مبل طوسی, مبل مشکی, وبلاگ

مبل راحتی مشکی طوسی

مبل راحتی مشکی طوسی

روانشناسی رنگ ها

 

در گذشته کمتر کسی از رنگ مشکی برای مبلمان استفاده می کرد. اما امروزه این رنگ مبلمان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مبلمان مشکی یک فضای جسورانه و خاص برای دکوراسیون شما رقم می زند و حس خاص بودن را در همان نگاه اول به بیننده القا می کند.

از مزایای این رنگ مبلمان این است که به این زودی ها کثیف نمی شود و کثیفی و گرد و غبار را به نمایش نمی گذارند.

اگر می خواهید نتیجه طراحی دکوراسیون تان با رنگ مبلمان مشکی معرکه شود بهتر است از رنگ طوسی برای کوسن ها و اکسسوری کنار آن ها استفاده کنید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

کاربرد رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

مشکی رنگی عمومی است و می تواند با هر رنگ دیگری ترکیب شود. ترکیب مشکی و رنگهای براق تضاد درخشانی ایجاد می کند، در حالی که مشکی با رنگ های طوسی، پاستیلی و ملایم هماهنگ تر به نظر می رسد.

چگونه از رنگ مشکی در طراحی داخلی استفاده کنیم؟

مردم به ندرت از رنگ مشکی در طراحی داخلی استفاده می کنند، با وجود این حقیقت که رنگ، سادگی بیش از حد، تجمل، اصلاح و ظرافت می باشد. البته رنگ مشکی تاثیر خاصی بر افراد دارد، به این دلیل است که باید با رنگ های دیگر ترکیب شود.

در واقع مشکی به عنوان تیره ترین رنگ در نظر گرفته میشود و می تواند جوی آرام و صلح آمیز ایجاد کند.

رنگ طوسی

رنگ طوسی یکی از جالب توجه ترین و کار بردی ترین رنگ ها در طراحی و چیدمان داخلی منزل در سبک های مدرن و امروزی محسوب می شود.

می توان گفت که رنگ طوسی حسی از سکوت، خونسردی و امنیت را به مخاطبان القا می کند. این موضوع رنگ طوسی را به رنگ کاربردی و ماندگار در چیدمان هر محیط تبدیل کرده است.

در حقیقت طوسی را می‌توان خنثی ترین رنگ موجود دانست. رنگ طوسی می تواند بسیاری از لوازم دکوری منزل را در بگیرد، از کوسن و شال مبل گرفته تا پرده، فرش، رنگ دیوار و…

روانشناسی رنگ مشکی و طوسی در مبلمان منزلتان

١) جالب توجه و تاثیرگذاری

٢) احساس لوکس و شیکی

٣) ترکیب رنگ های دیگر

 

 

تاثیر رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی

رنگ ها در دکوراسیون داخلی غوغا می کنند و حس و حال هر فضایی را دگرگون می سازند.

رنگ طوسی به عنوان رنگ خنثی، همه کاره ترین و محبوب ترین گزینه دکوراسیون های مدرن شناخته میشود. سایه ی رنگی کاملا متنوع و متناسب با هر سبک داخلی می باشد و بسیار مورد علاقه خانواده قرار گرفته است.

ست کردن رنگ طوسی با مشکی

اگر سبک خانه شما تلفیقی از مدرن و کلاسیک است. رنگ طوسی در دکوراسیون منزل بی نظیر است. اگر به طور صحیح از ترکیب رنگ طوسی و مشکی استفاده کنید، بدون شک فضایی بدون هیاهو را برای خانه ایجاد می کنید.

کوسن مبل راحتی مشکی طوسی

کوسن ها را می توانید متضاد همدیگر انتخاب کنید. ترکیب رنگیی کوسن داشته باشید. هم طوسی و هم مشکی.

کوسن های طوسی را روی مبل مشکی قرار دهید و کوسن های مشکی را روی مبل طوسی قرار دهید. در این صورت هر دو مورد بیشتر به چشم می خورد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

مبل راحتی مشکی طوسی با چه فرشی ست می شود؟

باید گفت که به راحتی مشود وسایل دکوری خانه را با مبل راحتی مشکی و طوسی ست کرد. انتخاب فرش بنفش با مبل راحتی مشکی طوسی هارمونی خاصی ایجاد می‌کند. زیرا رنگ بنفس یک رنگ گرم است و با رنگ خنثی طوسی فوق العاده به نظر می رسد.

انتخاب فرش آبی با این نوع مبل آرامش خاصی و به محیط می دهد و انتخاب فرش های وینتیج یا همان فرش های کهنه نما با رنگ آبی گزینه مناسبی برای مبل راحتی مشکی و طوسی است.

انتخاب فرش سیاه و سفید، فرش های به رنگ سیاه و سفید با طرح های مناسب می توانند یکی از گزینه ها برای ست کردن با مبل طوسی و مشکی باشند. البته هرچه رنگ سفید غالب تر بوده و طرح فرش ساده تر باشد. فضایی دلباز تر و روشن تر برای شما به وجود می آورد.

مبل راحتی مشکی طوسی با چه پرده ای ست می شود؟

هرکسی خواهان خانه ای جذاب و منحصر به فرد است که این امر با انتخاب وسایل مناسب و زیبا، سبک دکوراسیون درست و همچنین استفاده از رنگ های متناسب ممکن است. رعایت این موارد باعث می شود هنگامی که وارد خانه خود می شوید، احساس دلنشینی تمام وجودتان را فرا بگیرد.

بهتر است پرده خانه شما با مبل منزلتان ست باشد. اما این موضوع به این معنی نیست که دقیقا همرنگ یا حتی از همان پارچه مبلتان باشد. صحیح تر است رنگ آن کمی حالت سیر یا روشن با مبل شما پیدا کند یا حتی می توانید از رنگ های مکمل و تضاد آن ها استفاده کنید.

هماهنگ کردن مبل راحتی مشکی طوسی و پرده پانچ

پرده های پانچ با تنوع زیاد از نظر طرح، رنگ و بافت، انتخاب مناسبی برای ست کردن با مبل راحتی مشکی طوسی محسوب می شوند. این نوع پرده به دلیل قابلیت چاپ طرح دلخواه بر روی آن ها، امکان ایجاد دکوراسیون منحصر به فرد را برای افراد فراهم می کنند.

 

 

مبل راحتی مشکی طوسی مدل چستر

این نمونه از محصول جذابیت بسیار بالایی دارد و ازویژگی های منحصر به فرد زیر برخوردار است:

  • دسته خوش رنگ
  • پشتی پهن
  • ارتفاع کم
  • متمایل به عقب

علاوه بر موارد گفته شده، باید بدانید که این محصول زیبا دارای لامسه کاری نیز می باشد که باعث شده است تا این محصول به فروش فوق العاده ای برسد.

 

مشخصات مبل راحتی چستر طوسی و مشکی

این محصول دارای بر جستگی ها و فرو رفتگی هایی می باشد و بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین این محصول دارای جذابیت بسیار فوق العاده ای می باشد.

نرمی و راحتی، تنوع طرح و رنگ بندی جذاب این مبل، آن را به محصولی پر فروش در بازار تبدیل کرده است.

تولیدکنندگان این محصول را به گونه ای تولید کرده اند که با تمام سلیقه ها جور در می آید.

قیمت مبل راحتی مشکی طوسی

قیمت مبل راحتی مشکی طوسی به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. زیرا این محصول هم به صورت وارداتی و هم به صورت صادراتی در کشورمان موجود می باشد. بنابراین نوسانات بازار ارز و دلار بطور مستقیم و غیر مستقیم بر روی این محصول تاثیر می گذارند.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

کلام آخر

یک مبل راحتی می تواند مجموعه ای از مزایای جسمی، روحی و اجتماعی را برای شما فراهم کند که می‌تواند کیفیت زندگی شما را بالا ببرد.

آیا شما به دنبال کاهش استرس، بهبود وضعیت خود و یا پرورش ارتباطات اجتماعی هستید. یک مبل راحت می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند در سلامت کلی شما باشد و پیشنهاد ما با شما مبل راحتی مشکی طوسی است که علاوه بر راحتی و سلامت کلی شما، زیبایی دوچندانی به خانه های شما می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *