مبل سفید, مبل مشکی, وبلاگ

مبل راحتی سفید مشکی

Black and white sofa

داشتن مبل در هر خانه‌ای امروزه جزو ملزومات است. مبل وسیله‌ای برای نشستن و یا جهت کمک گرفتن برای نشستن است. پس اکثر افراد دغدغه‌ی خرید مبل را دارند. اولین دغدغه آن‌ها خرید مبل باکیفیت است تا بتوانند سالیان سال از آن استفاده کنند. مسئله‌ی دوم رنگ آن است. اشخاصی که قصد ندارند به زودی مبل خود را تعویض کنند. ترجیح می‌دهند از رنگ‌های تیره برای مبل خود استفاده کنند. از طرفی برخی دوست دارند رنگ سفید برای مبل انتخاب کنند تا رنگ خانه باز شود و فضای آرامش‌بخشی را ایجاد می‌کند. پیشنهاد ما مبل راحتی سفید مشکی است. این مبل که ترکیب رنگ سفید و مشکی است برای هر سلیقه‌ای و دکوراسیونی مناسب است. در ادامه همراه ما باشید تا در رابطه با مبل راحتی سفید مشکی مطالب بیش‌تری را بیان کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

انواع مبل راحتی

مبل راحتی دارای تنوع زیادی است‌. اما به طور کلی مبلمان راحتی به سه دسته اصلی، کلاسیک، چستر و ال تقسیم می‌شود. هر سه این‌ها می‌تواند با توجه به دکوراسیون منزل شما استفاده شود. اما در ادامه به توضیح دیگر مدل‌های مبل راحتی سفید مشکی می‌پردازیم:

 

 

 

کاناپه لاویست

این مدل مبل به صورت دو نفره بوده و جمع و جور است. برای خانه‌های کوچک که فضای زیادی برای چیدن مبل ندارند این مدل مبل پیشنهاد می‌شود. در برخی خانه‌ها نیز به عنوان یک مبل اضافی قرار می‌گیرد. در صورتی که خانه‌ی شما بسیار بزرگ باشد این مبل پیشنهاد می‌شود. محل قرارگیری این مبل‌ها می‌تواند به سلیقه‌ی شما و در اتاق خواب، دفاتر خانه و یا در اتاق نشیمن باشد.

 

مبل مدولار

این مدل از مبل راحتی می‌تواند سفارشی تولید شود. به این صورت که پیکربندی صندلی را مطابق با نیاز خود سفارش دهید. همه‌ی بخش‌های این مبل از هم مجزا هستند. اجزای مبل مدولار برای هر متراژ خانه‌ای مناسب است. حتی با توجه به تعداد مهمانان می‌تواند چیده شود. همچنین می‌تواند با سبک‌های مختلفی طراحی شود.

 

مبل تخت‌شو

اگر منزل شما نیاز به یک مبل دو منظوره دارد. انتخاب مبل تخت‌خواب شو بسیار گزینه‌ی مناسبی است. در طول روز از آن به عنوان مبل راحتی سفید مشکی و در شب به عنوان تخت از آن استفاده می‌شود. انواع مختلفی برای مبل‌های تخت‌شو وجود دارد. مانند مبل تخت‌شو کش‌دار و یا دارای مکانیزم کلیک کلاک و سبک فوتون وجود دارد.

 

انتخاب رنگ برای مبل

همه‌ی اشخاص با توجه به سلیقه‌ و روحیات خود رنگ مبل را انتخاب می‌کنند. اما رنگ سفید همواره مورد استقبال عموم مردم است. به خصوص تازه عروس ها از این رنگ برای چیدمان منزل خود استفاده می‌کنند. اما شاید برخی با داشتن فرزند نوزاد یا کوچک نگران زود به زود کثیف شدن آن باشند. در این صورت می‌توان یک رنگ تیره مانند مشکی را با آن ترکیب کرد تا رنگ سفید زیاد در چشم نباشد‌. پس مبل راحتی سفید مشکی انتخاب مناسبی برای علاقمندان به رنگ سفید است. میزان هر رنگ می‌تواند به سلیقه‌ی شما باشد.

اگر مبل سفید انتخاب کردید می‌توانید کوسن‌ها را رنگ تیره انتخاب کنید. همچنین در فرش و پرده خود از رنگ تیره همچون مشکی استفاده کنید. کنتراستی که از ترکیب رنگ سفید و مشکی به وجود می‌آید بسیار دل‌انگیز و لوکس خواهد بود‌.

 

انتخاب مبل چند نفره

انتخاب تعداد مبل‌ها نیز مهم است. مبل‌های راحتی می‌تواند ۸ نفره باشد. در این صورت دو کاناپه ۳ نفره و ۲ مبل تک نفره خواهد داشت. اگر مبل راحتی سفید مشکی ۷ نفره باشد. یک کاناپه سه نفره و یک کاناپه ۲ نفره و همچنین ۲ مبل تک نفره خواهد داشت. اما مهم‌ترین موضوع ظرفیت هر مبل است که باید حتما بر روی یک مبل که سه نفر ظرفیت دارد سه نفر بنشینند. اگر بیش از ظرفیت یک مبل بر روی بنشینند مبل به مرور زمان آسیب خواهد دید.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

نقش مبل راحتی سفید مشکی در دکوراسیون

شما باید برای انتخاب مبل منزل خود خلاقیت داشته باشید. همچنین برای چیدن دکور منزل خود به سلیقه و روحیه‌ی دیگر افراد نیز توجه کنید. در این صورت همه‌ی اعضا خانواده از دکوراسیون حس خوبی می‌گیرند. البته باید توجه کنید و انتخاب درستی برای مبلمان خود داشته باشید. مبل‌های راحتی نیز به دلیل تنوع بالایی که دارد به راحتی می‌توانید انتخاب کنید.

 

 

ست کردن فرش و مبل با رنگ تضاد

با ست کردن فرش و مبل خود با استفاده از رنگ‌های متضاد می‌توانید جذابیت خانه‌ی خود را افزایش دهید. تنها باید بدانید که چه رنگ‌هایی کنار هم جذاب می‌شوند. پس باید کمی اطلاعات درباره‌ی روانشناسی رنگ داشته باشید. حتی درباره‌ی ارتباط هر رنگ با یکدیگر نیز می‌توانید مطالعه داشته باشید. اگر مبل خود را سفید مشکی انتخاب می‌کنید فرش و پرده نیز می‌تواند رنگی در تضاد این‌ها باشد. سعی کنید سبک مبل و فرش خود با یکدیگر ست باشد‌. زیرا بسیار در جذابیت منزل شما تاثیر دارد.

 

کیفیت مبل راحتی

اگر می‌خواهید از کیفیت مبلی که خریداری کرده‌اید مطمئن شوید چند ترفند وجود دارد. اول اینکه باید سنگینی مبل را بسنجید. کمی گوشه‌ی مبل را بگیرید و بلند کنید. اگر احساس سنگینی کردید، یعنی مبل باکیفیت است. اما اگر احساس سبکی داشتید بهتر است از خرید آن صرف‌نظر کنید. نکته‌ی دیگر چوب به‌کار رفته در اسکلت مبل می‌باشد. حتما از فروشنده سوال کنید که چوب آن چه نوع درختی است. باید حتما چوب آن از درخت بلوط، توسکا، افرا باشد. همچنین مبل‌هایی با تخته‌های چند لایه قطعا باکیفیت خواهد بود. اگر در مبلی از فنر، تسمه استفاده شود نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آن است.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

جمع‌بندی

قطعا شما هم نیاز به مبل را در زندگی خود احساس می‌کنید. زیرا اغلب افراد نشستن بر روی زمین برای آن‌ها بسیار سخت است. پس از مبل به منظور نشستن و یا کمک گرفتن برای نشستن استفاده می‌شود. با توجه به اینکه انواع مبل در بازار وجود دارد اما استفاده از مبل راحتی سفید مشکی از همه لحاظ مناسب است. از مبل راحتی هم برای استفاده روزمره و هم برای پذیرایی از مهمانان می‌توان استفاده کرد. زیرا در مبلمان راحتی نیز تنوع بالایی وجود دارد. انتخاب مبل چستر بهترین گزینه است. زیرا منزل شما را بسیار شیک و لاکچری خواهد کرد. امیدواریم از این مطلب استفاده‌ی کافی را برده باشید و برای انتخاب مبل راحتی اطلاعات کافی داشته باشید. سپاس از شما که تا پایان همراه ما بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *