وبلاگ

مبل راحتی ارزان

A sample of Turkish minimal sofa with milky color

مبل راحتی ارزان

می توان گفت که ساخت مبل های راحتی از سال 1800 و در آمریکا آغاز شد به عبارتی بهتر این نوع مبل ها قدمتی حدود 200 سال دارند که در قالب های مختلف یک نفره، دونفره و یا برای تعداد نفرات بیشتر تولید می شوند. از جمله مبل هایی که افراد بسیاری برای محیط کار و یا حتی منازل خود اقدام به خریداری کردن آن می کنند می توان به مبل راحتی ارزان اشاره کرد و به دلیل همین اقبال بسیار زیاد افراد تصمیم داریم در این مقاله به معرفی مبل راحتی ارزان برای شما بپردازیم.

مبل راحتی چیست؟

در حقیقت بهتر است که در ابتدا بدانید مبل راحتی ارزان چیست. مبل راحتی به طور کلی به آن دسته از مبل ها گفته می شود که دارای ظاهری است که تماما با پارچه پوشیده شده است و برای نشستن های طولانی بر روی آن ها بسیار مناسب هستند‌. همچنین لازم است بدانید که پایه های مبل راحتی ارزان عمدتا کوتاه و همچنین دارای دسته های پهنی هستند. از لحاظ قیمت نیز این نوع مبلمان در مقایسه با مبل های استیل دارای قیمت بهتری هستند.

مبل راحتی جدید

امروزه به دلیل افزایش کاربرد مبل راحتی ارزان، این نوع مبل ها را در انواع مدل ها طراحی و تولید می کنند. مدل های مختلف مبل راحتی جدید را می توانید در سایت تولیدی ما ببینید. از مزیت های خرید اینترنتی مبل راحتی ارزان این است که نیازی به صرف کردن زمان و هزینه ی اضافی ندارید و حتی می توانید این مبل ها را با قیمتی حدود 9 تا 13 میلیون تومان هم به راحتی  سفارش دهید.

مبل راحتی شیک

شما می توانید با خرید یک مبل ارزان و شیک به طور کلی دکوراسیون محیط مورد نظرتان را تغییر دهید و زیبایی آن را چند برابر بیشتر کنید‌. در واقع مبل راحتی ارزان و شیک به دلیل زیبایی خاصی که دارد و همچنین تنوع بالای آن دارای طرفداران زیادی است. امروزه در هر خانه ای به کار برده می شوند. در ادامه به‌ معرفی انواع مبل های راحتی ارزان می پردازیم.

مبل چستر

از جمله انواع مبل راحتی ارزان می توان به مدل چستر اشاره کرد. مبل راحتی چستر در واقع از پرطرفدارترین انواع مبل راحتی است که علاوه بر اینکه خود دارای ظاهری بسیار زیبا است می تواند به جذاب شدن دکوراسیون محیط مورد نظر شما نیز کمک کند. البته از ویژگی های بارز این نوع مبل ها می توان به این امر اشاره کرد که دارای نشیمن بسیار راحت و دلپذیر است. همچنین می توان گفت لمسه دوزی موجود بر روی آن ها نیز از دیگر خصوصیات بارز آن ها است.

 

مبل-راحتی-7-نفره-مدل-چستر-قایقی

مبل کلاسیک

مبل ارزان را عمدتا در انواع سبک ها طراحی و تولید می کنند که سبک کلاسیک و مدرن عمده ترین این سبک ها هستند. اما آیا می دانید که مبل راحتی کلاسیک چگونه است؟ در واقع این مبلمان ها همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است برای سبک دکوراسیون کلاسیک بسیار کاربردی هستند و نکته ی مهم مبل ارزان و کلاسیک این است که به هنگام ساخت این نوع مبلمان ها هم راحتی در نظر گرفته می شود و هم اینکه ظاهر آن به گونه ای است که شما می توانید به راحتی آن را با دکوراسیون کلاسیک ست کنید.

مبل راحتی مدرن

نوع دیگری از مبل راحتی ارزان، مدرن ساخته می شود. این نوع و همان طور که از نام آن نیز می توان حدس زد دارای ظاهری مدرن است و اگر که منزل شما دارای سبک و ساختاری مدرن گونه ای است پس حتما باید این نوع مبلمان را خریداری کنید‌. در واقع مبل ارزان و مدرن علاوه بر مدرن بودن، بسیار زیبا و شیک است.

مبل راحتی ترک

از دیگر مدل های مبل ارزان که بسیار خاص و محبوب است و همچنین دارای طرح و مدل های متنوع است می توان به مبل راحتی ارزان ترک اشاره کرد.
از ویژگی های بارز این مبل ها می توان به این اشاره کرد که دوخت های بسیار جذابی در قسمت پشتی دارد که به طور لمسه دوزی و اشکال مختلفی پیاده سازی می شود. دیگر ویژگی بسیار کاربردی این نوع مبل راحتی ارزان این است که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، دارای یک نوع دوخت است که علاوه بر اینکه مانع چروک شدن لباس ها به هنگام نشستن بر روی آن ها می شود. پارچه ی آن ها نیز جمع نمی شود و در نتیجه عمر خود روکش مبل راحتی ترک نیز افزایش می یابد.

مبل ایتالیایی

احتمالا می دانید که کشور ایتالیا از کشورهایی است که در صنعت مبلمان جزو بهترین ها در جهان است. به همین دلیل انواع مبلمان هایی که وارد بازار می کند از مبل هایی است که مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار می گیرد. تقریبا می توان گفت همه ی افرادی که به مد و دکوراسیون علاقمند هستند برندها و انواع مبل های تولیدی ایتالیایی را می شناسند. جالب است بدانید که مبل های ایتالیای عمدتا دارای سبک راحتی هستند و همیشه هم دارای قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به مبل های کلاسیک و استیل هستند که به همین دلیل است بسیار از افراد طرفدار مبل ارزان ایتالیایی هستند چرا که با درآمد اکثریت مردم همخوانی دارد.

مبل ال راحتی

احتمالا تاکنون اسم مدل مبل ارزان و ال شکل به گوش شما رسیده باشد و حتی ممکن است که در محیط های مختلف آن ها را دیده باشید. در واقع مبل ال نوعی است که برای خانه های مدرن و آپارتمانی که ابعاد کوچکی دارند بسیار کاربردی و مفید است. مبل ال با قرار دادن چند تکه مبل کنار یکدیگر ساخته می شود و از جمله مزایای آن این است که می توانید هر از گاهی در چیدمان آن تنوع ایجاد کنید.

 

خرید مبل راحتی مدل سندرا سبز آبی از مبل هالیدی

مبل ال مانند هم ظاهر زیبایی دارند و هم اینکه نشیمن آن ها بسیار راحت است و شما می توانید برای راحتی و یا تماشا کردن تلویزیون از آن استفاده کنید. از ویژگی ها و مزایای دیگر این مبل می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما به سادگی می توانید آن ها را با سبک های مختلف ست کنید. همچنین این مبل ها را می توانید به سادگی در گوشه های دیوارها نیز به کار ببرید. مبل راحتی ال در انواع رنگ ها تولید می شوند اما لازم است به این نکته دقت کنید که اگر دارای فضای کوچک و کم نوری هستید بهتر است رنگ روشن مبل ارزان ال مانند را خریداری کنید. چرا که رنگ روشن می تواند به دلباز نشان دادن فضا بسیار تاثیر گذار باشد.

 

کاناپه

یکی از معروف ترین مبل ارزان می توان به کاناپه اشاره کرد. از ویژگی های مهم کاناپه ها می توان به داشتن کاربردی بسیار راحت اشاره کرد و شما می توانید به آسانی بر روی آن ها دراز بکشید. کاناپه ها را می توان به تنهایی و یا با صندلی و دیگر مبل ها به کار ببرید. معمولا قالب کاناپه ها به صورت دو و یا سه نفره هستند و نه فقط از آن ها می‌توان در منازل مسکونی استفاده کرد بلکه می توانید حتی در مکان های عام نیز آن ها را به کار ببرید.

مبل لاوست

از انواع مبل ارزان، لاوست است. این نوع مبل ها بسیار کوچک و ظریف هستند و بنابراین برای فضاهای کم بسیار کاربردی هستند. همچنین می توان گفت که این مبل ها برای کاربردهای دو نفره به کار می روند. به دلیل اینکه دارای ظاهر و فرم خاصی می تواند جلوه ی زیبا و گرمی به محیط دهد.

فوتون یا مبل های تختخوابشو

همان طور که می دانید امروزه بیشتر منازل مسکونی که افراد مختلف از آن ها استفاده می کنند دارای متراژ بسیار کمی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از خانواده سعی دارند که وسایلی بخرند که هم دارای کاربرد مختلف باشند و هم فضای زیادی را نگیرند. برای مثال بسیاری از افراد اقدام به خرید مبل راحتی ارزان تختخوابشو می کنند تا بتوانند آن را در یک محیطی از خانه قرار دهند. در مواقعی که نیاز دارند با تغییر شکل آن و تبدیل کردن مبل به عنوان تخت خواب استفاده کنند. این امر موجب می شود افراد در فضای منزل خود صرفه جویی کنند و همچنین یک پرداخت برای دو کالا و دو نوع کاربرد را انجام داده اند.

 

قیمت مبل راحتی ارزان

همان طور که در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم مبل راحتی نسبت به دیگر انواع استیل و مواردی دیگر از مبل ها پایین تر است. همین امر نیز باعث شده است بسیاری از افراد اقدام به خرید مبل راحتی ارزان کنند. اما لازم است بدانید که پارامترهای متعددی بر روی میزان قیمت آن تاثیر می گذارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

نوع چوب

یکی از عوامل موثر بر قیمت مبل می توان به نوع چوب به کار رفته در آن اشاره کرد. در واقع چوبی که در ساخت مبل راحتی ارزان به کار می رود می تواند از نوع افرا، چنار و یا گردو باشد. هر کدام از آن ها دارای کیفیت و ویژگی منحصر به فردی است و در نتیجه باعث می شود مبل قیمت متفاوتی نیز داشته باشد.

جنس پارچه

پارچه ها به دلیل اینکه اولین عاملی است که در دید بیننده قرار می گیرند و همچنین پوشش ظاهری مبل است. بنابراین می توانند نقش بسیار مهمی در زیبایی آن داشته باشند. به همین دلیل لازم است که پارچه کیفیت مطلوبی داشته باشد. از بهترین انواع پارچه هایی که در ساخت این مبل مورد استفاده قرار می گیرد می توان به پارچه چرم، ساتن و یا جیر اشاره کرد. بنابراین نوع، جنس و کیفیت پارچه نیز می تواند بر روی قیمت مبل اثر بگذارد.

نوع اسفنج و فوم

اسفنج و فوم به کار رفته در این نوع مبل نیز از پارامترهای موثر بر روی قیمت مبل به حساب می آیند. فوم ها به طور کلی در دو نوع سرد و گرم دسته بندی می شوند. نوع سرد دارای حالتی ارتجاعی هستند به این معنی که پس از نشست و برخاست بسیار سریع به حالت اولیه خود باز می گردند. اما نوع گرم مدتی طول می کشد تا دوباره به حالت قبل بازگردند. بنابراین اینکه فوم به کار رفته از نوع سرد باشد یا گرم نیز می تواند بر روی قیمت مبل تاثیر بگذارد.

مبل ارزان تولیدی

خوشبختانه امروزه کشور عزیزمان نه تنها در صنعت های مختلف بلکه حتی در صنعت مبلمان نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل توصیه می کنیم از فروشگاه ما که دارای انواع مبل های راحتی ارزان و تولیدی هستند آن هم با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. چرا که می توانید با هر بودجه ای مبل هایی با قیمت بسیار مناسبی را خریداری کنید.

خرید مبل

برای خرید آن باید به چند نکته مهم دقت کنید تا بتوانید خرید بسیار مناسبی داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید. در ادامه به چند نکته مهم برای شما اشاره می کنیم.

رنگ مبل

از موارد مهم در داشتن انتخاب خوب و مناسب این است که رنگ مناسب را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ به داشتن فضای مناسب و همچنین به وجود بچه های کوچک نیز باید دقت کنید.

اندازه مبل

برای داشتن یک مبل راحت باید بدانید که عوامل مختلفی از جمله اندازه مبل راحتی، عمق صندلی و زاویه پشتی می‌توانند بر روی آن تاثیر بگذارند. بنابراین باید با دقت به ابعاد آن نوعی را انتخاب کنید که بتواند راحتی را برای شما فراهم کند.

هماهنگ بودن مبل راحتی

نکته ی آخر این است که بهتر است نوع مبل با سبک دکوراسیون محیط مورد نظر شما هماهنگ باشد. به عبارتی بهتر اگر که نوع دکوراسیون محیط شما کلاسیک باشد پس باید از مبل ارزان از نوع کلاسیک نیز استفاده کنید. چرا که ست کردن دکوراسیون با مبل می تواند زیبایی محیط را چند برابر کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر این بود که ضمن معرفی مبل ارزان برای شما نکات مهم انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع مبل راحتی ارزان را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که با دقت به جزئیات گفته شده بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *