مبل صورتی, مبل طوسی, وبلاگ

مبل راحتی طوسی صورتی

مبل راحتی طوسی صورتی

اگر به دنبال یک دکوراسیون عالی و جذاب هستید، انتخاب مبل راحتی صورتی طوسی و یا مبل راحتی طوسی صورتی یک انتخاب مناسب و بی‌نظیر است. طوسی صورتی یک پس‌زمینه عالی برای رنگ‌های تیره است، این رنگ باعث می‌شود که رنگ‌های‌‌ چشمگیر بیشتر دیده شوند. رنگ‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در چیدمان و دکوراسیون هر خانه‌ای دارند، زیرا ما بیشترین وقت خود را در این فضا می‌گذرانیم و از بودن در کنار خانواده و دوستان لذت می‌بریم. بیشتر افراد دوست دارند در دکوراسیون‌ها از رنگ‌های خنثی استفاده می‌کنند. یکی از این ترکیب‌ها ترکیب رنگ‌های صورتی و طوسی است. این ترکیب در بین رنگ‌های خنثی محبوبیت خاصی دارد و امروزه یکی از ترکیب‌های پرطرفدار و مدرن و شیک است. رنگ صورتی رنگی سرد است که طیف گسترده‌ای دارد و در کنار یک رنگ گرم و پرهیجان زیبایی خیره‌ کننده‌ای را ایجاد می‌کند. رنگ صورتی رنگ شاد و پرهیجانی است که از ترکیب رنگ سفید و صورتی تشکیل شده است و در کنار رنگ گرم و ساکتی مثل طوسی عالی می‌شود. در این مقاله سعی داریم، مفهومی دقیق از مبل طوسی صورتی و نحوه ست کردن آن را با اجزای خانه بیان کنیم.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی صورتی طوسی مدرن

مبل‌های راحتی دو نوع هستند. یکی از آنها کاملا راحتی هستند و بیشتر در استراحت و استفاده‌ی شخصی کاربرد دارند. نوع دوم آنها نیمه راحت هستند و در پذیرایی کاربرد دارند. مبل‌های راحتی تنوع زیادی دارند و طراحان خلاق با ترکیب انواع پارچه‌ها و طرح‌ها مبلمان زیبایی را طراحی می‌کنند. انتخاب مبل‌ راحتی صورتی طوسی یک انتخاب زیبا و درست است، زیرا رنگ صورتی یک رنگ شاد، پرهیجان و سرد است و برعکس رنگ طوسی یک رنگ گرم و ساکت است، ترکیب این دو رنگ خنثی کنار هم زیبایی بی‌نظیری را به وجود می‌آورد و همچنین ست کردن این سبک مبل نیز با وسایل خانه و محل کار، کار راحت و آسانی است. این ترکیب خنثی می‌تواند با انواع دکوراسیون ست شود، این رنگ های خنثی هم با رنگ‌های تیره مثل نسکافه‌ای، کرم، قهوه‌ای و …ست می‌شود و هم با رنگ‌های روشن مثل آبی روشن، نارنجی، صورتی و .. جلوه‌ای زیبا می‌سازد.

 

 

مشخصات مبل راحتی طوسی صورتی چستر

معمولا برای خرید مبلمان انتخاب مبل راحتی صورتی طوسی انتخاب دشوار و سختی است زیرا آپارتمان‌های کوچک امروزی اجازه چند دست مبل و انتخاب هر رنگی از مبل را به شما نمی‌دهد. مبل چستر طوسی صورتی دارای پارچه‌های باکیفیتی است که به راحتی تمیز می‌شوند و مقاومت بالایی دارند. این سبک از انواع مبل راحتی علاوه بر مقاومت بالا ظاهری زیبا و جذاب دارند. به صورت کلی مبل‌های چستر، ترکیبی از رنگ‌های طوسی و صورتی هستند که علاوه‌ بر منزل برای محیط‌های کاری نیز مناسب‌ هستند. این سبک همچنین به راحتی می‌توانند با تمام دکوراسیون‌ها ست شوند و با توجه به زیبایی که دارند تا سالیان سال می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

 

 

مبل چستر طوسی و صورتی تک رنگ یا دورنگ؟

وقتی حرف از انتخاب مبل راحتی صورتی طوسی چستر تک رنگ می‌شود، منظور این است که رنگ مبل باید یکی از رنگ‌های طوسی و یا صورتی باشد و رنگ کوسن باید رنگ مقابل این دو باشد. برای مثال وقتی رنگ مبل طوسی است باید از رنگ کوسن صورتی استفاده شود. اما در مقابل مبل‌های چستر دو رنگ بخشی از مبل صورتی است و بخشی از آن طوسی است. انتخاب مبل‌های چستر تک رنگ می‌تواند انتخاب بهتری برای دکوراسیون منزل شما باشد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

 کوسن برای مبل راحتی طوسی صورتی

اگر مبل صورتی را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از رنگ کوسن‌هایی با رنگ صورتی تیره و طوسی روشن استفاده کنید. استفاده از کوسن‌های طرحدار با رنگ صورتی تیره و رنگ طوسی تیره نیز پیشنهاد می‌شود.‌ برای مبل‌های طوسی و صورتی تیره بهتر است از کوسن‌های رنگ تیره استفاده کنید. برای مثال برای مبل طوسی تیره کوسن سرخابی پیشنهاد می‌شود.

 

 

 

 کوسن برای مبل راحتی صورتی طوسی

برای انتخاب کوسن مناسب بهتر است از همان دورنگ صورتی و طوسی استفاده شود و معمولا برای مبل‌های چستر دو رنگ از رنگ‌های دیگر برای کوسن استفاده نمی‌شود و تنها می‌توانید از کوسن‌هایی با پارچه‌های بافت دار در آنها استفاده کنید.

سایز مبل راحتی صورتی طوسی

در انتخاب سایز مبل باید به فضایی که دارید توجه کنید، علاوه بر فضای خانه عرض راه‌پله‌ها و راهرو‌ها، حتی اندازه درب ورودی هم در انتخاب سایز مبل تائیر می‌گذارد. علاوه بر فضا باید به حمل و نقل آن نیز توجه کرد، زیرا جابه‌جایی مبل‌های سنگین و بزرگ کار سخت و دشواری در اسباب‌ کشی خواهد بود

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

بهترین چیدمان برای مبل راحتی طوسی صورتی

انتخاب فرش، پرده و دکوری‌ در دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. همچنین اگر از این رنگ مبلمان استفاده می‌کنید پس کار شما دشوارتر است. بهتر است در چیدمان دکوراسیون خود به موارد زیر دقت کنید.

  • در کنار مبل‌ راحتی صورتی طوسی، فرش ساده انتخاب مناسبی است، زیرا فرش‌هایی با طرح‌های زیاد مثل فرش‌های سنتی تصویری جالب را در کنار این رنگ مبل ارائه نمی‌دهند. قالیچه‌های کوچک و ساده و تک رنگ و فرش‌هایی که فاقد تزئینات هستند در کنار مبل طوسی و صورتی مناسب خواهند بود.
  •  موضوع دیگری که در بهترین چیدمان برای مبل طوسی صورتی باید در نظر گرفت انتخاب پرده مناسب است. در کنار این رنگ مبل می‌توانید از پارچه‌های ضخیم صورتی استفاده کنید. در رنگ پرده سفید حریر انتخاب جذابی است. اما انتخاب پرده‌های طرح‌دار و شلوغ برای خانه‌ای با مبل‌های راحتی طوسی توصیه نمی‌شود.
  •  برای وسایل دکوری و تزئینی نیز باید ترکیبی از طوسی و صورتی را در نظر بگیرید. می‌توانید در وسایل تزئینی خانه از ترکیب‌های این دو رنگ استفاده کنید. برای مثال می‌توانید رومیزی صورتی و آباژور طوسی را در نظر بگیرید.

 

 

نکات مهم در خرید مبل راحتی طوسی صورتی

ابتدا باید به اندازه مبل و فضایی که در اختیار دارید توجه کنید، زیرا مبل خیلی بزرگ برای فضاهای کوچک و مبل خیلی کوچک برای فضاهای بزرگ مناسب نیستند. باید به راحتی مبلمان نیز توجه کنید. اگر روی مبل بنشینید با اولین تکیه‌ای که می‌دهید، راحتی و لطافت آن را حس می‌کنید. به جنس پارچه و کیفیت آن نیز دقت کنید. کیفیت مبل عامل اساسی است زیرا اگر مبل کیفیت خوبی نداشته باشد، خیلی زود خراب می‌شود و دیگر قابل استفاده نیست.

کلام آخر

یک مبل مناسب یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اجزای یک دکوراسیون عالی و بی‌نظیر است. در انتخاب رنگ مبل باید به رنگ سایر وسایل خانه نیز توجه کرد. در مقاله بالا سعی کردیم مبل راحتی طوسی صورتی را معرفی و توضیح دهیم. امیدواریم مطالب بالا مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *