مبل طوسی, وبلاگ

مبل راحتی طوسی طلایی

مبل راحتی طوسی طلایی 4

مبل راحتی طوسی طلایی به این دلیل این نام را به خود گرفته است که قسمت نشیمن و دسته های راحت و نرمی دارند و نسبت به سایر مبل ها از راحتی بیشتری برخوردار هستند. مبل راحتی طوسی طلایی به طور معمول از دیگر مبل ها از ارتفاع پایین تری برخوردار هستند و معمولا جنس آنها تماما پارچه می باشد که در بخش های بعدی در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد. بهتر است بدانید طبقه بندی مبل ها در ایران به سه دسته: راحتی، سلطنتی و کلاسیک تقسیم می شوند که ما در این مقاله سعی داریم در مورد مبل های راحتی بحث   کنیم و ویژگی آنها را بیان کنیم.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی طوسی طلایی

مبل های راحتی به رنگ طوسی و طلایی از تناژ رنگی بسیار زیبایی برخوردار هستند و شما می توانید با خرید مبل هایی به این رنگ به راحتی دیگر المان های منزل خود را نیز ست کنید و هارمونی منحصر به فردی در منزل خود ایجاد کنید. بهتر است بدانید دسته های مبل راحتی طوسی طلایی معمولا بالشتی و نرم هستند و جنس آن ها نیز همانند جنس بدنه و نشیمن مبل می باشد. مبل های راحتی در رنگ طوسی و طلایی در مدل های مختلفی که در ادامه ذکر می کنیم وجود دارند و شما می توانید خیلی راحت مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس این محصول را خریداری نمایید.

 

 

 

انواع مبل راحتی

همانطور که گفتیم مبل ها در ایران به سه دسته کلی تقسیم می شوند: راحتی، سلطنتی، کلاسیک. اما مبل راحتی طوسی طلایی نیز خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

  1. مبل راحتی چستر
  2. مبل راحتی ال
  3. مبل راحتی بوهو
  4. .مبل راحتی مرداک
  5. مبل راحتی آرون
  6. مبل راحتی اسپیناس
  7. مبل راحتی تانیا
  8. مبل راحتی لاسیلیا
  9. مبل راحتی لورنزو
  10. مبل راحتی مکانیزم لستر

و ده ها مدل دیگر که نام آنها در این مجال نمی گنجد. پیشنهاد ما به شما برای خرید مبل راحتی طوسی طلایی این است که ابتدا مدل های مختلف را بررسی کنید و طبق نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهتر است برای اینکار ابتدا مدل خانه، چیدمان و تناژ رنگی مد نظر خود را انتخاب کنید.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

جنس مبل راحتی

به طور معمول جنس پارچه مبل های راحتی از نوع پنبه ای، رمانتیک، لارا، لارسن، کتان، میکروفیبر، پشمی، چرمی، نانو، ریون، مخمل، پلی استر و… می باشد. از آنجایی که این نوع مبل‌ها بیشتر برای نشیمن و استراحت خریداری می شوند پس نوع پارچه نیز باید راحت و نرم باشد. به همین دلیل نیز مردم معمولا از خرید مبل راحتی با جنس چرم یا پلاستیکی و خشک پرهیز می کنند و بیشتر از جنس هایی که در بالا نیز نام بردیم استفاده می کنند. اما جنس پایه های مبل نیز شرط مهمی در خریداری این محصول محسوب می شود. به طور معمول پایه های مبل های راحتی از جنس چوب و یا فولاد ساخته می شوند که بهترین نوع پایه، پایه ی چوبی می باشد که مقاومت و زیبایی منحصر به فردی نیز دارد.

 

 

تفاوت مبل راحتی با سلطنتی

در این بخش از مقاله سعی داریم تا تفاوت میان مبل راحتی طوسی طلایی را با انواع سلطنتی بررسی کنیم. تفاوت ظاهری مبل سلطنتی با مبل راحتی طوسی طلایی بسیار زیاد است.  به طور معمول مبل های سلطنتی برای خانه هایی با محیط مجلل و باشکوه استفاده می شوند و باید هنگام دکوراسیون کردن منزل توجه زیادی به هارمونی رنگ ها و فضای مبل ها با دیگر المان های منزل را در نظر داشته باشید. اما به طور کلی شما با استفاده کردن از مبل های راحتی کار خود را راحت تر می کنید و به نوعی دست شما در ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل و دیگر المان های خانه باز است.

خرید مبل راحتی

برای خرید انواع مبل های راحتی گزینه های بسیاری وجود دارند، اما قبل از خرید شما باید ابتدا نوع مبل، مدل، رنگ و حتی سقف قیمت خود را تعیین کنید تا خریدی راحت و آسان را تجربه کنید. برای این کار شما می توانید به صورت حضوری به انواع شعب مبلمان که در محل زندگی شما هستند سر بزنید و انواع مبلمان راحتی را از نزدیک مشاهده نمایید. شما می توانید با اینکار زیبایی رنگ مبل راحتی طوسی طلایی را از دیگر تناژ رنگ ها متوجه شوید و بدون شک دست به انتخاب آن مبل بزنید. البته خرید آنلاین نیز راه دیگری برای خرید انواع مبلمان راحتی می باشد که در ادامه در این مورد بحث خواهیم کرد.

خرید آنلاین مبل راحتی

یکی دیگر از راه‌های خرید مبل راحتی طوسی طلایی خرید آنلاین از سایت ها و صفحات معتبر این حوزه است. برای اینکار فقط کافیست کمی در این باره جستجو کنید و مورد اعتبار ترین صفحه ای را که می شناسید بررسی و سپس از آن خرید کنید. لازم به ذکر است که بگوییم سایت ما نیز در این حوزه مشغول به فعالیت است و اگر قصد خرید یا حتی گرفتن اطلاعاتی در مورد انواع مبلمان راحتی دارید، کافی است تا با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما به صورت آنلاین و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد مبلمان راحتی و سلطنتی می باشد.

 

 

قیمت مبل راحتی

از آنجایی که تنوع مبلمان راحتی بسیار بالاست، ما قادر به دادن قیمتی دقیق در این باره نیستیم. شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت مبل راحتی طوسی طلایی با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و قیمت دقیق آن را مطلع شوید. همچنین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های حضوری محل زندگی تان نیز از قیمت محصولات مورد نظر خویش مطلع شوید. لازم به ذکر است که این نکته را نیز برای شما بازگو کنیم که به علت تفاوت نوع پارچه، نوع چوب و استیل، متریال و ابعاد و تعداد مبل های انتخابی شما قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود. البته تفاوتی که میان مبل راحتی و سلطنتی وجود دارد یعنی نوع نشیمن و ارتفاع آن نیز باعث تفاوت قیمت می شود.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *