وبلاگ

خرید مبل راحتی از یافت آباد

خرید مبل راحتی از یافت آباد

خرید مبل راحتی از یافت آباد، که یکی از بزرگترین و متنوع ترین بازار های مبل تهران به شمار می رود گزینه ای بسیار مناسب برای خرید مبل جهیزیه نو عروس و دامادان می باشد. این بازار دارای انواع مغازه ها و پاساژ هایی است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. همیشه یکی از گزینه های خرید مبل به خصوص برای جهیزیه به شمار می رود و افراد زیادی مشتاق خرید از این بازار می باشند. یکی از مغازه هایی که در این بازار از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است، مبل هالیدی می باشد. 

از آنجایی که مبل هالیدی تمام اجناس خود را ۳۰ درصد زیر قیمت کارخانه به فروش می رساند، باعث می شود که مشتریان بسیاری جذب مبل های هالیدی شوند. البته این نکته را نیز باید ذکر کنیم که کیفیت مبل های هالیدی نیز فوق العاده بوده و به نوعی از رقیبان خود در این حوزه پیشی گرفته است. اگر قصد خرید مبل راحتی از یافت آباد را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و در مورد نکات مهم خرید و قیمت های گوناگون مبل های راحتی اطلاعات بدست آورید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به صفحه مبل هالیدی تمام محصولات را مشاهده کرده و با سایر صفحات به مقایسه بپردازید. 

انواع مبل راحتی

همانطور که در بخش قبل نیز ذکر کردیم، مبل هالیدی یکی از تولیدی های بزرگی است که از تنوع بسیار بالایی در حوزه مبل راحتی برخوردار است. ما در این بخش سعی می کنیم تا چندی از انواع مبل راحتی که مبل هالیدی به تولید رسانده است را نام برده و ویژگی های آن ها را بررسی کنیم. اما بهتر است بگوییم که برای خرید مبل راحتی از یافت آباد، در نهایت این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت تا چه نوع مبلی را تهیه نمایید. این مقاله جهت آشنایی و راهنمایی شما با سبک های مختلف مبل راحتی می باشد.

مبل راحتی ال

مدل ال یا مبل های گوشه ای باب سلیقه افرادی است که به مبل های بزرگ و قطور علاقه ای ندارند. مدل ال، از نوع مبل هایی هستند که برای فضای کوچک ساخته شده و بیشتر در سبک مدرن از آن استفاده می کنند. نوع طراحی مبل های ال باعث شده تا از تمام فضا به خوبی استفاده شود. این مبل ها در گوشه اتاق قرار می گیرد تا فضای آزاد نیز در اختیار افراد وجود داشته باشد. 

مبل های ال از صندلی های زیادی برخوردار هستند که با توجه به نوع چینش آن، تعداد صندلی ها زیاد و یا کم می شوند‌. 

مبل راحتی چستر

چستر یکی از انواع مبل های راحتی است که امروزه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار شده است. بسیاری از افراد هستند که تمایل به خرید مبل راحتی از یافت آباد آن هم از نوع چستر دارند. مبل های چستر که سبکی کلاسیک دارد با روکش های متفاوت خود باعث جذاب تر شدن دکوراسیون منزل شما می شود. نکته جالبی که راجع به مبل های چستر وجود دارد این است که این مبل ها در عین خال که سبک کلاسیک را نشان می دهند، با وجود دکمه هایی که معمولا روی آن سوار شده اند حس سبک سنتی را نیز القا می کنند. یعنی در واقع شما با خرید مبل راحتی از یافت آباد باعث می شوید که در منزل خود هم زمان دو سبک کلاسیک و سنتی را ایجاد کنید. 

 مدل چستر به علت وجود دکمه های عمیقی که بر روی پشتی های آن کار شده اند از راحتی فوق العاده ای نیز برخوردار هستند. البته باید دقت کنید که اگر از مبل های چستر، صرفا راحتی را می خواهید باید به نوع پارچه آن نیز دقت کنید. شما نمی توانید از مبل های چستری که با چرم ساخته شده اند انتظار راحتی را داشته باشید.

مبل راحتی کابریول

یکی دیگر از سبک های مورد پسند اغلب جوانان، سبک مینیمال و ساده است که مبل کابریول از این دسته مبل ها می باشد. مبل های راحتی کابریول ظاهری کلاسیک و در عین حال مینیمال و ساده دارند. این باعث می شود با استفاده این نوع مبل راحتی، سبکی فوق العاده را در منزلتان ایجاد کنید. شما این مبل را می توانید در اتاق کار های رسمی نیز بکار ببرید و زیبایی و اصالت دو چندانی را به اتاق کار خود ببخشید.

بهتر است بدانید که مبل های راحتی کابریول برای خانه هایی که سبک مدرن دارند مناسب نیست. شما از این مدل مبل فقط می توانید در فضا های کلاسیک، مینیمال و تا حدودی سنتی استفاده کنید.

قیمت مبل راحتی در یافت آباد

همانطور که می دانید قیمت خرید مبل راحتی از یافت آباد مستلزم چند عامل است که هر یک از این عوامل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت گذاری مبل راحتی می شود. 

قطعا شما نیز می دانید که امروزه نوسانات بازار ارز موجب شده تا قیمت تمام اجناس موجود در بازار بالا و پایین شود و فروشندگان نتوانند قیمتی مقطوع و دقیق را به مشتریان خود اعلام کنند. 

ما در ادامه چندی از این نکات و علت نبود قیمت مبل در صفحات را برای شما ذکر خواهیم کرد.

قیمت مبل چستر در یافت آباد

برای دریافت اطلاعاتی از قبیل قیمت مبل چستر در یافت آباد، می توانید با شماره هایی که در این صفحه قرار داده ایم تماس بگیرید. از آن جایی که امروزه با نوسان شدید بازار ارز روبرو هستیم، متاسفانه نمی توانیم قیمتی دقیق را در فضای آنلاین اعلام کنیم. به همین علت است که به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات مربوط به قیمت با کارشناسان مبل هالیدی تماس بگیرید.

شما همچنین با تماس گرفتن با کارشناس مبل هالیدی می توانید مشاوره ای رایگان کسب کنید.

قیمت مبل مینیمال در یافت آباد

بسیاری از افراد این فکر اشتباه را دارند که اگر مبل ها، طرح های ساده تری داشته باشند، پس از قیمت پایین تری نیز برخوردار هستند. اما این باور کاملا اشتباه است. باید بگوییم که موضوعات مختلفی در تعیین قیمت مبل های راحتی دخیل هستند. از جمله موضوعاتی که بر روی قیمت مبل های راحتی تاثیر دارد: 

  1. نوع چوب استفاده شده برای پایه ها و بدنه مبل
  2. نوع پارچه ای که برای بدنه و بالشتک های آن استفاده شده
  3. تعداد مبل های درخواستی
  4. شکل و طرح های درخواستی
  5. نوسانات بازار ارز

پس به طور کلی نمی توان یکی از این عوامل را در قیمت مبل دخیل دانست.

قیمت ال در یافت آباد

به طور کلی قیمت مبل ال نیز همانند سایر مبل ها به عوامل زیادی بستگی دارد. شما برای دانستن قیمت مبل ال و یا خرید مبل راحتی از یافت آباد، یا باید به صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنید و یا به صورت تلفنی با شماره تماس هایی که از مبل هالیدی در این صفحه قرار داده ایم تماس بگیرید. 

شما می توانید از این دو طریق قیمت دقیق مبل ال را دریافت کنید و سپس اقدام به خرید مبل راحتی از یافت آباد کنید.

مزیت های خرید از مبل هالیدی در تهران

تاکنون برای شما مشتریان عزیز ذکر کردیم که مبل هالیدی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و این یک مزیت بسیار بزرگ برای خرید مبل راحتی از یافت آباد محسوب می شود. شما با خرید مبل های راحتی خود از مبل هالیدی کیفیت را به منزل خود می برید. 

خرید مبل راحتی از یافت آباد، از فروشگاه هالیدی یعنی باکیفیت ترین محصولات را با قیمتی پایین تر از کارخانه به خانه های خود ببرید. 

مبل هالیدی تهران، محصولات خود را با ۳۰ درصد تخفیف زیر قیمت کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند. این فروشگاه یکی از باکیفیت ترین فروشگاه های فروش مبل های راحتی در تهران است که گزینه ای بسیار مناسب برای خرید مبل راحتی از یافت آباد می باشد.

خرید حضوری و آنلاین

شما می توانید برای خرید مبل راحتی از یافت آباد و از فروشگاه مبل هالیدی به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید.

اگر مراجعه حضوری به فروشگاه مبل هالیدی برای شما امکان پذیر است‌‌. قصد دارید که جنس محصولات را از نزدیک مشاهده کنید، می توانید به شعب حضوری مبل هالیدی مراجعه کنید. سپس اقدام به خرید مبل راحتی مورد نظر خود کنید.

اما اگر قصد دارید که خرید آنلاین داشته باشید و به راحتی و در کمترین زمان مبل مورد نظر خود را تهیه کنید، می توانید به سایت مبل هالیدی مراجعه کنید. پس از مشاهده عکس هایی از مبل های راحتی و مقایسه آن ها با سایر فروشگاه ها، اقدام به خرید کنید.

توجه داشته باشید که قیمت مبل های هالیدی ۳۰ درصد زیر قیمت کارخانه بوده و این موقعیت بسیار مناسبی برای شما مشتریان عزیز می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *