وبلاگ

مبل راحتی شیری

مبل راحتی شیری 3

مبلمان منزل از آن دسته لوازمی است که مدت طولانی ای از آن استفاده می کنیم و همین مسئله انتخاب رنگ مبلمان را برایمان مشکل می کند. حال اگر بتوانیم از این مرحله‌ عبور‌کنیم بعد از آن، ست کردن مبلمان با دیگر وسایل خانه کاری دشوار است و باید در انتخاب رنگ دیگر وسایل نیز سختگیری خود را داشته باشیم تا بتوانیم دکوراسیونی خاص و جذاب برای منزلمان   طراحی کنیم. اگر زیبایی را در سادگی می بینید و دوست دارید که خانه ای گرم و روشن داشته باشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب مبل راحتی شیری رنگ است. در این مقاله در مورد مبل راحتی رنگ شیری و ترکیب آن با دیگر وسایل خانه صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شما میتوانید برای استعلام قیمت و سوال در مورد مدل مد نظر خود با کارشناسان ما از راه های ذیل در تماس باشید

مبل راحتی شیری

اگر شما هم عاشق نور و روشنایی در دکوراسیون منزلتان هستید، انتخاب مبلمان راحتی شیری رنگ در دکوراسیون منزلتان انتخابی بی نظیر و فوق العاده ای است. رنگ شیری با آن گرمی، زیبایی و لطافتش مانند رنگ سفید نمایانگر روشنی، خلوص، پاکی، کمال و سادگی است. با انتخاب مبلمان شیری رنگ می توان فضایی پر نشاط و آرامش بخش در خانه ی خود ایجاد کنید. کاربرد مبل های راحتی شیری رنگ در دکوراسیون خانه کاملا بی دردسر و آسان است.

سادگی و گرمی رنگ شیری به شما کمک می کند تا بتوانید رنگ ها، طرح ها و بافت های گوناگونی را در کنار آن به کار ببرید و دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد را در منزل خود داشته باشید. مبلمان راحتی شیری رنگ خود را می‌ توانید به شکل تک رنگ شیری یا ترکیب رنگ شیری با رنگی دیگر مثل شیری طوسی، شیری قهوه ای روشن، شیری نسکافه ای، شیری آبی، شیری سبز، شیری سفید، شیری سرمه ای و شیری کرم سفارش دهید.

 

 

ست کردن دکوراسیون خانه با مبل راحتی شیری

وقتی رنگ شیری را برای مبلمان راحتی خود انتخاب می کنید باید در انتخاب رنگ وسایل دیگر‌ خانه نیز دقت و توجه بسیاری به خرج بدهید تا دکوراسیونی خاص، جذاب و دلنشین برای منزل خود طراحی کرده باشید. در ادامه‌ رنگ پرده، کوسن و فرشی را که می توان با مبل شیری ست کرد تا دکوراسیونی زیبا و آرامش بخش را برای شما به ارمغان بیاورد، به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم کرد. بر روی مبل راحتی شیری رنگ از چه کوسنی استفاده شود؟ از کوسن هایی با رنگ سفید، قهوه ای، نسکافه ای، آبی نفتی، سبز تیره، صورتی چرک، طوسی روشن، کرم و سرمه ای می توان بر روی مبلمان راحتی شیری رنگ استفاده کرد. همچنین می توان از پارچه های رنگی و طرح دار با همین ترکیبات رنگی ذکر شده برای تهیه کوسن مبلمان راحتی شیری رنگ استفاده نمایید.

مبل شیری رنگ با چه پرده ای ست می شود؟

زمانی که رنگ شیری را برای مبلمان خود انتخاب کرده اید می توانید از پرده حریر شیری، کرم یا سفید رنگ در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. استفاده از پرده های توری که طرح های مختلفی همچون شکوفه بر روی آن ها نقش بسته است نیز در ست کردن با مبل شیری رنگ شما بسیار عالی است. برای انتخاب رنگ والان نیز رنگ هایی مانند کرم یا نسکافه ای مناسب می باشند. همچنین می توان رنگ والان را با رنگ کوسن های رو مبل شیری رنگ خود ست کنید.

 

 

مبل راحتی شیری رنگ با چه فرشی ست می شود؟

مبل راحتی شیری رنگ خود را می توانید با فرشی به همان رنگ ست کنید و برای جلوگیری از ایجاد فضایی بی روح باید دیگر وسایل را متفاوت انتخاب کنید‌. می توانید فرشی طرح دار و شلوغ انتخاب کنید که رنگ هایش با رنگ شیری مبلمانتان همخوانی داشته باشد و کوسن های مبل خود را با رنگ فرش ست کنید. همچنین می توانید از فرش های چند رنگ نیز استفاده کنید که در ترکیب رنگ های آن رنگ شیری هم باشد. مثل فرش شیری سرمه ای یا شیری نسکافه ای و…

تمامی مدل های در حال تولید با رنگ دلخواه شما قابل سفارش خواهند بود

طراحی دکوراسیون منزل با ایده های خلاقانه

رنگ شیری جزو رنگ های خنثی ایی به شمار می رود که هر چه پررنگ تر باشد به سمت رنگ های گرم متمایل می شود. ست کردن رنگ شیری سادگی و پیچیدگی‌ های خاص خودش را دارد. رنگ شیری رنگی روشن است که فضای خانه را دلباز و پر از انرژی مثبت می کند. در این قسمت ایده هایی را برای طراحی دکوراسیون خانه ای با مبلمان شیری ارائه خواهیم داد تا از یکنواختی و تکراری شدن دکوراسیون منزل خود جلوگیری کنید و منزلتان چیدمانی خاص و منحصر به فرد داشته باشد.

  • در طراحی دکوراسیون منزل با مبل های راحتی شیری رنگ می توانید از میز جلو مبلی به رنگ طلایی، قهوه ای روشن و یا نسکافه ای استفاده کنید و بر روی آن گلدانی از گل های رنگی و تازه ای مثل ژربرا و رز قرار دهید.
  •  برای ایجاد تنوع، شادابی و طراوت می توان از گیاهان طبیعی و سبز در خانه استفاده کنید.
  • از اکسسوری ها و لوازم دکوری با رنگ های تیره و شارپ مانند آبی تیره، نارنجی، قرمز و… استفاده کنید.
  •  از کوسن هایی با پارچه طرح دار و رنگی بر روی مبل استفاده کنید.
  •  تابلو های نقاشی رنگی و مدرن بر روی دیوار نصب کنید.
  •  از شلف ها و باکس های دیواری ام دی اف و فلزی و چوبی بر روی دیوار استفاده کنید.

 

 

سخن پایانی

رنگ شیری از آن رنگ هایی است که با وجود انرژی بخش بودنش باید حواستان باشد که وقتی در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان از آن استفاده می کنید، دکوراسیون منزلتان یکنواخت و تکراری نشود و حتما با رنگ هایی متفاوت و تیره تر ترکیب شود. در این مقاله در مورد مبل راحتی شیری و رنگ هایی که می توان با این مبل روشن ترکیب کرد صحبت کردیم. همچنین علاوه بر رنگ هایی که می توان برای پرده، فرش و کوسن روی مبل شیری رنگ استفاده کرد،ایده هایی را برای طراحی منزلی با مبلمان راحتی شیری رنگ ارائه دادیمتا بتوانید خانه ای روشن، گرم، آرامش بخش و پر نشاط داشته باشید. از شما عزیزان سپاسگزاریم که تا به انتهای این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما همراهان گرامی مفید واقع شده باشد.

تضمین میکنیم قیمت ها در مبل هالیدی ارزان تر از تمامی مراکز زیر می باشد

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل شهرک ولیعصر، بازار مبل نعمت آباد، مبل مرتضی گرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *