وبلاگ

مبل راحتی خاکستری

Gray sofa

یکی از عناصری که در زیباتر کردن محیط زندگی تاثیرگذار است دکوراسیون آن خانه است. البته باید در آن از رنگ‌های شیک و باکلاس استفاده شود. اما انتخاب رنگ برای اجزای دکوراسیون منزل مانند مبل، فرش، پرده کاملا بستگی به سلیقه‌ی شخص دارد. اما در این میان رنگ‌هایی وجود دارد که از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است. مبل راحتی خاکستری رنگ، از آن دسته مبل‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. از این رو قرار است در این مقاله بیش‌تر درباره‌ی آن توضیح دهیم. همچنین به مزایا و معایب مبل راحتی خاکستری نیز خواهیم پرداخت.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

مبل چیست

مبل در لغت به معنای وسیله‌ای برای نشستن است. همچنین وسیله‌ای برای کمک گرفتن جهت نشستن نیز می‌باشد. استفاده از مبل برای تکمیل کردن دکوراسیون هر منزلی ضروری است. انواع مختلفی از مبل در بازار موجود است. مانند مبل سلطنتی مبل کلاسیک و راحتی. مبل راحتی بیش از دیگر مبل‌ها محبوبیت دارد. اغلب افراد از این مبل برای پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده می‌کنند. مبل راحتی نیز انواع مختلفی دارد. همچون مبل چستر، مبل ال و مبل کلاسیک که با توجه به دکور منزل خود می‌توانید انتخاب کنید و فضای منزل خود را شیک و لاکچری کنید.

 

 

انواع مبل راحتی خاکستری

قبل از آن‌که به مزایا و معایب مبل راحتی خاکستری بپردازیم. بهتر است با انواع مبل که برای رنگ خاکستری مناسب است آشنا شویم:

  • مبل راحتی نیم‌گرد
  • مبل راحتی چندکاره
  • مبل راحتی نئوکلاسیک

 

مبل راحتی خاکستری

 

مزایای استفاده از مبل خاکستری

اگر قصد دارید یک فضای آرامش‌بخش برای محیط زندگی خود ایجاد کنید. انتخاب مبل راحتی خاکستری بسیار گزینه‌ی مناسبی است. رنگ خاکستری به عنوان رنگی معتدل و زمینی شناخته می‌شود. همین امر باعث شده که خود را به خوبی در طراحی داخلی جا کند. اغلب افراد از رنگ خاکستری به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص آن و ایجاد یک فضای مدرن و در عین حال ساده استفاده می‌کنند. به دلیل داشتن طیف رنگی گسترده در رنگ خاکستری، امکان ترکیب کردن ان با سایر رنگ‌ها نیز ممکن است‌ و ترکیب جذابی را ایجاد می‌کند. یکی از این ترکیب ها مبل راحتی زرشکی طوسی که توصیه می شود.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

اگر از این رنگ برای مبلمان خود استفاده کنید، دکوراسیون داخلی منزل شما زیبا، آرام و شیک خواهد شد. در ادامه به دیگر مزایای استفاده از این رنگ برای مبل می‌پردازیم:

آرامش و استراحت

با قرار دادن این رنگ در دکوراسیون که یک رنگ نیوترال و زیباست، آرامش و راحتی را به خانه‌ی خود می‌آورید. رنگ خاکستری حتی باعث آرامش اعصاب نیز می‌شود.

تنوع و چند منظوره بودن

از مهم‌ترین مزایای این رنگ ترکیب شدن آن با سایر رنگ‌ها می‌باشد. تنوعی که با این رنگ می‌توان ایجاد کرد، به راحتی با دیگر جزئیات ست می‌شود.

شیک و الگانت

خاکستری جزو رنگ‌های کم‌نظیر شیک است. به همین دلیل استفاده از آن در طراحی داخلی یک نگاه الگانت ویژه به خانه‌ی شما می‌بخشد‌. امکان استفاده از این رنگ در هر سبکی وجود دارد. ازجمله سبک ساده تا سبک‌های مدرن و بروز کاربرد دارد.

تعادل و هماهنگی

این رنگ زمانی که با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود‌. به خوبی تعادل و هماهنگی را به دکوراسیون منزل می‌بخشد‌. از این رنگ به عنوان رنگ اصلی برای مبل راحتی خاکستری نیز استفاده می‌شود.

تاثیر گرفتن از نور

استفاده از مبل راحتی خاکستری، در نور اتاق نیز بسیار تاثیرگذار است. اگر نوردهی منزل خود را تنظیم کنید، اثرات مختلفی از آن خواهید گرفت.

 

 

کاربرد گسترده

این رنگ به غیر از مبل در دیگر تجهیزات و دکوراتیو منزل نیز قابل استفاده است. مانند پرده، کفپوش، کابینت و سایر تجهیزات منزل با در نظر گرفتن سلیقه و سبک خود قابل استفاده می‌باشد.

انطباق با فصل‌های مختلف

اگر این رنگ را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید به راحتی با همه‌ی فصل‌ها ست خواهد شد. برای تغییر دادن دکور منزل با توجه به فصل می‌توانید از جزییات کوچک کمک بگیرید.

 

بهترین ترکیب رنگ برای مبل راحتی خاکستری

اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل شما مدرن و دلنشین باشد. بهتر است به جای استفاده از یک تک رنگ، آن را با رنگ دیگری ترکیب کنید. می‌توانید از رنگی برای ترکیب کردن آن استفاده کنید که روشنایی منزل شما را بیش‌تر کند. همچنین جذابیت منزل شما دوچندان شود. علاوه بر این با ترکیب کردن رنگ خاکستری با یک رنگ روشن محیط خانه از کسلی و یکنواختی خارج می‌شود. به دلیل تیره بودن رنگ خاکستری، استفاده زیاد از آن ممکن است باعث تاریک شدن خانه شود. پس می‌توانید از رنگ‌های زرد، صورتی و یا آبی در کنار رنگ خاکستری استفاده کنید تا تاثیر تیرگی آن را خنثی کند. همچنین مبل راحتی سبز و طوسی را نیز پیشنهاد می کنیم.

 

مبل راحتی خاکستری

 

خرید مبل راحتی خاکستری

برای خرید مبل راحتی مواردی وجود دارد که بسیار مهم است. سعی کنید هنگام خرید مبل حتما به این موارد توجه کنید:

سنگینی مبل

سنگین بودن مبل نشان‌دهنده کیفیت بالای آن می‌باشد. حتما توجه کنید که مبلی را که خریداری می‌کنید سنگین باشد. برای فهمیدن این موضوع گوشه‌ای از مبل را بگیرید و بلند کنید. اگر مبل سنگین بود و نتوانستید به تنهایی بلند کنید، نشان‌دهنده کیفیت خوب آن است. اما اگر سبک بود ارزش خرید ندارد.

جنس چوب

نکته‌ی مهم دیگر چوب به کار رفته در اسکلت مبل راحتی خاکستری می‌باشد‌. حتما توجه داشته باشید که مبل از چوب درخت بلوط، توسکا و افرا ساخته شده باشد. اگر از تخته‌های چند لایه استفاده شده باشد نیز خوب است.

توجه به این نکات خرید مطمئنی برای شما به همراه خواهد داشت. برای خرید مبل راحتی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می‌توانید اقدام کنید.

قبل از خرید مبل راحتی خاکستری، حتما از مبل راحتی نارنجی نیز دیدن فرمایید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با مبل راحتی خاکستری مطالبی را بیان کردیم. امروزه در هر خانه‌ای داشتن مبل و استفاده از مبل جزو ملزومات شده است. زیرا از آن کمک می‌گیرند و می‌نشینند. همچنین برای داشتن تجربه‌ی نشیمن راحت نیز از آن استفاده می‌کنند. اما استفاده از مبل راحتی بیش از مبل های دیگر رایج شده است. زیرا از آن هم برای استفاده رومزه و هم برای پذیرایی کردن از مهمانان می‌توان استفاده کرد. برای انتخاب رنگ مبل نیز مواردی را بیان کردیم. البته کاملا بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. و ممکن است شما مبل راحتی کرم را انتخاب کنید اما رنگ خاکستری که موضوع این مقاله بود بسیار رنگ محبوب و جذابی می‌باشد‌. امیدواریم از این مطلب بهره‌ی کافی را برده باشید. همچنین بتوانید برای خرید مبل انتخاب درستی داشته باشید. سپاس از همراهی شما عزیزان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *