وبلاگ

مبل راحتی رنگ فیلی

مبل راحتی فیلی رنگ شاخص

امروزه مبلمان در طرح ها و رنگ های متنوعی از جمله مبل راحتی رنگ فیلی تولید می شوند تا مشتریان با هر سلیقه ای بتوانند آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کرده و دکوراسیون منزل خود را به دلخواه طراحی کنند. رنگ فیلی، از نمونه رنگ هایی است که امروزه در بین مردم برای مبلمان راحتی محبوب شده است. این رنگ مثل هر رنگ دیگری ویژگی های
منحصر به فردی دارد که این ویژگی ها موجب شده است انتخاب اکثر افراد برای خرید مبلمان باشد. خرید مبلمان راحتی با وجود اهمیتی که در تکمیل خانه شما دارد، برای افرادی که نمی توانند سلیقه و طراحی درستی از چیدمان فضاها داشته باشند، بسیار چالش برانگیز است. در چنین موقعیتی اگر به یک طراح نیز دسترسی نداشتید، انتخاب رنگ درست که یک اصل مهم در انتخاب مبلمان می باشد را در ذهن خود داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم با تکیه بر این اصل مهم درباره رنگ مبل، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم که بتوانید انتخابی ایده آل برای منزل خود داشته باشید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

مبل راحتی رنگ فیلی

داشتن فضایی آرام بخش در خانه در گروی تهیه مبلمانی است که قبل از خریدشان به آن‌ها فکر کرده ایم. انتخاب مبلمان متنوع از جمله مبل راحتی رنگ فیلی می تواند یکی از مهم ترین تصمیمات در فرایند تهیه وسایل مناسب برای منزل باشد. امروزه اکثر تولید کنندگان مبل به دلیل تقاضای بالای مشتریان، بیشتر از رنگ فیلی استفاده کرده و مبل های رنگ فیلی با طرح
های متنوعی را به بازار عرضه می کنند. اگر کمی دقت داشته باشید، متوجه می شوید که مبل راحتی رنگ فیلی اخیرا مد شده است.

 

 

رنگ فیلی، رنگی منحصر به فرد می باشد که معمولا با بیشتر دکوراسیون منزل ست می شود و افراد می توانند این رنگ را به راحتی با بقیه لوازم خانه خود هماهنگ کرده و دکوراسیونی جذاب تشکیل دهند. البته به این نکته توجه داشته باشید که در رابطه با انتخابتان برای مبل هیچ درست و غلطی وجود ندارد و فقط باید مطمئن باشید که همیشه این مبلمان را دوست خواهید داشت. همچنین در سال های آینده از داشتن آن خسته نشوید. پس تلاش کنید که مبلمانی را بخرید که ضمن برطرف کردن نیازتان، شما را در تغییر دکوراسیون نیز محدود نکرده و از انتخابش در درازمدت راضی باشید.

 

ترکیب رنگ فیلی با رنگ های دیگر در مبلمان راحتی

همانطور که می دانید، شما می توانید از رنگ های مختلفی در کنار مبل راحتی رنگ فیلی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که انتخاب این رنگ ها به اینکه می خواهید تم رنگی منزلتان را به سمت رنگ های گرم یا سرد پیش ببرید، بستگی دارد. اگر به ایجاد فضایی سرد علاقه مند هستید، استفاده از رنگ های خاکستری، سفید، آبی و سبز پیشنهاد خوبی برای شما است. این رنگ ها می توانند به عنوان رنگ پوشش کف، کوسن روی مبلمان، رنگ دیوارها و همینطور رنگ پرده ها قابل استفاده باشند.

 

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

 

همچنین توجه داشته باشید که به کارگیری رنگ نقره ای درخشان در قسمت هایی از منزلتان می تواند تاثیر خوبی بر روی چیدمان منزلتان داشته باشد. حال اگر بخواهید فضای منزل خود را به سمت گرما پیش ببرید و به نوعی به تعادل برسانید، بهترین انتخاب شما می تواند رنگ های کرم، صورتی، نارنجی و طلایی باشد. اگر رنگ فیلی را برای مبلمان راحتی خود انتخاب نموده اید، توصیه می شود فضای منزلتان را به سمت روشنی چیدمان کنید تا از امکاناتی که این رنگ در اختیار شما قرار می دهد، به خوبی استفاده کنید.

کوسن برای مبل های راحتی رنگ فیلی

مبل راحتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید از کوسن های رنگی بر روی آن استفاده کنید تا هم صمیمیت بیشتر و هم چیدمان فانتزی تری را در محیط خانه داشته باشید. انتخاب رنگ مناسب برای کوسن بر روی مبل راحتی رنگ فیلی، کار دشواری نیست؛ چرا که برای ایجاد یک ست مناسب و زیبا، رنگ های زیادی در اختیارتان می باشد. بهترین انتخاب کوسن برای مبل راحتی با رنگ فیلی می تواند رنگ های سفید، فیلی روشن تر یا تیره تر از رنگ مبل، آبی های تیره، صورتی های روشن و لیمویی باشد. همچنین پارچه های طرح‌دار مانند پارچه گلدار صورتی و طوسی، پارچه نقره ای با طرح های مات و براق، پارچه با طرهای لیمویی و فیلی یا طوسی و … انتخاب مناسبی به عنوان کوسن بر روی مبل راحتی با رنگ فیلی خواهد
بود. همچنین می توانید با قرار دادن کوسن های ساده در کنار کوسن های طرح‌دار چیدمان فانتزی تر و جذاب تری داشته باشید.

 

 

 

رنگ دیوارها در چیدمانی با رنگ فیلی

زمانی که می خواهید یک چیدمان عالی را در منزل داشته باشید، باید تا جای ممکن همه اجزا با هم هماهنگ و ست باشند. رنگ دیوار نیز یکی از اجزای دکوراسیون می باشد که در انتخاب آن باید توجه ویژه ای داشت و رنگ مبل را با آن ست کرد. توصیه می شود برای رنگ دیوارها در چیدمانی با مبلمان فیلی رنگ، یک رنگ روشن و نزدیک به رنگ مبل انتخاب شود. رنگ سفید، رنگ فیلی بسیار روشن یا کاغذ دیواری با طرح های فیلی و سفید می توانند از بهترین انتخاب ها برای منزلی با مبل راحتی رنگ فیلی محسوب شوند. لازم به ذکر است که اگر مبلمان شما به رنگ فیلی ساده است، بهتر است برای دیوارها از کاغذ دیواری طرح‌دار استفاده کنید و اگر مبلمانی طرح‌دار دارید، برعکس عمل کنید.

ست کردن اکسسوری با رنگ فیلی

زمانی که می خواهید اکسسوری ها را با مبل راحتی رنگ فیلی ست کنید، کوسن های مبل تاثیر ویژه ای در انتخاب آن ها دارند. اگر ترکیب رنگ های فیلی و صورتی یا فیلی و سفید را برای مبلمان انتخاب نموده اید، برای اکسسوری ها نیز باید همین ترکیب رنگ ها را پیش ببرید. اکسسوری هایی مثل تابلوهای دیواری، آباژور، گلدان ها، ظروف تزئینی و … با ترکیب رنگ فیلی و
رنگ های دیگر انتخاب می شوند. استفاده از رنگ طلایی در بخش هایی از منزل مثل ظروف تزئینی، تابلوها و … می تواند به زیباتر و جذاب تر شدن دکوراسیون خانه شما کمک کند.

 

 

 

کلام پایانی

در این مطلب به چگونگی ست کردن مبل راحتی رنگ فیلی با همه اجزای منزل پرداختیم و نکات مهمی را در رابطه با هر یک ارائه دادیم. در ادامه نیز به ترکیب رنگ فیلی با رنگ های دیگر در مبلمان، کوسن، دیوارها و اکسسوری ها نیز اشاره نمودیم که استفاده از رنگ های روشن مثل سفید، فیلی روشن تر یا تیره تر، صورتی روشن و … می توانند بهترین گزینه برای ست کردن با مبمان راحتی فیلی رنگ باشند.

 

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *