مبل زرشکی, مبل کرم, وبلاگ

مبل راحتی زرشکی و کرم

Crimson and cream sofa scaled

مبل راحتی زرشکی و کرم موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم. رنگ زرشکی یک رنگ جذاب و اغواکننده می باشد که سایه ای از رنگ قرمز است و بیشتر به بنفش تمایل دارد. رنگ زرشکی همانند رنگ قرمز یک رنگ گرم و اغوا کننده می باشد. یکی از بهترین رنگ هایی که با زرشکی ست می شود رنگ کرم می باشد. رنگ کرم یک رنگ خنثی و مات می باشد که باعث کاهش شور و هیجان رنگی مانند زرشکی می شود. اگر به ترکیب این دو رنگ علاقه دارید و می‌ خواهید منزلی شیک و جذاب داشته باشید می تواند از ترکیب این دو رنگ در انتخاب مبل خانه خود استفاده کنید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

رنگ زرشکی گرم تر از رنگ قرمز می باشد و با وقار تر از رنگ قرمز به نظر می رسد. بنابراین ترکیب این رنگ با رنگ کرم برای مبل راحتی اتاق نشیمن می تواند گزینه مناسبی باشد. شما کاربران عزیز می توانید یکی از مبل های تک خود را کرم انتخاب کنید و آن را روبروی مبل زرشکی قرار دهید. همچنین می تواند برای مبل کرم از کوسن زرشکی و برای مبل زرشکی از کوسن کرم استفاده کنید. تا دکوراسیون منزل شما شیک تر و جذاب تر به نظر برسد. مبل راحتی زرشکی و کرم یکی از انواع مبل راحتی مبل هالیدی می باشد. برای دیدن مدل های متفاوت آن می توانید به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید.

 

 

ست کردن مبل راحتی زرشکی و کرم با دکوراسیون خانه

یکی از چیزهای که در جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه بسیار اهمیت دارد. ترکیب رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی خانه می باشد. در صورتی که ترکیب رنگ مناسبی برای دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کنید می توانید زیبایی منزل خود را دوچندان کنید. یکی از بهترین و شیک ترین ترکیب رنگی که می توانید برای مبل راحتی خانه خود انتخاب کنید، ترکیب رنگ زرشکی و کرم می باشد. انواع مدل های مبل راحتی به رنگ زرشکی و کرم در بازار وجود دارد که می توانید با انتخاب آن ها، زیبایی منزل خود را دو چندان کنید. انواع مبل راحتی که در کشور ایران و سایر کشور ها وجود دارد به شرح زیر می باشد.

  • کلاسیک
  • ساده
  • سلطنتی

برای ست کردن مبل راحتی به رنگ زرشکی و کرم می توانید مبل را به رنگ زرشکی و کوسن ها را کرم انتخاب کنید. همچنین می توانید مبل را به رنگ کرم و کوسن ها را به رنگ زرشکی انتخاب کنید.  اگر تمایل داشته باشید، می توانید در کنار مبل راحتی خود اکسسوری های مختلفی استفاده کنید و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود را مضاعف کنید. مبل هالیدی دارای انواع مختلف مبل راحتی زرشکی و کرم، آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز می باشد. در صورت تمایل می توانید با سایت مبل هالیدی مراجعه کرده و از انواع مبل راحتی دیدن فرمایید.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

 

ست کردن مبل راحتی زرشکی و کرم با فرش

انتخاب فرش مناسب ست با مبل راحتی می تواند دکور داخلی خانه شما را بسیار شیک و زیبا جلوه دهد. رنگ زرشکی در دسته رنگ های گرم می باشد و رنگ کرم یک رنگ سرد و خنثی می باشد.  بنابراین برای انتخاب فرش مناسب با مبل راحتی به رنگ زرشکی و کرم می توانید هم از رنگ های سرد و هم از رنگ های گرم استفاده کنید. انتخاب رنگ های خنثی مانند سفید، کرم، مشکی و همچنین رنگ های گرم مانند سورمه ای، قهوه ای، فیلی، طوسی، ذغالی برای فرش منزل می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین انتخاب رنگ های مانند سبز، شیری، نسکافه ای نیز می تواند زیبایی دکور منزل شما را دو چندان کند. استفاده از گیاهان خانگی چیدمان داخلی منزل شما را جذاب می کند و انرژی مثبتی را برای منزل شما به ارمغان می آورد.

 

 

مزایا مبل راحتی زرشکی و کرم

انتخاب مکان مناسب برای مبل در خانه می تواند بر جذابیت آن تاثیر بگذارد. هنگامی که مبل مناسبی برای مکان مد نظر انتخاب می کنید به آن مکان رنگ تازه ای می بخشید. ترکیب رنگ های زرشکی و کرم حس شادابی و هیجان به ببینده می دهد و باعث جلب توجه افراد به خود می شود. استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و کرم در مبل راحتی می تواند جذابیت منحصر به فردی به اتاق نشیمن منزل شما بدهد. توصیه ما به شما کاربران عزیز مبل هالیدی می باشد که با کادر مجرب و با تجربه خود آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مربوط به مبل هالیدی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

نکاتی برای نگهداری مبل راحتی زرشکی و کرم

برای نگهداری و دوام بیشتر مبل های راحتی، به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • سعی کنید هر چند وقت یک بار مبل راحتی خود را تمیز کنید. برای از بین بردن کثیفی و گرد و غبار مبل راحتی می توانید با پارچه مرطوب و جاروبرقی آن را تمیز کنید.
  • مبل راحتی را در قسمتی از منزل خود قرار دهید که در معرض نور خورشید نباشد. در صورتی که مبل راحتی خود را پشت پنجره قرار داده اید، حتما از پرده یا روکش مبل استفاده کنید و مبل خود را از آفتاب سوختگی در امان نگهدارید.
  • برای مبل های راحتی خود روکش مبل تهیه کنید. روکش های مناسب با دکور منزل شما می تواند جلوه خاصی به منزل شما بدهند و از آسیب های احتمالی به مبل منزل شما جلوگیری کنند.
  • زمانی که مبل راحتی منزل شما دچار آسیب شدند، در صورت امکان آن را به مراکز معتبر تعمیر ببرید تا از آسیب های جدی تر جلوگیری کنید.

مبل های راحتی در زیباتر منزل تاثیر بسزایی دارند. در صورت رعایت نکات گفته شده می توانید منزل زیبا و شیکی داشته باشید که حس آرامش را به خانواده انتقال می دهد.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

 

قیمت مبل راحتی زرشکی و کرم

عوامل گوناگونی نظیر ساده، کلاسیک و یا سلطنتی بودن مبل راحتی، نوع پارچه و کیفیت دوخت، استفاده از استاندارد های جهانی در تولید مبل راحتی، نوع و مدل مبل راحتی، تعداد نشین ها، اندازه، حجم و شرایط اقتصادی کشور می تواند بر قیمت مبل راحتی زرشکی و کرم تاثیر بگذارد. مبل هالیدی، با به کارگیری استاندارد های جهانی و استفاده از با کیفیت ترین پارچه در تولید مبل راحتی توانسته مبل های راحتی  منحصر به فردی را تولید و به بازار عرضه کند.

مبل هالیدی، دارای با کیفیت ترین انواع مبل راحتی از جمله مبل راحتی زرشکی و کرم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول می توانید به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید. همکاران ما در سایت مبل هالیدی، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *