مبل سفید, وبلاگ

مبل راحتی سفید طلایی

مبل سفید طلایی 1 1

فضای خانه که شامل اتاق پذیرایی می‌شود یکی از مهم‌ترین بخش‌های دیزاین خانه است که می‌تواند طراحی‌های گوناگونی داشته باشد. در نتیجه انتخاب یک مبلمان زیبا و مناسب برای این محل در آخر یک فضای خیره کننده و جذاب را به آن هدیه خواهد داد. مبل راحتی سفید طلایی یکی از انواع مبلمان پر طرفدار و شیک است که می‌تواند دیزاین خانه‌ی شما را به بهترین نحو ممکن طراحی کند. شاید اینطور فکر کنید که بیشتر افراد در تهیه مبلمان به رنگ‌های تیره علاقه بیشتری نشان می‌دهند اما بر خلاف این موضوع استفاده از رنگ سفید یک حالت متداول و یکنواخت زیبایی را به خانه شما هدیه می‌دهد که در نتیجه موجب ایجاد یک محیط دلنشین و متفاوت خواهد شد.

مبل راحتی سفید طلایی یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می‌توانید یک فضای شیک و زیبا داشته باشید. این محصول با طراحی‌های زیبا و متنوعی که دارد به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین ست‌های مبلمان موجود در بازار تبدیل شده که خریداران زیادی را در سطوح مختلف به خود اختصاص داده است. ما در این مطلب سعی داریم به معرفی این محصول، ذکر مشخصات و نحوه خرید آن بپردازیم.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

معرفی محصول

مبل راحتی سفید طلایی یکی از جدیدترین طراحی‌های مبلمان است که با استفاده بهترین مواد اولیه ساخته شده و به بازار عرضه می‌شود. این محصول در طراحی های متفاوت در بازار موجود است و هر فردی می‌تواند مطابق با میل و سلیقه خود و همچنین فضایی که قرار است از این مبلمان در آن استفاده کند، قابل خریداری است. برای مثال اگر شما قصد دارید که برای محیط کار اداری از این محصول استفاده کنید می‌توانید طراحی اداری آن را در نظر گرفته و آن را خریداری کنید. استفاده از مبلمان راحتی سفید طلایی در سالن‌ پذیرایی و دیگر مکان‌های مد نظر موجب ایجاد یک محیط دلباز و آرامش‌بخش می‌شود. بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به یکنواختی و فضای مدرنیته علاقه دارید توصیه می‌شود که حتما از این محصول در دیزاین محل مد نظر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات مبل راحتی سفید طلایی

مبل راحتی سفید طلایی هالیدی با دوخت و طراحی زیبایی که دارد، خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از این رو بهتر است که قبل از خرید با مشخصات کلی این محصول آشنا شوید. از مهمترین ویژگی‌ها و مشخصات این محصول می‌توان به قابلیت تغییر آن در تعداد نشیمن اشاره کرد. نشیمن اسفنج این مبلمان ۳۰ کیلو ویژه و با قابلیت برگشت پذیری بوده که موجب می‌شود هنگام نشستن احساس خوبی داشته باشید. در واقع در هنگام نشستن بر روی این مبلمان نرمی و راحتی آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

کلاف داخلی این ست مبلمان به طور کامل از چوب روس و باکیفیت ساخته شده که در برابر ضربات متعدد بسیار مقاوم می‌باشد. پارچه‌های به کار رفته در این مبلمان بسیار متنوع بوده و با توجه به طراحی به کار گرفته شده در آن متفاوت می‌باشد. مبل راحتی سفید طلایی با پارچه مخمل در بین سایر محصولات مشابه از طرفداران بیشتری برخوردار است. پایه‌های این مبلمان از فلز آبکاری مقاوم و باکیفیت بوده و در طول زمان دچار ساییدگی و خط و خش نمی‌شود. این ست مبلمان در تعداد مشخص ۸ نفره به بالا در بازار موجود می‌باشد.

 

 

خرید مبلمان راحتی سفید طلایی

مبل راحتی نامبرده در فوق یکی از طرح‌های فاخر موجود در بازار است که نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این محصول در طراحی‌های متنوع و منحصر به فرد تولید شده و به بازار روانه می‌شود. فروشگاه هالیدی با ارائه جدیدترین مدل‌های مبلمان راحتی سفید طلایی توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. زمانی که حرف از خرید ست مبلمان می‌شود، اولین مسئله‌ای که با آن مواجه می‌شود کیفیت محصول است.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

فروشگاه هالیدی با عرضه محصولات متنوع در بهترین کیفیت و با گارانتی و ضمانت اختصاصی، اعتماد بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. استفاده از چوب و پارچه باکیفیت، طراحی و ساخت آن در بهترین شیوه بیانگر اهمیت کیفیت و مرغوبیت مبلمان‌های ما در این فروشگاه است. شما می‌توانید در وبسایت هالیدی مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات را مشاهده و خریداری نمایید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه نحوه خرید این مبلمان، مدل‌ها، طراحی‌ها و دیگر موضوعات مربوطه می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

قیمت محصول

شاید بتوان گفت قبل از خرید مبل راحتی سفید طلایی اولین سوالی که برای خریدار مطرح می‌شود این است که قیمت آن به صرفه است یا خیر؟ با توجه به اینکه فروشگاه‌های زیادی به تولید و عرضه انواع مبلمان در طرح‌های متنوع اقدام می‌کنند، بهتر است که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت مبلمان سفید طلایی با در نظر گرفتن عوامل خاصی متفاوت می‌باشد. در نتیجه بهتر است نه قبل از خرید حتما استعلام قیمت این محصول را داشته باشید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت مبل راحتی سفید طلایی می‌توان به پارچه به کار رفته در آن اشاره کرد. در واقع هر چقدر جنس پارچه نفیس‌تر باشد قیمت مبلمان نیز بیشتر خواهد بود. چوب به کار رفته در تولید این مبلمان از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت مبل است. هر چه چوب این مبل محکم‌تر و مقاوم‌تر باشد، کیفیت محصول بهتر بوده و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر می‌باشد. طراحی و رنگ بندی مبل راحتی سفید طلایی نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت آن خواهد داشت. به طور معمول طراحی‌های سلطنتی به نسبت سایر طراحی‌ها از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود‌.

سخن آخر

مبل راحتی سفید طلایی از به‌روزترین ست مبلمان موجود در بازار است که در طراحی‌های متنوع موجود بوده و خریداران زیادی را از سراسر کشور به خود اختصاص داده است. شما می‌توانيد مطابق با میل و سلیقه خود این مبل را در طراحی مد نظر از وب سایت هالیدی مشاهده کرده و خریداری نمایید. فروشگاه ما با ارائه به‌روزترین و باکیفیت‌ترین انواع ست مبلمان در بهترین و
نازلترین قیمت نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. برای مشاهده‌ی مدل‌های بیشتر و استعلام قیمت این محصول می‌توانید از طریق وب‌سایت هالیدی با ما در ارتباط باشید‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *