مبل طوسی, وبلاگ

مبل راحتی چستر طوسی

مبل راحتی چستر طوسی scaled

درگذشته خرید مبلمان چستر تنها به دو رنگ محدود (زرشکی و قهوه ای) می شد و این محدودیت بخاطر نوع جنس پارچه روکش این محصول بود. اما با گذشت زمان و البته استقبال زیاد از این محصول تولید کنندگان این محصول تغییراتی اساسی در ظاهر این نوع مبل دادند. مبل راحتی چستر طوسی یکی از مدل های معروف مبلمان های خانگی و اداری است. این مدل از روز اول ورود به بازار این صنعت جایگاه ویژه ای را برای خود ایجاد کرده و آن را تا به امروز حفظ کرده است.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

در حقیقت مبل چستر یکی از محبوب ترین مبلمان است که محبوبیت آن به دوره ی خاصی مربوط نبوده است. این مبل از دوره نجیب زادگان بریتانیایی وجود داشته است و امروزه هنوز به عنوان یکی از سبک های دوست داشتنی در سراسر دنیا شناخته می شود. یکی از دلایلی که باعت شد مبلمان چستر از محبوبیت خاص بر خوردار باشد، شکل طراحی و کیفیت آن است.

تغییر در تنوع رنگ مبل راحتی چستر

در شروع گسترش تولید رنگ های جدید برای مبلمان چستر هنوز طراحان جسارت استفاده از رنگ های پر ریسک مانند، طوسی، زرد، قرمز، سبز را نداشتند. تولید کنندگان مبل چستر اول با تغییر قسمت پایه مبل، به صورت استیل سعی کردند مبل چستر را جذاب و عالی تر کنند.

با استقبال زیاد از مبلمان چستر تولید کنندگان ریسک استفاده از رنگ های پر ریسک (طوسی، زرد، قرمز، سبز) را پذیرفتند.

 

مبل چستر طوسی

استفاده از رنگ طوسی و ترکیب آن با رنگ های دیگر در مبل راحتی چستر طوسی از آن دسته ترکیب رنگ های بود که زود مورد توجه بازار هدف این محصول قرار گرفت. تا جایی که مبل چستر طوسی یکی از پر طرفدار ترین مبلمان خانگی در نظر گرفته می شود.

در این میان ترکیب جسورانه آن با رنگ زرد با استقبال بسیاری روبرو شده است. این ترکیب برای مکان هایی با طراحی های مدرن و امروزی بسیار مناسب است.

معروف ترین ترکیب رنگ های مبلمان چستر

 

  • مبل چستر طوسی و زرشکی
  • مبل چستر طوسی و سرخابی
  • مبل چستر طوسی وسفید
  • مبل چستر طوسی با پایه استیل
  • مبل چستر طوسی و زرد
  • مبل چستر طوسی و صورتی
  • مبل چستر طوسی و مشکی
  • مبل چستر طوسی و طلایی

 

مبل چستر طوسی مناسب چه خانه هایی است:

جالب است بدانید که مبل راحتی چستر طوسی به دلیل رنگ خنثی و خاصی که دارد فضا را معمولا بزرگتر نشان می دهد. از طرفی خنثی بودن رنگ طوسی این مبلمان باعث می شود برای هر نوع ترکیب رنگی در خانه سازگار باشد. چرا که این شکل از رنگ ها را می توان با بیشتر طیف های رنگی ست کرد.

از طرفی رنگ طوسی در چند سال اخیر به عنوان یکی از رنگ های شایسته در بسیاری از صنایع و تولیدات خانگی و حتی پوشاک در نظر گرفته شده است.

 

 

مبل راحتی چستر طوسی با چه فرشی ست می شود؟

فرش های به رنگ سیاه و سفید با طرح های مناسب می توانند یکی از گزینه ها برای ست کردن با مبل طوسی باشند. البته هر چه رنگ سفید غالب تر باشد و طرح فرش ساده تر باشد فضایی دلبازتر و روشن تر برای شما به وجود می آورد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

خصوصیات رنگ طوسی در مبلمان چستر

  • طوسی خنثی ترین رنگ است.
  • رنگ طوسی مناسب کنار هم قرار دادن رنگ های سرد میباشد.
  • رنگ طوسی با رنگ های گرم نیز زیبا به نظر می رسد.
  • طوسی نقطه تلاقی بقیه رنگ ها می باشد.
  • با فرم های ساده و مینیمال مبلمان همخوانی زیادی دارد.
  • بسیار لاکچری و لوکس به نظر می رسد.

 

مبل جدید چستر طوسی

مبل راحتی چستر طوسی یکی از مدل های جدید و پر فروش در ایران است. در واقع مبل چستر طوسی با هر رنگی قابل ست کردن است و با هر رنگی سازگار است و به راحتی با آن ها هماهنگ می شود. به عنوان مثال: مبل چستر طوسی با رنگ صورتی به خوبی ست می شود.

اگر به دنبال بهترین رنگ برای انتخاب مبل راحتی چستر هستید. می‌توانید از رنگ های طوسی تیره، طوسی روشن در کنار هم استفاده کنید. استفاده از رنگ های مانند رد، سبز، صورتی، سرمه ای، مشکی، آبی در کنار رنگ طوسی گیرایی زیادی به همراه دارد.

در اصل مبل راحتی چستر طوسی یکی از گونه های مبل راحتی است که نه تنها جلوه زیبایی دارد. بلکه بسیار با دوام و راحت است. این نوع مبل کمتر دچار خرابی می شود و از ظرافت و گیرایی بالایی بر خوردار است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

 

اولین چیزی که در مبل راحتی چستر به چشم می خورد لمس دوزه های بسیار جذاب و فوق العاده آن است. که در پشت کار و همچنین کف کار زده می شود. لمسه هایی که با دقت بسیار بالایی زده شده اند و جذابیت آن را به چشم می آورند. همچنین منبت هایی به شکل گل و دایره را به رنگ سفید بر روی مبل چستر ایجاد می کنند که زیبایی آن را دو چندان می کند.

تکی های مبل چستر طوسی

یکی دیگر از موارد بسیار جذاب و زیبا که بسیار به چشم می آید. تکی های مدل مبل چستر طوسی میباشد و کاملا متفاوت و بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است. البته رنگ طوسی برای مبل بسیار جذاب است.

مزایای مبل چستر

این مبل ساده و جذاب است که با بیشتر سلیقه ها سازگار است، از مد نمی افتد و همیشه زیبا است. مبل چستر بخاطر وجود لمسه ها از استقامت بالایی برخوردار است. وجود چرم برای بدنه مبل چستر باعث شده به راحتیبا یک دستمال مرطوب تمیز شود و هزینه زیادی برای شست و شوی آن لازم نیست.

معایب مبل چستر

در واقع مبل چستر دارای دسته های بلند و بزرگی است و ظاهری حجیم دارد به همین خاطر برای خانه های کوچک مناسب نیست. یکی دیگر از معایب مبل چستر چرم رویه آن است که قابل خراش است و نیاز به مراقبت دارد.

 

قیمت مبل راحتی چستر طوسی

مبل راحتی چستر طوسی قیمت ثابتی ندارد و قیمت آن به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل کیفیت چوب، طراحی، پارچه مورد استفاده، ظرافت کار و… بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

لازم است بدانید که مبل راحتی چستر طوسی به علت استفاده از پارچه مرغوب قیمت بالاتری دارد. که عوامل از جمله اندازه، حجم و تعداد نشین ها بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد. بازار خرید و فروش مبل چستر رونق خوبی دارد که با قیمت های متفاوتی به بازار هدف عرضه می شود.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

کلام آخر

در این مقاله به معرفی مبل چستر طوسی، مزایا و معایب، قیمت مبل راحتی چستر طوسی و… پرداختیم. امید است که این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *