وبلاگ

مبل راحتی کالباسی

مبل راحتی کالباسی

یکی از رنگ های پرطرفدار، جذاب که امروزه به صورت بسیار زیاد در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، رنگ کالباسی است. رنگ کالباسی یک رنگ گرافیکی و مدرن است که باعث می شود فضای خانه شما منتقل کننده حس خوبی باشد. با استفاده از این رنگ در مبلمان راحتی خانه خود می توانید فضایی مدرنیته تر و فانتزی تر برای منزلتان طراحی کنید. ما در ابن مقاله قصد داریم در خصوص مبل راحتی کالباسی صحبت کنیم. اگر شما هم به این رنگ علاقه مند هستید و دوست دارید از این رنگ در مبلمان‌ های راحتی خود استفاده کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با ترکیب انواع رنگ ها با رنگ کالباسی برای طراحی داخلی دکوراسیون منزل خود آشنا شوید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی کالباسی

رنگ کالباسی قابلیت تطبیق پذیری با انواع مختلف رنگ ‎ها و طرح‌ ها را دارد و به راحتی می تواند همه ی اجزای اتاق نشیمن شما را به هم گره زده و یک ترکیب منحصر به فرد را در اتاق نشیمن منزل شما رقم بزند. استفاده از رنگ کالباسی در هر فضایی یک تغییر خاص و متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. امروزه در دنیای مد استفاده از مبل راحتی کالباسی بسیار محبوب و دوست داشتنی شده است. رنگ کالباسی رنگ آرامش‌ بخشی بوده و طراحی دکوراسیون با آن آسان است.

زیرا رنگ کالباسی، رنگی خنثی می باشد و مهم ترین خصوصیت رنگ های خنثی این است که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند. با استفاده از مبلمان راحتی به رنگ کالباسی در طراحی دکوراسیون منزل خود می توانید محیط خود را از سردی و یک نواختی دور کنید و با استفاده از فلزات و چوب در طراحی دکوراسیون منزل، فضایی جذاب و دل چسب را برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

مبل راحتی کالباسی با چه رنگ هایی بهتر ست می شود؟

یکی از مزایای رنگ کالباسی این است که با بیشتر رنگ ها ست و ترکیب می شود و این ویژگی خاص رنگ کالباسی انتخاب آن را برای مبلمان منزل جذاب تر می کند. در ادامه به برخی از رنگ هایی که ست کردن آن ها با مبل راحتی کالباسی، دکوراسیون داخلی منزلتان را خاص تر و منحصر به فرد تر می کند، اشاره خواهیم کرد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

ترکیب رنگ کالباسی با طیف خاکستری

رنگ خاکستری و کالباسی مکمل یک دیگر بوده و ترکیب رنگ کالباسی با طیف‌ های رنگ خاکستری بسیار فوق‌ العاده عمل کرده و فضای آرام و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
بهترین ترکیب رنگ کالباسی با رنگ خاکستری زغالی می باشد که این دو رنگ به خوبی با هم ترکیب شده و شما می توانید شاهد یک تعادل عالی در اتاق نشیمن خود باشید. ست کردن مبل راحتی کالباسی با رنگ خاکستری زغالی، یک سبک مدرن، تازه و چشم‌ نواز را به دکوراسیون منزل شما هدیه خواهد داد.

 

 

 

ترکیب رنگ کالباسی با رنگ زرد

ترکیب رنگ کالباسی با رنگ زرد، یکی دیگر از طرح های رنگی فوق‌ العاده است. رنگ زرد یک رنگ بسیار شاد می باشد که جز رنگ های گرم بوده و ترکیب این رنگ با رنگ کالباسی خنثی، باعث می شود که فضای خانه دنج تر و دلچسب تر باشد. ست کردن رنگ زرد با مبل راحتی کالباسی با وجود دیوار های سفید رنگ، بهترین طرح رنگی ممکن و بسیار خیره‌ کننده و چشم‌ نواز خواهد بود.

ست کردن رنگ کالباسی با سبز کله غازی

سبز کله غازی، یک رنگ بسیار قوی می باشد که می تواند جذابیت خاص و خیره کننده ای را به محیط خانه شما ببخشد. از این رنگ حتی برای دیوار ها و فرش خود نیز می توانید استفاده کنید و ست کردن آن با مبل راحتی کالباسی منزلتان، منزل شما را بسیار دوست داشتنی تر و خاص تر خواهد کرد.

ست کردن رنگ کالباسی با رنگ های خنثی و سرد

با ترکیب مبل راحتی کالباسی با رنگ های خنثی، می‌ توانید ترکیب بی نظیر و خاصی را ایجاد کنید. رنگ کالباسی یک رنگ مینیمالیست است که با اغلب رنگ ها به خوبی ترکیب می شود. مخصوصا با رنگ های خنثی و سردی مثل طوسی، کرمی، خاکی، سفید، فیروزه ای، نقره ای و شیری ترکیب خاص و منحصر به فردی را به وجود می آورد. شما از این ترکیبات رنگی جذاب می توانید برای پرده ها، دیوار ها و سقف ها و مبلمان راحتی خود استفاده کنید. چون این ترکیبات یک ترکیب رنگی خنثی بوده و این خنثی بودن رنگ ها باعث جذابیت بیشتر خانه شما می شود.

 

 

ترکیب رنگ کالباسی با آبی مایل به خاکستری

مبل راحتی کالباسی را با رنگ آبی مایل به خاکستری می توانید ترکیب کنید. رنگ آبی مایل به خاکستری را برای فرش، پرده، کوسن و رنگ آمیزی یک دیوار به کار ببرید. تفاوت همنشینی رنگ کالباسی با آبی مایل به خاکستری در مقایسه با رنگ های خنثی در این است که گرما و صمیمیت بیشتری را با وجود تضاد و تفاوتی که با یک دیگر دارند، در فضا خلق می کنند. رنگ
آبی مایل به خاکستری را می توانید به میزان بسیار کم و محدود در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید اما همین میزان کم هم تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه شما گذاشته و به نوعی تکمیل کننده طراحی شما خواهد بود.

بر روی مبل کالباسی از چه کوسنی استفاده شود؟

شما می توانید در انتخاب رنگ برای کوسن های مبل راحتی کالباسی خود از رنگ های متفاوتی مثل رنگ های شیری، سفید، مشکی، زرد، آبی، نارنجی، کرم، سبز، طوسی و قهوه ای استفاده کنید. چون رنگ کالباسی با این رنگ ها به شکلی فوق العاده ترکیب می شود.

 

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

سخن پایانی

در طراحی دکوراسیون منزل خود جسور باشید و با خلق ترکیب ها و ست های متضاد و متفاوت بهترین طرح ممکن را برای دکوراسیون داخلی منزل خود بدست آورید. بسیار سپاسگزاریم که تا به انتهای این مقاله همراه ما بودید و امیدواریم که با استفاده از مطالب این مقاله بتوانید بهترین رنگ ها را برای ست کردن با مبل راحتی کالباسی خود انتخاب کرده و با به کار گیری آن ها در طراحی دکوراسیون منزل خود، فضا و محیط بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای منزل خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *