مبل سبز, مبل طوسی, وبلاگ

مبل راحتی سبز و طوسی

Green and gray sofa

رنگ سبز، رنگ طبیعت است که ویژگی های مخصوص به خود را دارد. این رنگ سرشار از انرژی عشق و آرامش، تمرکز، یادگیری، خلاقیت، توازن و تعادل است. رنگ سبز در گروه رنگ سرد می باشد که از ترکیب رنگ های اصلی زرد و آبی به وجود می آید. زیبایی های که با رنگ سبز می توانید در دکوراسیون داخلی خانه به وجود بیاورید بی انتها است. مبل راحتی سبز می تواند حس آرامش و عشق را در خانه بیشتر کند و روح تازه ای به منزل شما بدهد.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

show room
rubika
whats app

رنگ طوسی، خنثی است که امروزه جایگاه خاصی در دکوراسیون منزل دارد. همچنین ترکیب آن با رنگ های سرد و گرم می تواند جذابیت بی انتهایی به دکور منزل شما بدهد. به طور کلی می توان گفت که مبل های طوسی، یکی از جذاب ترین مبل های موجود در بازار می باشد. اگر به رنگ سبز و طوسی علاقه دارید با انتخاب مبل راحتی سبز و طوسی می توانید جلوه خاصی به دکوراسیون منزل خود بدهد. همچنین با قرار دادن اکسسوری هایی در کنار مبل راحتی خود می توانید فضایی آرامش بخش و بی نظیری برای خانه خود به وجود بیاورید.

اگر می خواهید خانه ای زیبا و جذاب به وسیله مبل داشته باشید. اول باید ترکیب رنگ مناسبی برای مبل خود انتخاب کنید از جمله رنگ های که بر روحیه ما می تواند تاثیر بگذارد رنگ سبز می باشد. رنگ سبز به واسطه ی آرامش و عشقی که دارد به خوبی با سایر رنگ ها ترکیب می شود. ترکیب رنگ سبز و طوسی، یکی از ترکیب رنگ هایی است که در دکوراسیون داخلی خانه طرفداران زیادی دارد. ترکیب رنگ سبز با رنگ آبی نیز مبل راحتی سبز آبی را به وجود می آورد که طرفداران خاص خودش را دارد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی می باشد که باعث دیده شدن بیشتر رنگ سبز می شود.

انواع مبل راحتی سبز و طوسی

مبل های راحتی در انواع مختلف چستر، سلطنتی، راحتی، کلاسیک، مبل ال، مدرن و نئوکلاسیک تولد و به بازار عرضه می شوند.

 

 

مبل چستر

چستر سبز و طوسی یکی از شیک ترین مبل های موجود در بازار است که با خرید آن می توانید زیبایی خاصی به اتاق نشیمن خود بدهید.

مبل چستر سبز و طوسی را به راحتی می توانید با سایر وسایل خانه ست کنید و جذابیت و زیبایی را مهمان خانه ی خود کنید.

مبل سلطنتی

 سلطنتی یکی از پر طرفدارترین مبل های موجود در بازار است. چرا که به وسیله آن خانه جلوه با شکوهی به خود می گیرد. به همین دلیل مبل سلطنتی طرفداران زیادی دارد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

مبل راحتی

مبل راحتی سبز و طوسی نیز در بین مبل های موجود در بازار طرفداران خاص خود را دارد. چرا که هم برای استراحت طولانی مدت و هم برای مهمان پسندیده است.

مبل مدرن

مبل مدرن همان طور که از اسمش پیداست جدید و امروزی می باشد که طرفداران خاصی دارد. اگر به مبل های مدرن علاقه دارید توصیه ما به شما خرید مبل مدرن سبز طوسی از سایت مبل هالیدی می باشد که زیبایی منزل شما را دوچندان می کند.

مبل هالیدی ارائه دهنده انواع مبل راحتی در رنگ های مختلفی از جمله رنگ سبز و طوسی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

 

 

مبل کلاسیک

کلاسیک نیز از جمله مبل های پرطرفدار بازار می باشد که جذابیت منحصر به فردی به منزل شما می دهد.

مبل نئوکلاسیک

نئوکلاسیک ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. نئوکلاسیک می تواند جذابیت بی انتهایی به اتاق نشیمن شما بدهد.

مبل ال

مدل ال در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده اند. مبل ال فضای کمی را اشغال می کند و برای خانه های کوچک بسیار مناسب می باشد.

چگونگی استفاده از رنگ سبز و طوسی در مبل

اگر شما هم جز افرادی هستید که به رنگ سبز و طوسی علاقه دارند، می توانید از ترکیب این دو رنگ زیبا در دکور منزل خود استفاده کنید. به این صورت که شما می توانید مبل تک را سبز و سایر مبل ها را طوسی انتخاب کنید. یا بر عکس مبل تک را طوسی و سایر مبل ها را سبز انتخاب کنید. همچنین می توانید کوسن سبز را بر روی مبل طوسی و کوسن طوسی را بر روی مبل سبز قرار دهید.

سعی کنید از اکسسوری ها در کنار مبل راحتی سبز و طوسی استفاده کنید و فضای اتاق نشیمن منزل خود را زیباتر و جذاب تر کنید. با قرار دادن اکسسوری‌های با رنگ های سبز و طوسی مثل آباژور، کوسن های طرحدار و ساده و گلدان و… می توانید جذابیت زیادی به فضای خانه خود دهید.

همچنین می توانید از مبل های تک رنگ مثل مبل راحتی کرم استفاده کنید.

امکان ارسال به سراسر ایران در مبل هالیدی فراهم می باشد

show room
rubika
whats app

خرید مبل راحتی سبز و طوسی

رنگ سبز و طوسی از رنگ های پر طرفدار در دکوراسیون منزل می باشند که جذابیت و آرامش بی انتهایی به دکور منزل شما می دهد. ایده های ترکیب رنگ می تواند به شما کمک کند تا درست ترین تصمیم را بگیرید و از ترکیب رنگ سبز و طوسی نهایت استفاده را ببرید. ترکیب رنگ سبز و طوسی می تواند انرژی عشق به خانواده و دوستان را به خانه شما هدیه دهد. به همین دلیل امروزه خرید مبل راحتی سبز و طوسی افزایش یافته است. فروشگاه های زیادی در زمینه مبل وجود دارد. در این مطلب ما می خواهیم یکی از بهترین فروشگاه های مبل ایران را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه مبل هالیدی دارای انواع مبل راحتی ازجمله مبل راحتی سبز و طوسی می باشد. اگر علاقه مند به خرید مبل راحتی سبز و طوسی با قیمت شگفت انگیز و کیفیت بالا هستید می توانید به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم مبل راحتی طوسی آبی نیز دیدن فرمایید.

 

مبل راحتی سبز و طوسی

قیمت مبل راحتی سبز و طوسی

عوامل مختلفی بر قیمت مبل راحتی سبز و طوسی تاثیر گذار می باشد. که از جمله این عوامل می توان به نوع پارچه، کیفیت دوخت، ابعاد، تعداد مبل های انتخابی، چوب و استیل، تولد داخل یا خارج، به کارگیری استاندارد های جهانی و… اشاره نمود. اگر علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبل راحتی سبز و طوسی می باشید. می توانید با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید و یا به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید.

مبل هالیدی، از بهترین مبل های ایرانی می باشد که با کادر مجرب و با اخلاق و همچنین کیفیت بالای مبل های خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *