مبل صورتی, وبلاگ

مبل راحتی صورتی

مبل راحتی صورتی 1

در چند سال اخیر توجه و علاقه افراد به مبل راحتی صورتی و مبل سفید صورتی برای چیدمان و دکوراسیون زیبا و مدرن بیشتر شده است و بیشتر افراد حتی در خانه‌های بسیار کوچک و با درآمد‌های محدود هم سعی می‌کنند بهترین وسایل را برای خانه‌ی خود تهیه کنند و با همان وسایل کم هم بهترین چیدمان و دکور منزل را داشته باشند. در این چیدمان‌ها یکی از مهم‌ترین اجزا منزل، مبلمان‌ها هستند که جلوه ویژه‌ای به قسمت پذیرایی خانه می‌دهند. به طور کلی مبلمان، به دو دسته کلاسیک و راحتی تقسیم بندی می‌شود. ما امروز در این مقاله می‌خواهیم درباره مبل رنگ صورتی و ترکیب‌های آن مانند مبلل رنگ سفید صورتی، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی  رنگ صورتی

بیشتر زوج‌های جوان از رنگ صورتی برای انتخاب رنگ مبل و سایر وسایل منزل استفاده می‌کنند. این افراد مبل صورتی را به عنوان مبلمان قسمت پذیرایی انتخاب می‌کنند. این رنگ از مبل به دلیل روشن و شاد بودن از پر فروش‌ترین و پرطرفدارترین رنگ و مدل مبل در بازار هستند. همچنین برای ترکیب این رنگ صورتی آن را با سفید انتخاب می‌کنند که نتیجه کلی آن مبل سفید صورتی می‌شود که جلوه زیبا و جذابی را به خانه‌ و قسمت پذیرایی می‌دهد.

 

 

ویژگی مبلمان راحتی رنگ صورتی

مبل‌های رنگ صورتی یا مبل سفید صورتی به خاطر ویژگی‌های مشخصی که دارند جز بهترین رنگ و مدل مبلمان در صنعت مبلمان سازی محسوب می‌شوند. زیرا این مبل‌ها نشیمن راحت و نرمی دارند که ارتفاع ان‌ها نیز نسبت به سایر مبل‌های دیگر اندک است و دارای دسته‌های پهن و بالشتی از جنس خود پارچه مبل هستند. رنگ شاد این مبل و راحتی آن باعث فروش بسیاری در بازار‌های روز دنیا شده است‌‌.

ابعاد مناسب برای مبل راحتی

وقتی که می‌خواهیم برای خانه خود مبلمان تهیه کنیم باید توجه ویژه‌ای به ابعاد مناسب برای مبل راحتی سفید صورتی داشته باشیم که بیشترین افرادی که قرار است از آن مبل استفاده کنند چه ویژگی‌های فیزیکی را دارند و همچنین باید به کاربری محیط نیز توجه کنیم. وقتی که از ویژگی‌‌های فیزیکی صحبت می‌کنیم منظورمان این است که اگر در خانواده‌ای که قد تمامی افراد کوتاه یا خیلی بلند باشد امکان دارد برای استفاده از مبل راحتی دچار مشکل شوند‌، زیرا متناسب با فیزیک بدن‌ آن‌ها نمی‌باشد. بنابراین هدف اصلی خرید مبل که راحتی آن است برآورده نمی‌شود.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

اصول و قواعد چیدمان مبل راحتی

سعی کنید برای جذاب بودن و زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون خانه خود چیدمان اصولی انجام دهید و برای انجام این کار باید بدانید که مهم‌ترین نقطه خانه شما قسمت پذیرایی یا اتاق نشیمن است و با توجه به این امروزه خانه‌هایی که افراد در آن‌ها ساکن هستند بسیار بزرگ نیست بهتر است که در پذیرایی‌ها به جای استفاده از مبل استيل کلاسیک رنگ تیره از مبل راحتی صورتی سفید به ویژه رنگ روشن استفاده کنید برای مثال مبل راحتی صورتی یا مبل راحتی ترکیبی سفید صورتی باعث آرامش بیشتر فضای خانه و بزرگ نشان دادن پذیرایی می‌شود.

 

 

نکات کلیدی قبل از خرید مبل راحتی

قبل از خرید مبل راحتی صورتی باید به یک سری نکات توجه کنید که این نکات شامل:

  1. ابتدا به بودجه‌ی خرید خود توجه کنید و متناسب با بودجه از بین مدل و سبکی که می‌توانید بخرید، انتخاب و خرید خود را داشته باشید.
  2. به علت وجود سبک راحتی، استیل و سلطنتی، باید بدانید که کدام مدل می‌تواند خانه‌ شما را زیباتر و مدرن تر کند.
  3. رنگ مبل باید متناسب با طرح و رنگ منزل و سایر لوازم خانه باشد تا با یکدیگر همخوانی و ست داشته باشند. برای مثال اگر مبل راحتی سفید صورتی را انتخاب می‌کنید باید سایر وسایل منزل را هم رنگ یا متناسب با رنگ مبل انتخاب کنید.

مدل‌ها و رنگ‌های مبل راحتی رنگ صورتی

مدل‌ها و رنگ‌های مبل صورتی بسیار متنوع هستند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه ذکر می‌کنیم؛

  1.  مبل مدل راحتی صورتی پر رنگ: اولین پیشنهاد ما به شما مبل راحتی رنگ صورتی پر رنگ است که با راحتی وصف ناپذیر خود فضای فوق العاده را برای استراحت ایجاد کرده و زیبایی بسیاری را به منزل شمال می‌دهد.
  2. مبل صورتی کم رنگ: اگر شما عاشق رنگ‌های ملیح و کم رنگ هستید، پیشنهاد ما به شما مبل راحتی رنگ صورتی کم رنگ است. این مبل به دلیل رنگ آرامی که دارد زیبایی و جذابیت ویژه‌ای به خانه شما می‌دهد.
  3. مبل سفید صورتی پاستیلی: اما مطمئنا شیک‌ترین مبل راحتی با یک رنگ خاص، مبل سفید صورتی است. این مبل به دلیل ترکیب رنگی منحصر به‌ فرد انتخاب بیشتر افراد در دکوراسیون منزل است‌.
  4. مبل رنگ صورتی چرک: اگر به دنبال طراحی ساده‌تری برای مبل صورتی یا مبل سفید صورتی هستید، بهتر است مبل رنگ صورتی چرک را برای خانه خود انتخاب کنید.

کیفیت مبل راحتی رنگ صورتی

در خرید مبل نباید همه توجه و دقت خود را به رنگ و مدل آن بدهیم. چرا که خرید یک مبل بی کیفیت و نامناسب باعث آسیب دیدگی زود هنگام و در پی آن باعث بروز خرابی‌های زیادی می‌شود. در خرید مبلمان، کیفیت مبل راحتی را باید ملاک انتخابتان قرار دهید. که این کیفیت شامل جنس پارچه، رنگ آن، وزن مبل، چوب‌های به کار رفته در مبلمان، فنر و فوم داخلی مبل و… می‌باشد‌. در نتیجه هر یک از این ملاک‌ها هرچه با کیفیت‌تر باشد، باعث طول عمر مبل راحتی می‌شود. بنابراین دیگر لازم نیست هر سال مبلمان‌های منزلتان را تعویض کنید.

 

 

قیمت مبل راحتی رنگ صورتی و ترکیب‌های رنگی آن

قیمت ثابتی برای خرید مبل صورتی و ترکیب‌های رنگی آن از جمله مبل سفید صورتی، وجود ندارد. زیرا به دلیل مواد به کار رفته در مبل و کیفیت آن، در هر فروشگاه فرق می‌کند.

کلام آخر

مبل صورتی یا ترکیب‌های رنگی آن مانند مبل راحتی سفید صورتی باعث پر فروش‌ترین‌ها در مراکز خرید مبلمان هستند‌. این مبل به دلیل راحتی و رنگ زیبا و جذاب آن جزو پر طرفدارترین‌ها در صنعت مبلمان سازی است. امروز ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی را در خصوص این مدل مبل و رنگ آن در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید‌.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *