مبل کرم, مبل مشکی, وبلاگ

مبل راحتی کرم مشکی

Black cream sofa

مبلمان انواع مختلفی دارند که هرکس با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود می‌تواند آن را انتخاب کند. اما استفاده از مبل راحتی کرم مشکی امروزه بسیار رایج شده است‌. اولین دلیل آن همان‌طور که از اسمش پیداست راحت و نرم بودن آن می‌باشد. همچنین مبل راحتی از ارتفاع کم‌تری برخوردار است که نشیمن آن راحت‌تر است. در این مقاله نیز در رابطه با مبل راحتی کرم مشکی و انواع آن بیش‌تر صحبت خواهیم کرد. در صورت تمایل می‌توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی چیست؟

ابتدا به مفهوم مبل راحتی می‌پردازیم. مبل راحتی کرم مشکی  نسبت به دیگر مبل‌ها مانند مبل سلطنتی، استیل و کلاسیک از نرمی و راحتی بیش‌تری برخوردارند. حتی متریالی که در مبلمان سلطنتی به کار می‌رود با مبل راحتی کاملا متفاوت است. برای طراحی مبل راحتی باید خلاقیت بیش‌تری بکار گرفته شود. البته با وجود فوم و اسفنج و پارچه زیاد می‌توان هر مدلی را طراحی کرد.

 

انواع مبل راحتی

در بازار مبل راحتی دارای مدل‌های مختلفی است. با داشتن اطلاعات کافی درباره‌ی هر یک می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه به توضیحاتی درباره‌ی برخی مدل‌های مبل راحتی کرم مشکی می‌پردازیم.

 

 

مبل ال و کنجی

این مدل مبل به عنوان مبل گوشه‌ای نیز معروف است. زیرا به دلیل طراحی L مانند آن می‌تواند به راحتی در گوشه‌ای از خانه جای بگیرد‌ در واقع این نوع مبل همه‌کاره بوده و مخصوص خانه‌های کوچک است. در مبل ال تعداد صندلی زیادی قرار می‌گیرد. برای تولید مبل ال انواع مواد و سبک‌ها استفاده می‌شود‌‌. پس قطعا مبل ال مدنظر خود را که با دکوراسیون شما ست باشد پیدا خواهید کرد.

مبل راحتی ایتالیایی

در بیش‌تر کشورها مبل ایتالیایی به بی عیب و نقص بودن و طراحی جاودانه مشهور است. در این مدل مبل راحتی کرم مشکی ایتالیایی از خطوط براق، مینیمال و همچنین مواد باکیفیت از جمله چرم و پارچه‌های ظریف استفاده شده است. با داشتن مبل ایتالیایی حس زیبایی و شادابی به منزل می‌آید. اما در کنار زیبایی آن می‌توانید یک نشیمن راحت را تجربه کنید.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

مبل چستر

این مبل در واقع طرحی کلاسیک دارد و با داشتن روکش‌های خاص و دکمه‌دار و بازوهای رول شده معروف هستند. برای اتاق نشیمن رسمی مبل چستر بسیار گزینه‌ی مناسبی است.  دکمه‌ها به صورت عمیق دوخته شده‌اند و جذابیت بصری بالایی دارند.

 

انتخاب رنگ برای مبل راحتی

استفاده از رنگ‌های نود و خنثی مانند کرم، طوسی و… بسیار گزینه‌ی مناسبی است. زیرا این رنگ‌ها برخلاف رنگ‌های تیره و شارپ در دیگر وسایل منزل نیز به کار رفته می‌شود. مانند فرش، پرده و دیگر وسایل منزل از رنگ نود استفاده می‌شود. پس مبل راحتی کرم مشکی بسیار انتخاب خوبی است.

 

پرطرفدارترین رنگ مبل

زمانی که یک مبل راحتی کرم مشکی در خانه دارید. خانه‌ی شما در عین سادگی بسیار جذاب نیز خواهد بود. به دیزاینی که در ان رنگ کرم به کار رود دیزاین مونو کروم نیز می‌گویند. این رنگ بسیار خاص و غنی است. با به کار بردن یک رنگ تیره در کنار رنگ کرم فضای خانه‌ی شما بسیار ارام و دلچسب خواهد شد.

 

نگهداری مبل راحتی

برای اینکه مبل راحتی کرم مشکی شما سالم باقی بماند باید مرتب آن را جاروبرقی بکشید. با این کار گرد و غبار و زباله‌های انباشته روی آن از بین می‌رود. چند وقت یکبار بالشتک‌ها را بچرخانید و تمیز کنید تا از سایش آن جلوگیری شود. حتما هنگام خرید از فروشنده دستورالعمل نگهداری آن را جویا شوید.

 

 

نحوه‌ی انتخاب سایز مبل

برای اینکه بتوانید انتخاب درستی برای مبل راحتی داشته باشید. بهتر است قبل از مراجعه برای خرید ابعاد اتاق نشیمن خود را داشته باشید. سپس با توجه به فضای منزل خود مبل راحتی تهیه کنید. بهترین انتخاب مبل راحتی باید به صورتی باشد که بدون فشار در فضای خانه قرار گیرد.

 

بهترین نوع مبل راحتی کرم مشکی

در مورد هنگام انتخاب مبل راحتی سلیقه‌ی خود شخص است. زیرا این خود شما هستید که از آن مبل استفاده خواهید کرد. پس بهتر است با توجه به سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مبل راحتی اقدام کنید. نکته‌ی دیگر متراژ منزل شما می‌باشد که باید با توجه به آن مبل راحتی تهیه کنید. اگر خانه‌ی شما کوچک است مبل ال بهترین گزینه‌ است. اما استفاده از مبل سلطنتی برای خانه‌های کوچک اصلا جالب نیست. اما مدل مبل چستر نیز بسیار انتخاب هوشمندانه‌ای است. زیرا فضای خانه‌ی شما را شیک و لاکچری خواهد کرد.

 

کیفیت مبل راحتی

مهم‌ترین موضوع هنگام خرید مبل راحتی کرم مشکی کیفیت آن است. اگر قرار است سالیان سال از مبل خود استفاده کنید بهتر است جنس با کیفیتی را تهیه کنید تا دوام بیش‌تری داشته باشید. اگر می‌خواهید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید باید بدانید که مبل سنگین‌تر دارای کیفیت بالاتری نیز می‌باشد. می‌توانید کمی از گوشه‌ی مبل را بگیرید و بلند کنید. اگر آن مبل سنگین بود پس کیفیت خوبی دارد. اما اگر احساس کردید که سبک است بهتر از خرید ان منصرف شوید. همچنین توجه به چوب مبل نیز مهم است. مبل‌هایی که از چوب درخت بلوط، توسکا و افرا ساخته شده باشد، کیفیت بالایی خواهد داشت. همچنین داشتن فنر و تسمه در مبل از کیفیت بالای آن حکایت دارد.

 

ست کردن فرش با مبل

برای داشتن دکوراسیون زیبا و جذاب ست کردن اجزای اثاثیه باهم بسیار مهم است و تاثیرگذار است. می‌توانید برای ست کردن فرش و مبل از رنگ‌های متضاد استفاده کنید که بسیار لوکس و جذاب خواهد بود. اگر انتخاب شما مبل کرم مشکی است. انتخاب رنگ‌هایی در تضاد با این رنگ‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

جمع‌بندی

امروزه مبلمان جزو ملزومات زندگی هر شخصی می‌باشد. همچنین با توجه به تنوع بالای مبل‌های راحتی گاهی انتخاب آن بسیار سخت می‌شود. اما با کمی جستجو و داشتن اطلاعات کافی در رابطه با پارچه و اسکلت مبل می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. اما به هرحال مبل راحتی برای هر خانه‌ای ضروری است. زیرا نشیمن آن بسیار راحت است. علاوه بر آن برای پذیرایی از مهمانان نیز گزینه‌ی مناسبی است. امیدواریم از این مطلب که در رابطه با مبل راحتی کرم مشکی بود بهره‌ی کافی برده باشید. از همراهی شما تا به اینجای مقاله بینهایت سپاش‌گزاریم. امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *