وبلاگ

خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی

ایسا صدفی 2

مبل راحتی از پر کاربردترین وسایل منزل است. مجموعه تولیدی مبل هالیدی با هدف عرضه بهترین و با کیفیت ترین مبل های راحتی در حال فعالیت است و سعی می نماید تا رضایت کامل مشتریان را جذب نماید. تمامی مبل های راحتی تولید شده در این مجموعه با بهترین متریال و به روز ترین دستگاه ها ساخته می شوند. با خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی مبل هالیدی می توانید مطمئن باشید که بهترین کیفیت را با کمترین هزینه در خانه خواهید داشت.

راهنما خرید مبل راحتی

مبل راحتی از اصلی ترین لوازم استراحت در محیط اتاق نشیمن است. این نوع مبل انواع مختلفی دارد مانند مبل ال، مبل یو شکل، مبل چستر، مبل اقلیما و … . معمولا مبل راحتی روبروی تلویزیون قرار داده می شود، بنابراین بیشتر مورد استفاده اعضای خانواده قرار می گیرد، به همین علت باید اسکلت و فریم محکمی داشته باشد و از چوب های باکیفیت ساخته شود. تولیدی مبل هالیدی برای ساخت مبل راحتی از چوب های با کیفیت مانند چوب سفید، راش، صنوبر و یا چوب گردو استفاده می کند.

در سوی دیگر اسفنج تشک نشیمن نیز باید از نوع مرغوبی استفاده شود تا به دلیل استفاده زیاد از بین نرود و شکل اولیه خود را حفظ کند. مبل هالیدی نیز از بهترین فوم برای نشیمن مبل راحتی استفاده می کند، این اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی می باشد.

به جز این موارد طراحان مجموعه هالیدی از انواع پارچه های مرغوب با طرح و رنگ مناسب و مطابق با مدل های روز برای رویه مبل استفاده و با پیشرفته ترین دستگاه ها رویه مبل دوخته می شود.

مراحل تولید مبل راحتی در مبل هالیدی

در ساخت انواع مبل در مرحله اول کلاف یا فریم چوبی مبل ساخته می شود، سپس کارهای دیگر مانند سمباده کشی و رنگ کردن مبل انجام می گیرد. بعد از این مراحل پارچه روکش مبل دوخته و رویه کوبی می شود. تمام این کارها توسط پرسنل مجرب تولیدی مبل هالیدی انجام می گیرد و مشتریان می توانند از کیفیت ساخت کاملا مطمئن بوده و با خیال راحت انواع مبل راحتی را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

خرید و قیمت مبل راحتی در مبل هالیدی

خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی و یا کارخانه، به علت حذف واسطه ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. مشتریان می توانند به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را از تولید کننده خریداری نمایند. خرید مستقیم از کارخانه همیشه اقتصادی و مناسب می باشد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. این نوع خرید کمک زیادی به عروس و داماد هایی می کند که برای شروع زندگی خود به دنبال خرید جهیزیه هستند.

مبل های راحتی و کاناپه های تولیدی پرسنل تولید مبل هالیدی در ابعاد و ظرفیت های متفاوت برای استفاده در منزل و محیط های اداری، تجاری و خدماتی تولید می شود. با اینکه این مبل ها در ایران تولید می شوند ولی از نظر کیفی با تولیدات ترک و دیگر کشورها برابری می کند. به زمان ساده شما با خرید از سایت هالیدی محصولی با کیفیت عالی را با قیمتی حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار را سفارش می دهید.

خرید مستقیم از کارخانه به دلیل حذف واسطه گر ها، این شرایط را ممکن می کند که خریداران محترم از تمامی شهرهای کشور بتوانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت و با کیفیت بسیار بالا خریداری و درب منزل دریافت نمایند.

مبل راحتی ارزان

خرید مستقیم مبل راحتی از مبل هالیدی به دو صورت حضوری و غیر حضوری با کمترین قیمت ممکن می باشد. خرید محصول به صورت غیر حضوری و اینترنتی، یکی از موارد کاهش هزینه ها می باشد. با افزایش استفاده از تکنولوژی، بیشتر افراد مایلند تا خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند، تا هم در زمان و هم هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

شما می توانید به راحتی ابتدا محصولات موجود در سایت را با هم بررسی کرده و سپس کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. و مطمئن باشید که پرسنل با تجربه مبل هالیدی محصول را با بسته بندی کامل و وکیوم شده و با معتبرترین باربری ها برای شما ارسال خواهند کرد. شما با خرید از مبل هالیدی، کالای خود را با قیمت نمایشگاه که همان قیمت کارخانه است، خریداری نموده اید.

خرید از مبل هالیدی

صنایع چوبی هالیدی یکی از تولید کنندگان با سابقه در عرصه لوازم خانگی چوبی و مبلمان در ایران است. این مجموعه انواع مبل راحتی را در طرح های گوناگون و با قیمت تولیدی و کارخانه، ۳۰ ٪ تا ۵۰ ٪ قیمت ارزان تر از بازار، به خریداران محترم عرضه می کند.

ما به شما این امکان را می دهیم به راحتی و به صورت حضوری و یا آنلاین محصول خود را با توجه به طیف رنگ و طرح و… انتخاب و خریداری نمایید. کیفیت محصولات مبل و صندلی بسیار بالا بوده، هم سطح با محصولات ترک، و بادوام و ماندگار هستند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید.

آدرس نمایشگاه کارخانه :تهران، افسریه، خیابان شهید عباس ثروتی، پلاک ۹۸، مبلمان هالیدی

آدرس کارخانه: تهران – کیلومتر 40 جاده ساوه

تلفن دفتر مرکزی: 02133838405 | ۰۲۱۳۳۸۴۶۰۴۱

شماره تلفن کارخانه: ۰۲۱۵۶۱۱۳۷۹۰

موبایل: ۰۹۱۰۱۹۵۹۰۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *