مبل سفید, وبلاگ

مبل راحتی سفید

مبل راحتی سفید 1

در این مطلب قصد داریم تا مبل راحتی سفید و مبل راحتی سفید کرم‌ و ترکیب آن با رنگ های دیگر را بررسی کنیم. همانطور که می دانید همیشه انتخاب کردن رنگ مبلمان در دکوراسیون منزل جزو پر چالش ترین و مهمترین کار ها است. اغلب افراد تمایل دارند تا برای جلوگیری از کثیف و لک شدن مبلمان‌شان از رنگ های تیره تر استفاده کنند‌. در صورتی که بهتر است برای ایجاد یک فضای متفاوت و چشمگیر از مبلمانی با رنگ های خاصی نظیر رنگ سفید استفاده شود. برای اطلاع از ترکیب رنگ های جذاب و چشمگیر با رنگ مبل راحتی سفید و مبل راحتی سفید کرم برای ایجاد یک دکوراسیون جذاب تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی سفید

رنگ سفید جزو رنگ های خنثی محسوب می شود، اگر که شما قصد دارید فضایی مدرن و خاص در پذیرایی تان ایجاد کنید بهتر است که سایر وسایل سالن خود را از رنگ های دیگر انتخاب کنید. استفاده از مبلمان راحتی سفید رنگ در پذیرایی باعث ایجاد یک فضای آرامش بخش و دلباز می شود‌. نکته حائز اهمیت این است که اگر برای مبلمان از رنگ سفید استفاده کرده اید بهتر است از رنگ های دیگر در کنار این رنگ خنثی استفاده کنید تا فضای خانه از یکنواختی و بی روحی در بیاید.

بهتر است برای جذابیت بیشتر مبلمان راحتی سفید از کوسن هایی با رنگ های گرم مثل قرمز، آبی و زرد استفاده نمایید. همچنین اگر علاقه دارید که پذیرایی تان متفاوت به نظر برسد بهتر است که رنگ پرده های سالن را از بین رنگ های روشن و چشمگیر انتخاب کنید. در کنار مبل سفید رنگ می توانید از گلدان های سرامیکی زیبا با چند شاخه گل نیز استفاده کنید.

 

مبل راحتی سفید

 

مبل راحتی سفید کرم

رنگ کرم از ترکیب رنگ های سفید و زرد ساخته شده است. درنتیجه یکی از مکمل های مناسب و جذاب برای رنگ سفید می باشد. ترکیب رنگ مبل راحتی سفید کرم برای خانه های نقلی و کوچک ایده بسیار خوب و مناسبی است. زیرا که فضای خانه را روشن تر و دلباز تر می کند. به طور معمول رنگ کرم و سفید جزو بهترین انتخاب ها برای افرادی است که علاقه زیادی به استفاده از رنگ های مختلف در فضای خانه ندارند.

دکوراسیون کرم رنگ باعث می شود تا فضای خانه بزرگتر به چشم بیاید و از سمت دیگر پرستیژ و جذابیت خاصی را به فضای خانه می بخشد‌. در نتیجه برای زیبا تر شدن فضای خانه می توانید از مبل راحتی سفید کرم استفاده کنید.  اگر که قصد خرید مبل راحتی سفید کرم را دارید بهتر است برای ست کردن آن از کوسن های سفید رنگ، فرش با زمینه کرم یا سفید،اکسسوری ها و پرده های سفید استفاده کنید.

 

 

 

مبل راحتی سفید طلایی

همانطور که می دانید رنگ سفید و رنگ طلایی جزو رنگ های محبوب و پرطرفدار می باشند. استفاده از مبلمان راحتی سفید طلایی در ایجاد یک فضای مدرن و شیک به شما کمک می کند. این رنگ مبل مانند مبل راحتی سفید کرم مناسب خانه های نقلی و کوچک است. به طور مثال می توانید روی مبل سفید خود از کوسن های طلایی رنگ استفاده کنید. این انتخاب ست کردن به علاقه و سلیقه شما برمی گردد.

 

 

 

مبل راحتی سفید طوسی

همنشینی و ترکیب رنگ طوسی و خاکستری در کنار مبل راحتی به رنگ سفید فضای زیبا و جذابی را در سالن شما ایجاد می کند. استفاده از کوسن های طوسی و خاکستری و یا فرش های به این رنگ در کنار مبلمان سفید دکوراسیون چشمگیری را ایجاد می کند. به طور معمول برای علاقه مندان به داشتن خانه هایی با تم روشن و آرامش بخش استفاده از این ۲ رنگ کنار هم بسیار پرکاربرد است.

 

مبل راحتی سفید

 

مبل سفید و گروه های رنگ‌ گرم

رنگ های گرم شامل رنگ های قرمز‌، نارنجی، زرد، کرم، شیری و … می شود. استفاده از رنگ قرمز و نارنجی در طیف های مختلف همراه با مبل راحتی سفید تصویر عالی و گرمی را می سازد. برای مبلمان سفید می توانید از کوسن هایی با این طیف رنگی استفاده کنید. البته همچنین می توانید به جز کوسن ها از این رنگ ها در وسایل دیگری مانند اکسسوری ها در کنار این رنگ مبلمان استفاده کنید. برای مثال استفاده از گلدانی به رنگ نارنجی یا قرمز بر روی میز جلوی مبلمان سفید رنگ تضاد جذاب و زیبایی را ایجاد می کند‌.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

ست کردن مبلمان راحتی سفید با رنگ صورتی نیز ترکیبی جذاب است که می تواند فضای سراسر آرامش بخش را به وجود آورد. می توانید بر روی مبل سفید رنگ کوسن هایی به رنگ سرخابی و صورتی استفاده کنید تا نمایی دوست داشتنی ایجاد شود. همچنین می توانید به جز کوسن ها این رنگ را در سایر وسایل های دیگر نیز استفاده کنید و دکوراسیون چشمگیری برای خود و خانواده تان بسازید.

مبل راحتی سفید و گروه های رنگ سرد

رنگ های آبی و سبز و طیف های مختلف این رنگ ها جزو رنگ های سرد محسوب می شوند‌. قرار دادن این نوع رنگ ها در کنار مبل سفید رنگ انتخاب عالی می باشد. اگر که از رنگ سبز در کنار مبل سفید رنگ استفاده کنید فضایی پر نشاط را به وجود می آورید. استفاده از رنگ های سبز تیره و روشن در پرده ها، کوسن ها‌ و اکسسوری ها طراوت فوق العاده ای را به خانه می بخشد.

 

 

همچنین استفاده از رنگ های خانواده آبی در کنار مبلمان سفید دکوراسیون زیبایی را به وجود می آورد. این رنگ ها فضای خانه را رو به سردی می برند و برای کم کردن این سردی بهتر است در قسمت های خانه از برخی از اکسسوری ها با رنگ گرم استفاده شود‌. رنگ ها آبی روشن تا تیره به شکل کوسن های طرح دار و ساده بر روی مبلمان سفید رنگ و پرده ها می تواند دکوراسیونی مدرن و جذاب را ایجاد کند‌.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا در مورد مبلمان راحتی سفید و ترکیب آن با رنگ های مختلف اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم‌. همانطور که گفتیم انتخاب مبلمان سفید دلباز بودن و روشن تر شدن فضای خانه شما می شود و از آنجایی که جزو رنگ های خنثی محسوب می شود ترکیب آن با رنگ های دیگر، دکوراسیون جذابی را ایجاد می کند. شما عزیزان می توانید برای خرید مبل راحتی سفید راحتی سفید، مبل راحتی سفید کرم و انواع دیگر رنگ ها از طریق فروشگاه هالیدی اقدام کنید‌ تا بتوانید مبلمانی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *