباز‌تر نمایش می‌دهد و آرامش زیادی را در فضای خانه به وجود می‌آورد. لطافت این رنگ و ملیح بودن آن دلیل اصلی انتخاب آن برای خانه‌های زوج‌های جوان است. این رنگ از مبل راحتی در کنار رنگ‌هایی پررنگ همچون سبز، سرخابی و… فضای خانه را شاداب می‌کند و به زیبایی خانه می‌افزاید. انتخاب این رنگ‌ها در کنار رنگ آبی روشن می‌تواند سردی ناشی از رنگ آبی را خنثی کند و فضایی گرم‌تر و صمیمی‌تر را در خانه به‌ وجود آورد.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی را در مورد مبل راحتی رنگ آبی برای شما بیان کنیم. همچنین به این مورد اشاره کردیم که استفاده از ترکیب رنگ آبی در دکوراسیون آرامشی را در فضای خانه به وجود می‌آورد. تمامی افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود از رنگ‌های مختلفی از طیف رنگ آبی استفاده کنند و حال و هوای خانه‌ی خود را عوض کنند. توجه کردن به یک سری نکات باعث می‌شود که این رنگ سردی زیادی را در محیط خانه به وجود نیاورد و بتوان آن را خنثی کرد. شما در این زمینه با کمک گرفتن از یک طراح می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و از فضای خانه‌ی خود لذت ببرید. همراهی شما تا پایان این مقاله برای ما از ارزش زیادی برخوردار است و ما بدین خاطر از شما بسیار تشکر می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *