وبلاگ

مبل راحتی طلایی

مبل راحتی طلایی 1

امروزه مبلمان بخش مهمی از چیدمان دکوراسیون هر خانه ای محسوب می شود که در چند سال اخیر مبل راحتی طلایی رنگ مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و خواهان مخصوص به خود را دارد. مبل های پایه استیل به خصوص مبل راحتی پایه استیل طلایی با ورود به صنعت مبلمان توانسته است نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی را درباره انواع مبل طلایی رنگ مانند مبل پایه طلایی راحتی و … در اختیار شما قرار دهیم تا با این سبک از مبلمان آشنا شوید.

شما میتوانید برای استعلام قیمت و سوال در مورد مدل مد نظر خود با کارشناسان ما از راه های ذیل در تماس باشید

مبل راحتی طلایی

یکی از پرفروش ترین رنگ مبلمان راحتی در دکوراسیون منزل، مبل راحتی طلایی رنگ می باشد. ظرافت و زیبایی این رنگ به حدی زیاد است که این رنگ از گذشته مورد استفاده بوده و جزء اولویت انتخاب در رنگ بندی دکور است. همچنین رنگ طلایی یکی از محبوب ترین رنگ های در دکوراسیون داخلی می باشد و طراحان دکوراسیون معمولا از این رنگ برای فضاهای لوکس و مجلل استفاده می کنند. مبل راحتی طلایی، سبکی از مبلمان مدرن می باشد که با استفاده از جنس فلز و چوب و طراحی رنگ طلایی شناخته می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این مبلمان، راحتی فوق العاده آن می باشد. از جمله کاربردهای دیگر مبل طلایی رنگ می توان به احیای فضا، جلب توجه و تاکید بر لوکسی، ایجاد حس آرامش و تعادل در منزل و ترکیب پذیری مبل طلایی با رنگ های دیگر اشاره نمود. بهترین ترکیب رنگ مبل راحتی طلایی، ترکیب آن با رنگ های خنثی مثل سفید، کرم و طوسی است تا هارمونی مناسبی در فضای منزل ایجاد کند.

 

 

 

مبل پایه استیل طلایی

امروزه در کنار مبلمان چوبی که بسیار پرطرفدار نیز هستند، مبلمانی مشاهده می شوند که جنس پایه های آن ها از استیل می باشد و بسیار ترند شده است. همچنین مبل پایه استیل طلایی از بروزترین و جدیدترین مبلمان می باشد که در فروشگاه های زیادی در سراسر کشور ارائه می شود. این محصولات به دلیل ویژگی هایی که دارند و همچنین جلوه و زیبایی چشم گیری که در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند، به طوری که در همه نمایشگاه ها، فروشگاه ها و … قابل مشاهده می باشند. مبل پایه استیل طلایی، بهترین گزینه برای افرادی است که در دکوراسیون منزلشان از المان هایی با متریال فلز استفاده کرده اند؛ چون یکی از نکته هایی که در هماهنگی و زیبایی اجزاء دکوراسیون منزل بسیار حائز اهمیت می باشد، همین همجنس بودن وسایل اصلی باهم است.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

مزایای مبل پایه استیل طلایی:

از مزایای مبل راحتی پایه استیل طلایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل ساخت به شکل ها و فرم های متنوع : پایه های استیل طلایی بسیار خاص و متنوع می باشند که به دلیل شکل پذیری و انعطلاف پذیری که فلزات دارند، قابل ساخت به هر شکل و فرمی هستند.
  • داشتن عمر بیشتر: مبل راحتی پایه استیل طلایی را هنگام اسباب کشی و تغییر دکوراسیون با خیال راحت می توان جابجا کرد، بدون این که نگران شکستن پایه آن شد؛ چرا که بسیار مقاوم تر از جنس چوب می باشند.
  •  مقاوم بودن در برابر خش و زدگی: مبل راحتی پایه طلایی از جنس استیل طی مرور زمان هیچ تغییری نمی کند و حتی هنگام جابجایی و ضربه خودن نیز ست؛ اما باید توجه کرد که این پایه ها را نباید زیاد با آب شست تا دچار زنگ زدگی نشوند..
  • زیبایی و جلوه بیشتر: براقیت و درخشندگی که پایه های استیل دارند موجب جلب توجه افراد زیادی می شود و ست مبلمان را نیز بسیار زیباتر نشان می دهد.
  • تعویض راحت پایه ها: پایه های استیل به این دلیل که به صورت مجزا به بدنه مبل پیچ می شوند و قابلیت جدا شدن از بدنه مبل را دارند، می توانید در صورت نیاز آن ها را به راحتی تعویض کنید.

 

خرید مبل پایه طلایی راحتی

مبل راحتی پایه طلایی یکی از انواع مبل راحتی است که معمولا از جنس فلز طراحی و تولید می شود. از مهم ترین مزیت های مبل پایه طلایی می توان به خاص بودن آن اشاره نمود، چرا که ظاهری بسیار شیک دارد که می تواند به فضای خانه شما شکوه و جلوه ای لوکس و کلاسیک ببخشد. علاوه بر ظاهر شیک و لوکس، این محصول دارای امکاناتی دیگر نیز می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

از موارد مهم تاثیر گذار در خرید مبل راحتی پایه طلایی از جنس استیل، ماندگاری دائم این محصول در مناطق شرجی است. با ثبات ترین رنگ در مناطق شرجی قطعا آبکاری طلایی می باشد که فلز در دمای بالای 320 درجه و به مدت 40 دقیقه پخته شده است و پایه های استیل آن دچار زنگ زدگی نخواهند شد. ویژگی بارز دیگر مبل راحتی پایه طلایی، طراحی شیک و مدرن آن است. این مبلمان معمولا دارای طراحی ساده و زیبا می باشد که موجب می شود قابلیت سازگاری با هر سبکی در هر نوع فضای داخلی را داشته باشد.

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

 

کلام پایانی

در این مقاله به انواع مبل راحتی طلایی از جمله مبل پایه طلایی شاره شد و توضیحات مختصری در رابطه با آن ها داده شد. همانطور که گفتیم رنگ طلایی دارای جذابیت بسیار زیادی است که می تواند به زیباتر شدن و احیای فضای خانه کمک کند. معمولا در دکوراسیون های داخلی شیک و مجلل از رنگ های گرم مانند طلایی در مبلمان و رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی و … در دیوار و بقیه دکوراسیون استفاده می شود.

نکته قابل توجهی که باید در هنگام خرید مبل راحتی طلایی رنگ در نظر گرفت این است که استفاده بیش از حد از این رنگ ممکن است فضای منزل را گیج کننده و شلوغ کند؛ پس توجه به هماهنگی رنگ ها در انتخاب وسیله های دیگر خانه و رنگ دیوار با رنگ طلایی مبل بسیار ضروری می باشد. موضوع دیگری که به آن در این مقاله اشاره شد، مبل پایه استیل طلایی که داشتن طول عمر بالا، مقاوم در برابر خش و زدگی و تعویض راحت پایه های این مبلمان از مزایای آن محسوب می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *