وبلاگ

مبل راحتی ارزان چهاردانگه

A sample of Patrice sofa gray color

یکی از بازار های بزرگ مبلمان در ایران بازار چهاردانگه می‌باشد. این بازار بزرگ از شهرک های بزرگی تشکیل شده است که هر کدام تولید کننده انواع مدل های مبلمان می‌باشد. در این بازار مبلمان راحتی، سلطنتی، اداری و… همگی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وجود دارند.  در کل افرادی که قصد خرید مبل راحتی ارزان را دارند به بازار چهار دانگه و بازار های اطراف تهران مراجعه می‌کنند. چرا که مبل راحتی چهاردانگه با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت به فروش می‌رسد. از معروفترین بازار مبل راحتی چهاردانگه میتوان به بازار رضا، پاساژ افشین و… اشاره کرد.

 

معرفی مبل راحتی چهاردانگه

 

مبل راحتی نوعی از مبلمان است که در بازار چهاردانگه با قیمت ارزان وجود دارد.  مبل راحتی چهاردانگه دارای نشیمن کم ارتفاع و بسیار نرم می‌باشد. مبل راحتی ارزان چهاردانگه دارای دسته های پهن و به صورت بالشتی است. از ویژگی های مهم مبل راحتی میتوان به نرم و راحت بودن قسمت پشتی و نشیمن آن اشاره کرد. همچنین میتوان گفت که مبل راحتی در چهاردانگه دارای قابلیت انعطاف پذیر است. بنابراین بیشتر افراد مبل راحتی را به دیگر انواع مبلمان ترجیح دهند و اقدام به خرید مبل راحتی در چهاردانگه کنند چرا که در شهرک چهاردانگه مبل راحتی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان وجود دارد.

 

قیمت مبل ارزان در چهاردانگه

در چهاردانگه قیمت مبل بسیار مناسب می‌باشد. بنابراین بیشتر افراد برای خرید مبل راحتی ارزان به این شهرک مراجعه میکنند. در قیمت نهایی مبل راحتی چهاردانگه موارد متفاوتی تاثیر گذار هستند. موارد تاثیر گذار در قیمت مبل ارزان چهاردانگه عبارتند از :

 

متریال مرغوب

نوع پارچه (ترک، ایرانی)

نوع چوب( راش، گردو، چوب سفید، روسی)

نوع اسفنج

انتخاب لاوست

رنگ مبل

نوع مبل راحتی

 

 کیفیت مبلمان راحتی چهاردانگه

کیفیت مبل راحتی چهاردانگه به موارد متفاوتی بستگی دارد. یکی از این موارد که در قیمت مبل راحتی در چهاردانگه موثر است، هزینه ای می‌باشد که برای خرید مبل صرف می‌شود. به طوری که هزینه صرف زده در متریال و مبل راحتی می‌تواند در قیمت نهایی آن موثر باشد.  از طرفی استحکام مبل راحتی چهاردانگه نیز در کیفیت نهایی آن بسیار موثر است. به طوری که مبل راحتی ارزان چهاردانگه اگر محکم و سنگین باشد کیفیت بالایی دارد. این مورد را میتوان با زدن چند ضربه روی مبل امتحان کرد.

 

همچنین مبل راحتی در چهاردانگه دارای جنس های مختلفی همچون چوب  توسکا، درخت بلوط، افرا، تخته های چوبه چندین لایه و… می‌باشد که هر کدام از این جنس ها سبب افزایش کیفیت مبل راحتی ارزان چهاردانگه میشود. از طرفی استفاده از فلز و تسمه در ساخت مبل راحتی چهاردانگه بسیار دیده میشود. به طوری که اگر مبل راحتی چهاردانگه دارای فنر های زیگ زاگ دار زیادی باشد، مقدار راحتی بودن آن نیز افزایش می‌ یابد.

 

انواع مبل راحتی در چهاردانگه

در بازار چهاردانگه میل راحتی با قسمت های متفاوتی بسته به انواع و کیفیت دیده میشود. همچنین تنوع در مبل راحتی چهاردانگه بسیار وجود دارد. به طوری که انواع مختلفی از مبل راحتی در چهاردانگه  وجود دارد.

 

مبل راحتی ال: مبل آل یکی از انواع نیل راحتی در بازار چهاردانگه می باشد. این مبل ظاهری مینیمال دارد. قیمت مبل راحتی  چهاردانگه در مدل ال  ارزان تر است. چیدمان این مبل به شکل L است. این مدل مبل در گوشه منزل قرار  دارد.

 

مبل راحتی چستر فیلد: مبل راحتی چستر فیلد یکی از انواع مبلمان راحتی ارزان در چهاردانگه می‌باشد. این مدل مبل از معروفترین مدل های مبل می‌باشد. اصلی ترین ویژگی مبل راحتی چستر فیلد نشیمن  کوتاه آن است. همچنین دکمه های به کار رفته در این مدل مبل سبب شده است که این نوع مبل از دیگر مبل های دیگر متمایز باشد.

 

مبل راحتی بخش بندی شده:  مبل راحتی بخش بندی جز مبل راحتی ارزان در چهاردانگه می‌باشد. این مدل مبل در بازار چهاردانگه از جدیدترین مدل های مبلمان است. معمولا مبل راحتی چهاردانگه در خانه های غیر رسمی و مکان های مهمانی استفاده میشود. مبل راحتی بخش بندی شده از چندین بخش کوچک تشکیل شده است که می‌تواند در اشکال مختلفی در مکان های متفاوت چیده شود.

 

مبل راحتی تخت خواب شو: مبل راحتی تخت خواب شو از مدل مبل های معروف در چهاردانگه است. البته این نوع مدل راحتی خود نیز انواع متفاوتی دارد و در فضاهای کوچک استفاده می شود.

 

مبل راحتی ریکلاینر: مبل راحتی ریکلاینر یکی از مبل راحتی ارزان چهاردانگه می‌باشد. این نوع مبل بخشی برای دراز کردن پا دارد. همچنین زاویه پشتی که دارد مناسب تنظیم می‌باشد. به طوری که میتوان گفت مبل راحتی ریکلاینر از بهترین مبل ها برای استراحت به شمار می‌رود که در قیمت های ارزان نیز وجود دارد.

 

البته در چهاردانگه مبل راحتی با انواع های متفاوت دیگری وجود دارد. به طوری که قیمت مبل راحتی در چهاردانگه بسته به انواع آن ها متفاوت می‌باشد. مبل راحتی با تاکسیدو، مبل راحتی لاوسیت، مبل راحتی کوهان دار، مبل راحتی لاوسون و… همگی از انواع مبل راحتی در چهاردانگه می‌باشد. همچنین انواع این مبلمان را میتوان در پیج های اینستاگرام چهاردانگه مشاهده کرد. آدرس اینستاگرام مبل راحتی چهاردانگه  mobleman.4dangeh می‌باشد. در این پیج مبل راحتی ارزان چهاردانگه با قیمت های مناسب وجود دارد. همچنین در این فروشگاه آنلاین می توان مبل راحتی شیک چهاردانگه را با انواع رنگ ها و مدل های متفاوت وجود دارد.

 

معرفی تولیدی مبل هالیدی

یکی از تولید کنندگان معروف مبل راحتی ارزان می‌باشد. به طور کلی این تولیدی جز شهرک بزرگ چهاردانگه نمی باشد اما خرید از سایت تولیدی هالیدی سبب میشود که کاربرد بتواند مبل راحتی را با 30 درصد تخفیف خرید کند. بنابراین تولیدی هالیدی از تولیدی های مبل ارزان است که  انواع مبلمان راحتی را  با کیفیت تضمین شده به مشتریان ارائه میشود. همچنین این تولیدی بر کیفیت محصولات خود ادعا دارد. بنابراین خرید از این تولیدی یک مزیت به شمار می رود چرا که هزینه نهایی را تا ۳۰ درصد برای افراد کاهش میدهد.

 

مبل راحتی ارزان در تولیدی هالیدی بسیار شناخته شده است. کیفیت بالا، قیمت مناسب و زیبایی از ویژگی محصولات این تولیدی هستند. بنابراین خرید مبل راحتی از این تولیدی  پیشنهاد میشود. سپاس از همراهی شما. منتظر نظرات شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *